oświetlenie podszafkowe

1. Data: 2004-06-17 13:05:43

Temat: oświetlenie podszafkowe
Od: "magia" <m...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Chcemy zamontowac pod szafkami jakieś lampy najlepiej na baterie i z jakimiś
przyssawkami - tak żeby latwo mozna bylo zamocowac do glazury albo pod
szafke max 2 sztuki.
Czy ktos zna jakas firme ktora robi cos takeigo malo skomplikowanego i nie
wymagajacego pradu z gniazdka?

pozdrawiam
m.

1. Data: 2004-06-17 17:38:14

Temat: Re: oświetlenie podszafkowe
Od: "M" <m...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

moze diody takie jak do tuningu optycznego samochodów co są mocowane do
felg?

np na
allegro

1. Data: 2004-06-17 22:43:51

Od: "JACooL" <jacool_m@lpa_webland.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szafke max 2 sztuki.
> Czy ktos zna jakas firme ktora robi cos takeigo malo skomplikowanego i nie

Wydaje mi sie ze szybko znudzi Wam sie wymienianie baterii w tych lampkach -
latarkach ;)
Chyba, ze w opisywanej kuchni jest brak elekrtycznosci "w scianach".
Jezeli jednak jest, to ja bym zalozyl normalne - zasilane z sieci el.
Duzy wybor ma firma MCJ, link do podszafkowych :
http://www.mcj.pl/NOWY%20KATALOG%201%20INTER%202a_st
rona7.htm
Dostepne w wiekszosci sklepow i hurtowni elektryczno/oswietleniowych.
Montaz b. prosty mechaniczny - wystarczy przykrecic 2 wkrety
elektryczny - w zestawie jest wszystko co jest potrzebne - wystarczy "tylko"
wolne gniazdko :)
Mozecie wybrac wersje z roznymi wlacznikami:
kazde zrodlo swiatla ma swoj mechaniczny wlacznik
przy jednym jest mechaniczny, ktory wl/wyl na raz wszystkie lampki
te same kombinacje poprzez dotkniecie obudowy lampki
i chyba najfajniejsze rowniez cenowo ;) ale nie powala - wlacznik
zblizeniowy - podchodzisz do blatu i swiatlo sie "samo" wlacza
Nie jestem elektrykiem, ale tak mi do glowy przyszlo...
Wiekszosc oswietlen meblowych zasilanych jest pradem 12V przez
transformator. Nie wiem czy nie mozna ich zasilic z jakiejs baterii/aku :)

Pozdrawiam JACooL

1. Data: 2004-06-18 06:28:31

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18.06.2004 00:43, Użytkownik JACooL napisał:

> Duzy wybor ma firma MCJ, link do podszafkowych :
> http://www.mcj.pl/NOWY%20KATALOG%201%20INTER%202a_st
rona7.htm

Fajna stronka - mnie najbardziej podoba się
http://www.mcj.pl/NOWY%20KATALOG%201%20INTER%202a_st
rona27.htm
tzn. "Transformatory mechaniczne"

Ma ktoś może jakiś fajny link do oświetlenia halogenowego linkowego ?
http://www.oligo.de znam :-)

ROTFL

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2004-06-18 18:36:06

Od: "Leszek Olech" <L...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:cas4v4$a7r$1@inews.gazeta.pl,
magia typed:
> [...]
> albo pod szafke max 2 sztuki.
> Czy ktos zna jakas firme ktora robi cos takeigo malo skomplikowanego

Nie baw się w jakieś baterie !
Po co? Nie chcesz mieć włącznika na wierzchu? Jesli tak, to żaden
problem.
Kupujesz halogenki w kształcie ładnego stożka - metalowe, a właczasz je
dotknięciem reki. Wystarczy ich dotknąć - lepiej jednak miec obok
kawalek ozdobnej blaszki.
Halogenki dadza wiecej swiatla a pod szafkami - szczegolnie w kuchni
jest to ważne. Wystarczy 10 wat jesli maja byc 2 - sa teraz OSRAMU z
dużą jasnością.
Wlaczanie przez dotknięcie jest super. Dotykasz metalowego elementu
(lepiej dotykac czegos chlodnego:) podlaczonego cienkim przewodem do
specjalnego przekaznika, a ten ukryty gdziekolwiek dziala jak wlacznik
na 220V.
Taki wlacznik znajdziesz w każdym hipermarkecie budowlanym i niektorych
sklepach elektryczno-oswietleniowych.

W ogóle to za mało napisałeś i nie wiadomo jaki faktycznie masz problem
i warunki.

Leszek Olech

taka ładna, a tak brzydko pachnie...
Pralka Candy
ostrzeżenie - farba ekonowinka
Natłuszczenie klinkieru (co tańszego od oleju)
Uwaga! Kradzione