ostra musztarda

1. Data: 2004-03-25 11:32:10

Temat: ostra musztarda
Od: Lech 'obatal' Zakrzewski <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

bry bry :-)

Jak ktoś lubi naprawdę _ostrą_ musztardę to polecam musztardę rosyjską
by kamis.

--
Lech 'obatal' Zakrzewski

1. Data: 2004-03-25 17:43:23

Temat: Re: ostra musztarda
Od: "Agnieszka " <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lech 'obatal' Zakrzewski <l...@p...pl> napisał(a):

> bry bry :-)
>
> Jak ktoś lubi naprawdę _ostrą_ musztardę to polecam musztardę rosyjską
> by kamis.

To ja dorzucę jeszcze ognistą, pali tak samo siarczyście tylko rosyjska pali
gardło i nos a ognista jęzor... ciekawe dlaczego.

A z łagodnych polecam węgierską, jest z płatkami papryki super.
AgaL (trafiłam kiedyś na degustację i spróbowałam wszystkie::)

1. Data: 2004-03-25 18:06:25

Od: wiku <s...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lech 'obatal' Zakrzewski wrote:

> Jak ktoś lubi naprawdę _ostrą_ musztardę to polecam musztardę rosyjską
> by kamis.

rzeczywiscie konkretna :)
ostatnio kupilem na sprobowanie i nieswiadom nalozylem do kielbasy tyle
co zwykle; no i sie zdziwilem

wiku

1. Data: 2004-03-26 08:11:52

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lech 'obatal' Zakrzewski napisał(a):
> bry bry :-)
>
> Jak ktoś lubi naprawdę _ostrą_ musztardę to polecam musztardę rosyjską
> by kamis.
====
Równie ostra, lub nawet bardziej, jest musztarda kozacka Roleski.

waldek
====

1. Data: 2004-03-26 16:52:27

Od: "Maciej L." <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-03-25 18:43, Użytkownik Agnieszka napisał :

> To ja dorzucę jeszcze ognistą, pali tak samo siarczyście tylko rosyjska pali
> gardło i nos a ognista jęzor... ciekawe dlaczego.

Rosyjska jest glownie z gorczycy (jak typowa na Ukrainie) i z dodatkiem
chrzanu, a ognista z chili ;-)

--
Maciej Lewczuk
Redakcja CD-Action / Sukiennice 6 (3 piętro)

Wilno - gdzie zjesc?
kwaśne mleko
Z czym pieczone pierożki?
WItam i o placki pytam :D