« poprzedni wątek | następny wątek » |
11. Data: 2006-08-09 15:20:21
Temat: Re: ostrzezenie> W 100% niepoważna, ale chyba cię nie uraziła? :)
> Niestety nie jestem specjalistą od "ataków psionicznych" i "wampirowania"
> :(
Nie. Tez nie jestem specjalista od tych rzeczy, tylko jest obecnie badam
:-(.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
Zobacz także
12. Data: 2006-08-10 20:33:06
Temat: Re: ostrzezeniePioM <p...@h...com> napisał(a):
> Witam
>
> Ostrzegam graczy komputerowych przed atakami psionicznymi podczas grania.
ze co?
a wogole o co chodzi buahahahha
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
13. Data: 2006-08-11 13:33:55
Temat: Re: ostrzezenie
PioM napisał(a):
> Witam
>
> Ostrzegam graczy komputerowych przed atakami psionicznymi podczas grania.
cos chyba Ci sie pomylilo
Od kiedy atak psi powoduje komputer? i od kiedy czlowiek zakonczyl
ataki psi?
> Objawiaja sie one tym, ze gra dziala na nerwy i nerwicowaniem.
Jadac samochodem tez sie mozna niezle wk*rwic na idiotow tworzacych
korek
Stojac w kolejce pod bankomatem takze mozna sie niezle wkurzyc patrzac
jak pan x poraz 10 wpisuje pin karty kredytowej.
> Wyjasnienie ich jest takie:
wyjasnieni kogo? tworcow gier? psychologow? profesorow? rodzicow?
> wiekszosc ludzi gra moze denerwowac,
duzo rzeczy na tym swiecie moze denerwowac
> bo sa za slabi psychicznie
mylisz pojecia,
Czy Ty stal bys spokojnie patrzac sie jak walec wjezdza w twoje nowe
Audi?
To ze ktos jest nad pobudliwy nie znaczy ze jest slaby psychicznie,
> i mysla sobie, ze troche pozeruja na graczu i go znerwicuja
> podczas gry.
Kazdy program ma swoje zalozenia i obliczenia. Gry jako programy
komputerowe posiadaj szereg obliczen i algorytmow w ktorych sklad
wchodzi:
- poziom trudnosci
- mozliwosc ukonczenia gry
- mozliwosc wylalczenia gry
- interaktywnosc z programem
itp
Jezeli mnie cos wkurza (np gra) to zakanczam jej dzialanie.
> Gracz zauwaza cos nie tak bo np. lubi grac w dana gre i nagle
> zaczyna go denerwowac.
mnie tam gry zawsze po pewnym czasie nudzily.
Pod definicje rozrywka podpinamy gry i tego trzeba sie trzymac, jezeli
ktos nie potrafi tego pojac lepiej niech nie zaczyna bo moze sie
oparzyc.
> Niektorzy ludzie nie potrafia po prostu zrozumiec
> czlowieka obserwujac go.
to ci dopiero nowosc :)
>
> Pozatym ostrzegam przed stereotypem myslenia rozpowszechnionym u niektorych
> ludzi, ktory prowadzi do oszustw w grze. Mysla oni, ze oszustwami w grze
> sieciowej (internetowej) zrobia z gracza chorego psychicznie "frajera",
niespotkalem sie jeszcze z takim stereotypem gracza, a gralem w gry
netowe przez 6 lat
Jakas nowa teorie chyba tworzysz.
Grajac w gry netowe licza sie umiejetnosci tzw skill - to chyba
oczywiste
By byc dobrym w gry Fpp trzeba sporo godzin przegrac by miec skilla a i
tak nie dorowna sie zawodowcom
> ktory nie bedzie zauwazal kradziezy np. pieniedzy. Podejrzewam, ze chodzi tu
> o hipnoze :-(.
tu juz naprawde pomieszalo Ci sie i to bardzo
> Moze w ten sposob ktos probuje wampirowac.
przez komputer :)
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
14. Data: 2006-08-11 15:48:39
Temat: Re: ostrzezenieDnia 11 Aug 2006 06:33:55 -0700, arian napisał(a):
>> Niektorzy ludzie nie potrafia po prostu zrozumiec
>> czlowieka obserwujac go.
>
> to ci dopiero nowosc :)
Na tej grupie dużo jest takich nowości :D
>> Moze w ten sposob ktos probuje wampirowac.
>
> przez komputer :)
Najbardziej mi spodobało się to "wampirowanie" :)
--
Immon
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
15. Data: 2006-08-12 14:31:03
Temat: Re: ostrzezenie> ze co?
> a wogole o co chodzi buahahahha
To jest bezsensu dla ciebie :))
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
16. Data: 2006-08-12 14:38:20
Temat: Re: ostrzezenie>cos chyba Ci sie pomylilo
>Od kiedy atak psi powoduje komputer? i od kiedy czlowiek zakonczyl
>ataki psi?
Dlaczego komputer? Paranoja! To zwykle inni ludzie.
>> Wyjasnienie ich jest takie:
>wyjasnieni kogo? tworcow gier? psychologow? profesorow? rodzicow?
>> wiekszosc ludzi gra moze denerwowac,
>> bo sa za slabi psychicznie
>mylisz pojecia,
>Czy Ty stal bys spokojnie patrzac sie jak walec wjezdza w twoje nowe
>Audi?
>To ze ktos jest nad pobudliwy nie znaczy ze jest slaby psychicznie,
Nie myle pojec.
>> i mysla sobie, ze troche pozeruja na graczu i go znerwicuja
>> podczas gry.
>Kazdy program ma swoje zalozenia i obliczenia. Gry jako programy
>komputerowe posiadaj szereg obliczen i algorytmow w ktorych sklad
>wchodzi:
>- poziom trudnosci
>- mozliwosc ukonczenia gry
>- mozliwosc wylalczenia gry
>- interaktywnosc z programem
>itp
>Jezeli mnie cos wkurza (np gra) to zakanczam jej dzialanie.
Poziom trudnosci jest zwykle ponizej poziomu. Az smieszne :-). Pare razy
zagra sie i nie ma problemu. Czasami moze przeszkadzac interfejs
uzytkownika, ale to zwykle efekty psychologiczne.
>> Gracz zauwaza cos nie tak bo np. lubi grac w dana gre i nagle
>> zaczyna go denerwowac.
>mnie tam gry zawsze po pewnym czasie nudzily.
>Pod definicje rozrywka podpinamy gry i tego trzeba sie trzymac, jezeli
>ktos nie potrafi tego pojac lepiej niech nie zaczyna bo moze sie
>oparzyc.
Pewnie wszystko cie nudzi. Zycie rowniez :-(
>> Niektorzy ludzie nie potrafia po prostu zrozumiec
>> czlowieka obserwujac go.
>to ci dopiero nowosc :)
:-)
>> Pozatym ostrzegam przed stereotypem myslenia rozpowszechnionym u
>> niektorych
>> ludzi, ktory prowadzi do oszustw w grze. Mysla oni, ze oszustwami w grze
>> sieciowej (internetowej) zrobia z gracza chorego psychicznie "frajera",
>niespotkalem sie jeszcze z takim stereotypem gracza, a gralem w gry
>netowe przez 6 lat
>Jakas nowa teorie chyba tworzysz.
>Grajac w gry netowe licza sie umiejetnosci tzw skill - to chyba
>oczywiste
>By byc dobrym w gry Fpp trzeba sporo godzin przegrac by miec skilla a i
>tak nie dorowna sie zawodowcom
Probuje zrozumiec to co sie dzieje w niektorych grach, zwykle chodzi o te
osobliwosci lub anomalie.
Grajac w gry sieciowe trzeba uwazac, zeby nie spotkac osobnikow, ktorzy
kradna konta lub zmieniaja dane w bazie danych MySQL.
>> ktory nie bedzie zauwazal kradziezy np. pieniedzy. Podejrzewam, ze chodzi
>> tu
>> o hipnoze :-(.
>tu juz naprawde pomieszalo Ci sie i to bardzo
Nie znajduje inne lepszego wyjasnienia. Ludzie chyba nie maja skilli i
statystyk.
>> Moze w ten sposob ktos probuje wampirowac.
>przez komputer :)
Moze uywajac komputera?
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
17. Data: 2006-08-12 17:10:28
Temat: Re: ostrzezenie
PioM wrote:
> >cos chyba Ci sie pomylilo
> >Od kiedy atak psi powoduje komputer? i od kiedy czlowiek zakonczyl
> >ataki psi?
> Dlaczego komputer? Paranoja! To zwykle inni ludzie.
twierdzisz ze atak psi moze nastpic poprzez gry komputerowo-netowe
(tak?)
>
> >> Wyjasnienie ich jest takie:
> >wyjasnieni kogo? tworcow gier? psychologow? profesorow? rodzicow?
> >> wiekszosc ludzi gra moze denerwowac,
> >> bo sa za slabi psychicznie
> >mylisz pojecia,
> >Czy Ty stal bys spokojnie patrzac sie jak walec wjezdza w twoje nowe
> >Audi?
> >To ze ktos jest nad pobudliwy nie znaczy ze jest slaby psychicznie,
> Nie myle pojec.
chyba jednak troche
>
> >> i mysla sobie, ze troche pozeruja na graczu i go znerwicuja
> >> podczas gry.
> >Kazdy program ma swoje zalozenia i obliczenia. Gry jako programy
> >komputerowe posiadaj szereg obliczen i algorytmow w ktorych sklad
> >wchodzi:
> >- poziom trudnosci
> >- mozliwosc ukonczenia gry
> >- mozliwosc wylalczenia gry
> >- interaktywnosc z programem
> >itp
> >Jezeli mnie cos wkurza (np gra) to zakanczam jej dzialanie.
>
> Poziom trudnosci jest zwykle ponizej poziomu. Az smieszne :-). Pare razy
> zagra sie i nie ma problemu. Czasami moze przeszkadzac interfejs
> uzytkownika, ale to zwykle efekty psychologiczne.
interfejs jest efektem psychologicznym? na jakiej podstawie wysnules
takie wnioski?
>
> >> Gracz zauwaza cos nie tak bo np. lubi grac w dana gre i nagle
> >> zaczyna go denerwowac.
> >mnie tam gry zawsze po pewnym czasie nudzily.
> >Pod definicje rozrywka podpinamy gry i tego trzeba sie trzymac, jezeli
> >ktos nie potrafi tego pojac lepiej niech nie zaczyna bo moze sie
> >oparzyc.
> Pewnie wszystko cie nudzi. Zycie rowniez :-(
zycie jest piekne, jezeli potrafi sie nim odpowiednio pokierowac
A nuda bije z komputera, telewizora i innych cywilizacyjnych wynalazkow
>
> >> Niektorzy ludzie nie potrafia po prostu zrozumiec
> >> czlowieka obserwujac go.
> >to ci dopiero nowosc :)
>
> :-)
>
> >> Pozatym ostrzegam przed stereotypem myslenia rozpowszechnionym u
> >> niektorych
> >> ludzi, ktory prowadzi do oszustw w grze. Mysla oni, ze oszustwami w grze
> >> sieciowej (internetowej) zrobia z gracza chorego psychicznie "frajera",
> >niespotkalem sie jeszcze z takim stereotypem gracza, a gralem w gry
> >netowe przez 6 lat
> >Jakas nowa teorie chyba tworzysz.
> >Grajac w gry netowe licza sie umiejetnosci tzw skill - to chyba
> >oczywiste
> >By byc dobrym w gry Fpp trzeba sporo godzin przegrac by miec skilla a i
> >tak nie dorowna sie zawodowcom
>
> Probuje zrozumiec to co sie dzieje w niektorych grach, zwykle chodzi o te
> osobliwosci lub anomalie.
Prosze podaj jakies przyklady.
> Grajac w gry sieciowe trzeba uwazac, zeby nie spotkac osobnikow, ktorzy
> kradna konta lub zmieniaja dane w bazie danych MySQL.
to juz swiadczy o naiwnosci gracza, slabosc psychiczna nie ma tu
znaczenia
>
>
> >> ktory nie bedzie zauwazal kradziezy np. pieniedzy. Podejrzewam, ze chodzi
> >> tu
> >> o hipnoze :-(.
> >tu juz naprawde pomieszalo Ci sie i to bardzo
> Nie znajduje inne lepszego wyjasnienia. Ludzie chyba nie maja skilli i
> statystyk.
Wyjasnienia czego? Moge sie z toba zgodzic ze gry uzalezniaja, moga
powodowac trans, ale hipnozy raczej nie powoduja :)
>
> >> Moze w ten sposob ktos probuje wampirowac.
> >przez komputer :)
> Moze uywajac komputera?
Jezeli chodzi o Wampiryzm energetyczny to mam o tym jakies pojecie.
Osoby obdarzone wampiryzmem energetycznym maja przebudowana aure tzw
macki - dzieki ktorym wysysaja energie, wyssanie moze odbywac sie
podczas rozmowy (osoby takie maja sklonosci do manipulacji i
negocjacji). Odleglosc ofiary ma max 15 m - wiec rola komputera jest
tutaj nie istotna. Wampiryzm jest wrodzony lecz mozna sie go nauczyc -
lecz pobrana energia musi byc szybko wykorzystana, bo inaczej sama nas
opusci. Osoby obdarzone wampiryzmem sa swiadome swoich zdolnosci lub
nie - ich problem (choroba?) polega na braku energi, ktora musza
czerpac by zyc.
Jak sie tego nauczyc oraz jak sie przed tyn bronic - to juz moja
tajemnica :)
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
18. Data: 2006-08-14 16:41:32
Temat: Re: ostrzezenie> twierdzisz ze atak psi moze nastpic poprzez gry komputerowo-netowe
> (tak?)
Niekoniecznie.
Gracz musi sie upewnic, ze jest bezpieczny. Podczas gry jest skoncetrowany i
jest narazony na ataki.
>> >> bo sa za slabi psychicznie
>> >mylisz pojecia,
>> >Czy Ty stal bys spokojnie patrzac sie jak walec wjezdza w twoje nowe
>> >Audi?
>> >To ze ktos jest nad pobudliwy nie znaczy ze jest slaby psychicznie,
>> Nie myle pojec.
>
> chyba jednak troche
Jednak nie.
> interfejs jest efektem psychologicznym? na jakiej podstawie wysnules
> takie wnioski?
Projektujac interfejsy, trzeba uwzgledniac psychologie. Jezeli
zaprojektujesz zly intefejs uzytkownika to pol katastrofy.
>> >Pod definicje rozrywka podpinamy gry i tego trzeba sie trzymac, jezeli
>> >ktos nie potrafi tego pojac lepiej niech nie zaczyna bo moze sie
>> >oparzyc.
>> Pewnie wszystko cie nudzi. Zycie rowniez :-(
> zycie jest piekne, jezeli potrafi sie nim odpowiednio pokierowac
> A nuda bije z komputera, telewizora i innych cywilizacyjnych wynalazkow
Wiekszosc gier to gry w zycie, wiec jezeli znudza sie ci to nie wesolo.
>> >By byc dobrym w gry Fpp trzeba sporo godzin przegrac by miec skilla a i
>> >tak nie dorowna sie zawodowcom
>> Probuje zrozumiec to co sie dzieje w niektorych grach, zwykle chodzi o te
>> osobliwosci lub anomalie.
> Prosze podaj jakies przyklady.
Gdy gra sie w jakas gre to ma sie na tyle doswiadczenia, ze mozna okreslic i
wyczuc jakies dziwne sytuacje, ktorych nie powinno byc np. zle wartosci
liczbowe lub oszustwa ai.
Ostatnio podczas grania w Master of Orion 3 (nie sieciowe) zauwazylem jakies
dziwne sytuacje z regeneracja i ucieczka flot.
>> Grajac w gry sieciowe trzeba uwazac, zeby nie spotkac osobnikow, ktorzy
>> kradna konta lub zmieniaja dane w bazie danych MySQL.
> to juz swiadczy o naiwnosci gracza, slabosc psychiczna nie ma tu
> znaczenia
Chodzi o to, ze niektorzy nie moga usiedziec przy komputerze i mysla ze to
wielkie cierpienie.
>>
>> >> ktory nie bedzie zauwazal kradziezy np. pieniedzy. Podejrzewam, ze
>> >> chodzi
>> >> tu
>> >> o hipnoze :-(.
>> >tu juz naprawde pomieszalo Ci sie i to bardzo
>> Nie znajduje inne lepszego wyjasnienia. Ludzie chyba nie maja skilli i
>> statystyk.
> Wyjasnienia czego? Moge sie z toba zgodzic ze gry uzalezniaja, moga
> powodowac trans, ale hipnozy raczej nie powoduja :)
Uzalezniaja narkotyki nie gry. Pomieszalo ci sie kompletnie. Gry i srodki
masowego czasu pozwalaja spedzic czas. Z gier mozna wyciagnac wiele wnioskow
i nauczyc sie.
Uzaleznienie rozumiesz przez to, ze gdy nie bedzie komputera obok, to nudzac
sie przyzwyczajony do gry w wolnym czasie lub kontaktu ze znajomymi przez
komputer, myslic o grach i komputerach i nie znajdujesz nic lepszego do
roboty. Jak bys poszedl grac w pilke, pobiegal lub popracowal to bys
zrozumial, ze to tak samo uzaleznia jak gry i komputery.
> Jezeli chodzi o Wampiryzm energetyczny to mam o tym jakies pojecie.
> Osoby obdarzone wampiryzmem energetycznym maja przebudowana aure tzw
> macki - dzieki ktorym wysysaja energie, wyssanie moze odbywac sie
> podczas rozmowy (osoby takie maja sklonosci do manipulacji i
> negocjacji). Odleglosc ofiary ma max 15 m - wiec rola komputera jest
> tutaj nie istotna. Wampiryzm jest wrodzony lecz mozna sie go nauczyc -
> lecz pobrana energia musi byc szybko wykorzystana, bo inaczej sama nas
> opusci. Osoby obdarzone wampiryzmem sa swiadome swoich zdolnosci lub
> nie - ich problem (choroba?) polega na braku energi, ktora musza
> czerpac by zyc.
> Jak sie tego nauczyc oraz jak sie przed tyn bronic - to juz moja
> tajemnica :)
Komputerowy monitor napewno nie bedzie wampirowal polem magnetycznym,
ale jak rozumiem za nerwice i cierpienie obarczasz wina wampiryzm
energetyczny?
Ostatnio zrozumialem wampiryzm ekonomiczny :-).
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
19. Data: 2006-08-21 02:30:49
Temat: Re: ostrzezenie
"PioM" <p...@h...com> wrote in message
news:eb9je2$397$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam
>
> Ostrzegam graczy komputerowych przed atakami psionicznymi podczas grania.
> Objawiaja sie one tym, ze gra dziala na nerwy i nerwicowaniem.
Potrafilbym wymienic dziesiatki rzeczy ktore objawiaja sie w ten sposob a
nie maja nic wspolnego z tymi atakami o ktorych mowisz, wiec nie pierdol.
Wyjasnienie
> ich jest takie: wiekszosc ludzi gra moze denerwowac, bo sa za slabi
> psychicznie i mysla sobie, ze troche pozeruja na graczu i go znerwicuja
> podczas gry. Gracz zauwaza cos nie tak bo np. lubi grac w dana gre i nagle
> zaczyna go denerwowac. Niektorzy ludzie nie potrafia po prostu zrozumiec
> czlowieka obserwujac go.
Bzdura.
Gram od lat, zwlaszcza w strategie, ekonomiczne, taktyczne i jakos nie czuje
sie pod ich negatywnym wplywem
Mialem nawet ponad polroczny epizod w ogame (top100 na pewnym uni) - ale tam
bylo bardziej uzaleznienie z ktorym zerwalem.
Gra w sieci to koniecznosc, do czasu wynalezienia sztucznej inteligencji.
Obecne gry sa na tyle niedoskonale ze komputerowy przeciwnik jest za
schematyczny i dlatego gra z zywym przeciwnikiem sprawia tyle satysfakcji.
To juz nie rozgrywka ale wyscig.
--
Bluzgacz
GG:5015
pierdolic sygnature
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
« poprzedni wątek | następny wątek » |