ostrokrzew

1. Data: 2000-03-05 23:30:21

Temat: ostrokrzew
Od: "Ania" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłam gdzieś informację, że ostrokrzew nadaje się na żywopłot? Czy ktoś
mógłby mi udzieli więcej informacji na ten temat? Na żadnej stronie nie
znalazłam tej rośliny (ani w żadnym z maili na temat zywopłotu). Mam do
obsadzenia miejsce piaszczyste, dobrze nasłonecznione w ogrodzie o dość
kwaśnej glebie. Pozdrawiam, anka.

2. Data: 2000-03-06 19:54:56

Temat: Odp: ostrokrzew
Od: "Paweł Słomczyński" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zajrzyj www.ogrodnik.pl jest opis ostrokrzewa i informacje ktore ci pomaga
Pawel Slomczynski

3. Data: 2000-03-06 20:21:09

Temat: Re: ostrokrzew
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Znalazłam gdzieś informację, że ostrokrzew nadaje się na żywopłot

Na pewno się nadaje (grupa kiedyś doszła do wniosku, że wszystko co
drewnieje nadaje się na żywopłot:-), wg. mnie ładnie by wyglądał, ale co z
mrozoodpornością?

Pozdrowienia
p...@r...pl

4. Data: 2000-03-29 19:55:37

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na pewno się nadaje (grupa kiedyś doszła do wniosku, że wszystko co
> drewnieje nadaje się na żywopłot:-), wg. mnie ładnie by wyglądał, ale co z
> mrozoodpornością?
Widziałem dzisiaj paroletnią irgę poziomą.
Jest nie do przebycia. Ale rośnie szeroko i chyba powoli?

Pozdrowienia, jerz.

5. Data: 2000-03-30 08:00:19

Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jerz <j...@p...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8btn4b$1r3$...@s...icm.edu.pl...
> Widziałem dzisiaj paroletnią irgę poziomą.
> Jest nie do przebycia. Ale rośnie szeroko i chyba powoli?

Irga ma też inne gatunki, wysokorosnące, świetne na żywopłoty nieformowane.

Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2000-03-30 08:36:23

Temat: Re: Odp: ostrokrzew
Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Irga ma też inne gatunki, wysokorosnące, świetne na żywopłoty nieformowane.

Basiu, bardzo prosze o informacje o irdze zywoplotowej. Kiedys pytalam
na grupie, ale nikt nie odpowiedzial mi konkretnie jak dlugo rosnie,
do jakiej wysokosci, jakiej ziemi wymaga itp. Jesli wiesz gdzie (w
jakiej ksiazce) jest opisana to prooosze o namiary. W tym roku chce
posadzic zywoplot i serce mi mowi, ze to powinna byc irga a rozum ze
mam za malo danych o tej roslince.
Pozdrawiam i czekam z niecierpliwoscia na odpowiedz. Stala czytaczka
Ulka

7. Data: 2000-03-30 23:22:08

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Irga "wysoko-typowo-żywopłotowa" to "Ursynów"?

p...@r...pl

Ratunku! Padla dracena
pyt. oczko !
Iglaki - pomocy !
An optical allusion that will astound you, works on all spec pc's:) 3838
***FREE MOBILE CALLS*** This works! 2820