ostrzezenie

11. Data: 2006-08-09 15:20:21

Temat: Re: ostrzezenie
Od: "PioM" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> W 100% niepoważna, ale chyba cię nie uraziła? :)
> Niestety nie jestem specjalistą od "ataków psionicznych" i "wampirowania"
> :(
Nie. Tez nie jestem specjalista od tych rzeczy, tylko jest obecnie badam
:-(.

12. Data: 2006-08-10 20:33:06

Od: " Himera" <h...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

PioM <p...@h...com> napisał(a):

> Witam
>
> Ostrzegam graczy komputerowych przed atakami psionicznymi podczas grania.

ze co?
a wogole o co chodzi buahahahha

13. Data: 2006-08-11 13:33:55

Od: "arian" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

PioM napisał(a):
> Witam
>
> Ostrzegam graczy komputerowych przed atakami psionicznymi podczas grania.

cos chyba Ci sie pomylilo
Od kiedy atak psi powoduje komputer? i od kiedy czlowiek zakonczyl
ataki psi?

> Objawiaja sie one tym, ze gra dziala na nerwy i nerwicowaniem.

Jadac samochodem tez sie mozna niezle wk*rwic na idiotow tworzacych
korek
Stojac w kolejce pod bankomatem takze mozna sie niezle wkurzyc patrzac
jak pan x poraz 10 wpisuje pin karty kredytowej.

> Wyjasnienie ich jest takie:

wyjasnieni kogo? tworcow gier? psychologow? profesorow? rodzicow?

> wiekszosc ludzi gra moze denerwowac,

duzo rzeczy na tym swiecie moze denerwowac

> bo sa za slabi psychicznie

mylisz pojecia,
Czy Ty stal bys spokojnie patrzac sie jak walec wjezdza w twoje nowe
Audi?
To ze ktos jest nad pobudliwy nie znaczy ze jest slaby psychicznie,

> i mysla sobie, ze troche pozeruja na graczu i go znerwicuja
> podczas gry.

Kazdy program ma swoje zalozenia i obliczenia. Gry jako programy
komputerowe posiadaj szereg obliczen i algorytmow w ktorych sklad
wchodzi:
- poziom trudnosci
- mozliwosc ukonczenia gry
- mozliwosc wylalczenia gry
- interaktywnosc z programem
itp
Jezeli mnie cos wkurza (np gra) to zakanczam jej dzialanie.

> Gracz zauwaza cos nie tak bo np. lubi grac w dana gre i nagle
> zaczyna go denerwowac.

mnie tam gry zawsze po pewnym czasie nudzily.
Pod definicje rozrywka podpinamy gry i tego trzeba sie trzymac, jezeli
ktos nie potrafi tego pojac lepiej niech nie zaczyna bo moze sie
oparzyc.

> Niektorzy ludzie nie potrafia po prostu zrozumiec
> czlowieka obserwujac go.

to ci dopiero nowosc :)

> Pozatym ostrzegam przed stereotypem myslenia rozpowszechnionym u niektorych
> ludzi, ktory prowadzi do oszustw w grze. Mysla oni, ze oszustwami w grze
> sieciowej (internetowej) zrobia z gracza chorego psychicznie "frajera",

niespotkalem sie jeszcze z takim stereotypem gracza, a gralem w gry
netowe przez 6 lat
Jakas nowa teorie chyba tworzysz.
Grajac w gry netowe licza sie umiejetnosci tzw skill - to chyba
oczywiste
By byc dobrym w gry Fpp trzeba sporo godzin przegrac by miec skilla a i
tak nie dorowna sie zawodowcom

> ktory nie bedzie zauwazal kradziezy np. pieniedzy. Podejrzewam, ze chodzi tu
> o hipnoze :-(.

tu juz naprawde pomieszalo Ci sie i to bardzo

> Moze w ten sposob ktos probuje wampirowac.

przez komputer :)

14. Data: 2006-08-11 15:48:39

Od: Immon <"po_kropce_i_bez cyfr.immon999priv"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 11 Aug 2006 06:33:55 -0700, arian napisał(a):

> to ci dopiero nowosc :)

Na tej grupie dużo jest takich nowości :D

> przez komputer :)

Najbardziej mi spodobało się to "wampirowanie" :)

--
Immon

15. Data: 2006-08-12 14:31:03

Od: "PioM" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> ze co?
> a wogole o co chodzi buahahahha
To jest bezsensu dla ciebie :))

16. Data: 2006-08-12 14:38:20

Od: "PioM" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

>cos chyba Ci sie pomylilo
>Od kiedy atak psi powoduje komputer? i od kiedy czlowiek zakonczyl
>ataki psi?
Dlaczego komputer? Paranoja! To zwykle inni ludzie.

> [...]
>Audi?
>To ze ktos jest nad pobudliwy nie znaczy ze jest slaby psychicznie,
Nie myle pojec.

> [...]
>- interaktywnosc z programem
>itp
>Jezeli mnie cos wkurza (np gra) to zakanczam jej dzialanie.

Poziom trudnosci jest zwykle ponizej poziomu. Az smieszne :-). Pare razy
zagra sie i nie ma problemu. Czasami moze przeszkadzac interfejs
uzytkownika, ale to zwykle efekty psychologiczne.

>mnie tam gry zawsze po pewnym czasie nudzily.
>Pod definicje rozrywka podpinamy gry i tego trzeba sie trzymac, jezeli
>ktos nie potrafi tego pojac lepiej niech nie zaczyna bo moze sie
>oparzyc.
Pewnie wszystko cie nudzi. Zycie rowniez :-(

>to ci dopiero nowosc :)

:-)

> [...]
>oczywiste
>By byc dobrym w gry Fpp trzeba sporo godzin przegrac by miec skilla a i

Probuje zrozumiec to co sie dzieje w niektorych grach, zwykle chodzi o te
osobliwosci lub anomalie.
Grajac w gry sieciowe trzeba uwazac, zeby nie spotkac osobnikow, ktorzy
kradna konta lub zmieniaja dane w bazie danych MySQL.

>tu juz naprawde pomieszalo Ci sie i to bardzo
Nie znajduje inne lepszego wyjasnienia. Ludzie chyba nie maja skilli i
statystyk.

>przez komputer :)
Moze uywajac komputera?

17. Data: 2006-08-12 17:10:28

Od: "arian" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

PioM wrote:
> Dlaczego komputer? Paranoja! To zwykle inni ludzie.

twierdzisz ze atak psi moze nastpic poprzez gry komputerowo-netowe
(tak?)

> Nie myle pojec.

chyba jednak troche

> Poziom trudnosci jest zwykle ponizej poziomu. Az smieszne :-). Pare razy
> zagra sie i nie ma problemu. Czasami moze przeszkadzac interfejs
> uzytkownika, ale to zwykle efekty psychologiczne.

interfejs jest efektem psychologicznym? na jakiej podstawie wysnules
takie wnioski?

> Pewnie wszystko cie nudzi. Zycie rowniez :-(

zycie jest piekne, jezeli potrafi sie nim odpowiednio pokierowac
A nuda bije z komputera, telewizora i innych cywilizacyjnych wynalazkow

> :-)

> Probuje zrozumiec to co sie dzieje w niektorych grach, zwykle chodzi o te
> osobliwosci lub anomalie.

Prosze podaj jakies przyklady.

> Grajac w gry sieciowe trzeba uwazac, zeby nie spotkac osobnikow, ktorzy
> kradna konta lub zmieniaja dane w bazie danych MySQL.

to juz swiadczy o naiwnosci gracza, slabosc psychiczna nie ma tu
znaczenia

> Nie znajduje inne lepszego wyjasnienia. Ludzie chyba nie maja skilli i
> statystyk.

Wyjasnienia czego? Moge sie z toba zgodzic ze gry uzalezniaja, moga
powodowac trans, ale hipnozy raczej nie powoduja :)

> Moze uywajac komputera?

Jezeli chodzi o Wampiryzm energetyczny to mam o tym jakies pojecie.
Osoby obdarzone wampiryzmem energetycznym maja przebudowana aure tzw
macki - dzieki ktorym wysysaja energie, wyssanie moze odbywac sie
podczas rozmowy (osoby takie maja sklonosci do manipulacji i
negocjacji). Odleglosc ofiary ma max 15 m - wiec rola komputera jest
tutaj nie istotna. Wampiryzm jest wrodzony lecz mozna sie go nauczyc -
lecz pobrana energia musi byc szybko wykorzystana, bo inaczej sama nas
opusci. Osoby obdarzone wampiryzmem sa swiadome swoich zdolnosci lub
nie - ich problem (choroba?) polega na braku energi, ktora musza
czerpac by zyc.
Jak sie tego nauczyc oraz jak sie przed tyn bronic - to juz moja
tajemnica :)

18. Data: 2006-08-14 16:41:32

Od: "PioM" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> twierdzisz ze atak psi moze nastpic poprzez gry komputerowo-netowe
> (tak?)
Niekoniecznie.
Gracz musi sie upewnic, ze jest bezpieczny. Podczas gry jest skoncetrowany i
jest narazony na ataki.

> chyba jednak troche
Jednak nie.

> interfejs jest efektem psychologicznym? na jakiej podstawie wysnules
> takie wnioski?

Projektujac interfejsy, trzeba uwzgledniac psychologie. Jezeli
zaprojektujesz zly intefejs uzytkownika to pol katastrofy.

> zycie jest piekne, jezeli potrafi sie nim odpowiednio pokierowac
> A nuda bije z komputera, telewizora i innych cywilizacyjnych wynalazkow

Wiekszosc gier to gry w zycie, wiec jezeli znudza sie ci to nie wesolo.

> Prosze podaj jakies przyklady.

Gdy gra sie w jakas gre to ma sie na tyle doswiadczenia, ze mozna okreslic i
wyczuc jakies dziwne sytuacje, ktorych nie powinno byc np. zle wartosci
liczbowe lub oszustwa ai.
Ostatnio podczas grania w Master of Orion 3 (nie sieciowe) zauwazylem jakies
dziwne sytuacje z regeneracja i ucieczka flot.

> to juz swiadczy o naiwnosci gracza, slabosc psychiczna nie ma tu
> znaczenia

Chodzi o to, ze niektorzy nie moga usiedziec przy komputerze i mysla ze to
wielkie cierpienie.

> Wyjasnienia czego? Moge sie z toba zgodzic ze gry uzalezniaja, moga
> powodowac trans, ale hipnozy raczej nie powoduja :)

Uzalezniaja narkotyki nie gry. Pomieszalo ci sie kompletnie. Gry i srodki
masowego czasu pozwalaja spedzic czas. Z gier mozna wyciagnac wiele wnioskow
i nauczyc sie.
Uzaleznienie rozumiesz przez to, ze gdy nie bedzie komputera obok, to nudzac
sie przyzwyczajony do gry w wolnym czasie lub kontaktu ze znajomymi przez
komputer, myslic o grach i komputerach i nie znajdujesz nic lepszego do
roboty. Jak bys poszedl grac w pilke, pobiegal lub popracowal to bys
zrozumial, ze to tak samo uzaleznia jak gry i komputery.

> [...]
> czerpac by zyc.
> Jak sie tego nauczyc oraz jak sie przed tyn bronic - to juz moja

Komputerowy monitor napewno nie bedzie wampirowal polem magnetycznym,
ale jak rozumiem za nerwice i cierpienie obarczasz wina wampiryzm
energetyczny?
Ostatnio zrozumialem wampiryzm ekonomiczny :-).

19. Data: 2006-08-21 02:30:49

Od: "Bluzgacz" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"PioM" <p...@h...com> wrote in message
> Witam
>
> Ostrzegam graczy komputerowych przed atakami psionicznymi podczas grania.
> Objawiaja sie one tym, ze gra dziala na nerwy i nerwicowaniem.

Potrafilbym wymienic dziesiatki rzeczy ktore objawiaja sie w ten sposob a
nie maja nic wspolnego z tymi atakami o ktorych mowisz, wiec nie pierdol.

Wyjasnienie
> ich jest takie: wiekszosc ludzi gra moze denerwowac, bo sa za slabi
> psychicznie i mysla sobie, ze troche pozeruja na graczu i go znerwicuja
> podczas gry. Gracz zauwaza cos nie tak bo np. lubi grac w dana gre i nagle
> zaczyna go denerwowac. Niektorzy ludzie nie potrafia po prostu zrozumiec
> czlowieka obserwujac go.

Bzdura.
Gram od lat, zwlaszcza w strategie, ekonomiczne, taktyczne i jakos nie czuje
sie pod ich negatywnym wplywem
Mialem nawet ponad polroczny epizod w ogame (top100 na pewnym uni) - ale tam
bylo bardziej uzaleznienie z ktorym zerwalem.
Gra w sieci to koniecznosc, do czasu wynalezienia sztucznej inteligencji.
Obecne gry sa na tyle niedoskonale ze komputerowy przeciwnik jest za
schematyczny i dlatego gra z zywym przeciwnikiem sprawia tyle satysfakcji.
To juz nie rozgrywka ale wyscig.
--

Bluzgacz
GG:5015

Praktyczne zastosowanie wiedzy o szyszynce
beznadziejnie zakochany
Pracoholizm
Otwartość w kontaktach z ludźmi
minimalizm