Buraki

1. Data: 2004-03-25 17:00:40

Temat: Buraki
Od: "Qd" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przejrzalam archiwum, znalazlam mnostwo przepisó na zupy buraczane, chłodniki,
sałatki, marynaty...
Co można zrobić z buraków na ciepło?
Buraczki zasmażane znam. Buraki zapiekane pod beszamelem, z parmezanem też.
Macie jakie pomysły?
Qd o czerwonych rękach

1. Data: 2004-03-26 08:36:15

Temat: Re: Buraki
Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qd ( k...@p...onet.pl ) napisał:
> [...]
> chłodniki, sałatki, marynaty...
> Co można zrobić z buraków na ciepło?
> Buraczki zasmażane znam. Buraki zapiekane pod beszamelem, z parmezanem

A na zimno może być?
Iwona

1. Data: 2004-03-26 08:41:12

Od: bella <belunia@[usunxxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qd, 2004-03-25 18:00, wrote...

> Buraczki zasmażane znam. Buraki zapiekane pod beszamelem, z parmezanem też.

Nie pomogę ci, bo jedyne co mi przyszło do głowy to zasmażane ..
ale jeśli można to poproszę o te pod beszamelem i z parmezanem :)
Jeśli masz sprawdzony przepis.. to chętnie wypróbuję.

b.
p.s. Jeśli chcesz napisać do mnie usuń [usunxxx] z mojego adresu

1. Data: 2004-03-26 08:43:27

Od: "Misielin" <MichalSadowski@_NOSPAM_acn.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

a może marynowane z papryką i cebulką?
Jeśli jesteś zainteresowana to wrzucę przepis.

pzdr

1. Data: 2004-03-26 09:46:50

Od: "Marianka" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Buraki, które robię, podobne są do zasmażanych, ale jednak inne.
Ugotowane buraki trę na drobnej tarce /tej do placków ziemniaczanych/.
Do śmietany daję trochę mąki i po połączeniu, tak, aby nie było grudek dodaję
do buraków. Potem sól i sok z cytryny, doprowadzam do wrzenia i gotowe...
Smacznego! Marianka

ostra musztarda
Wilno - gdzie zjesc?
kwaśne mleko