ostrygi

1. Data: 2003-11-23 10:41:42

Temat: ostrygi
Od: "Adam Maziec" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje przepisu na ostrygi

1. Data: 2003-11-23 14:00:30

Temat: Re: ostrygi
Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Maziec wrote:

> Poszukuje przepisu na ostrygi

A jakiego konkretnie? Bo najprostzy to jest taki: otwierasz ostrygę,
zjadasz.

Władysław

1. Data: 2003-11-23 16:11:18

Od: "arielka" <a...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Adam Maziec" <a...@w...pl> wrote in message
> Poszukuje przepisu na ostrygi

z otrygami trzeba uwazac bo je sie je surowe ,musisz byc 100 pewny ,ze sa
swieze bo sie mozna porzadnie zatruc
pozdrowienia arielka

1. Data: 2003-11-23 18:01:19

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

arielka wrote:

> "Adam Maziec" <a...@w...pl> wrote in message

> z otrygami trzeba uwazac bo je sie je surowe

Niekoniecznie surowe, można je też przyrządzać na gorąco. A t czy
świeże, to łatwo sprawdzić, bo muszą być żywe kiedy się je je, lub
przyrządza.

Władysław

1. Data: 2003-11-23 18:07:36

Od: "barney" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poszukuje przepisu na ostrygi

Otwierasz ostryge, podwarzasz widelcem , kilka kropel cytryny i wypijasz.
Na zdrowie.
Generalnie w dobrej knajpie pokaza Ci jak to zrobic a kelner otworzy skorupiaka.
W Polsce w restauracjach z tego co wiem sa dni w tygodniu w ktorych mozna zjesc
ostyrge bo musi ona byc swieza a popyt nie jest zbyt duzy.
pozdr
Mariusz

1. Data: 2003-11-23 18:22:51

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

barney wrote:

> Otwierasz ostryge, podwarzasz

???

> Generalnie w dobrej knajpie pokaza Ci jak to zrobic a kelner otworzy skorupiaka.

Mięczaka.

Władysław

1. Data: 2003-11-23 20:07:53

Od: "dżdżownica" <dżdżownica@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> ???

> Mięczaka.
Pozostawmy Władysławie na boku kwestie podwarzania skorupiaka.
Otóż barney (to chyba między nami jaskiniowcami) stwierdził, ze ostrygę się
wypija.
Otóż mi się zawsze wydawało, że mimo wszystko zjada.
Czy byłbys łaskawy rozstrzygnąć ten dylemat
dz

1. Data: 2003-11-23 20:17:39

Od: "dafor" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

się wywysa
pozdrawiam
darek

1. Data: 2003-11-23 21:55:30

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dans la news:bpr461$r44$1@nemesis.news.tpi.pl,
dżdżownica <dżdżownica@poczta.onet.pl> a écrit:

> [...]
> ostrygę się wypija.
> Otóż mi się zawsze wydawało, że mimo wszystko zjada.
> Czy byłbys łaskawy rozstrzygnąć ten dylemat

Sie wysysa, czyli wchlania

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2003-11-24 15:57:58

Od: "barney" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ???

Oddzielasz miesko od skorupki specjalnym widelcem.

> Mięczaka.

Fakt

> Władysław

Mariusz

poszukuje przepisu na żeberka wieprzowe
canelloni - ciągle TWARDE!
mleko niesłodzone zgęstnieje? PILNE
bigos w trakcie :-) - pare pytan na koniec... (troszke dlugie)
Kuchnie chińska