osy!!!!!!!!!!!!

1. Data: 2004-08-06 08:01:18

Temat: osy!!!!!!!!!!!!
Od: "Gonia" <g...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam pytanie czy zna ktoś może skuteczny sposób na odstraszenie os? Na dworze
piękna pogoda a ja muszę mieć zamknięte okna, nie wychodzę na taras itd. Nie
mam pojęcia gdzie mają gniazdo, ale są strasznie uciążliwe i
...bolesne...Proszę o pomoc!!!

1. Data: 2004-08-06 08:14:55

Temat: Re: osy!!!!!!!!!!!!
Od: "petresku" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie ja mam to samo.
W tym roku jakos strasznie ich duzo sie zrobilo nie tak jak w poprzednich
latach ...
zna ktos sposob ?
chyba tylko siatki w oknach

Piotrek

1. Data: 2004-08-06 09:29:03

Od: "Seba" <b...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zna ktos sposob ?
u mnie działa kapeć
a faktycznie, os więcej niż komarów, i są wyjątkowo natrętne

1. Data: 2004-08-06 10:23:19

Od: "p" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gonia" <g...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
Nie
> mam pojęcia gdzie mają gniazdo, ale są strasznie uciążliwe i

ja zrobilem tak - powedrowalem do ciastoramy :) i kupilem za 10pln takie
gotowe siatki przyczepiane na rzepy do okna.
zaklada sie bardzo prosto a skuteczne jest w 100% :)
rzepy sa w zestawie - przykleja sie je do okna,
siatka jak jest za duza to trzeba sobie przyciac nozyczkami.
polecam takie rozwiazanie (moze nie jest zbytnio estetyczne ale dziala)

pozdrawiam
przemek

1. Data: 2004-08-06 22:55:01

Od: Michal 14 <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

te osy to w arconie czy w rzeczywistosci?:D :D :D :D :D :D :D

--
Wysłano z portalu budowlanego Dom.Idealny.pl
Archiwum grupy --- pl.misc.budowanie ---

1. Data: 2004-08-18 10:19:10

Od: Tomek <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 6 Aug 2004 10:01:18 +0200, "Gonia" <g...@n...pl>
napisał:

> [...]
>piękna pogoda a ja muszę mieć zamknięte okna, nie wychodzę na taras itd. Nie
>mam pojęcia gdzie mają gniazdo, ale są strasznie uciążliwe i

Hehe. mialem na działce to samo. W końcu babcia się wkurzyła
zamontowała żarówkę 200W nad drzwiami a pod nią postawiła wiadro z
wodą. Po mniej wiecej 24 godzinach wiadro było pełne os i szerszeni :)
Oczywiście potopionych. Tak na oko jakieś 200 sztuk. Totalna masakra

--
Pozdrowienia

Tomek

1. Data: 2004-08-19 20:50:02

Od: frodo <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

zajmuję się usówaniem os i szerszeni a także odnajdywaniem gniazd -
niestety odpłatnie :)

1. Data: 2004-08-20 07:10:14

Od: Magda <m...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

frodo wrote:
> [...]
>

> --
> Wysłano z portalu budowlanego Dom.Idealny.pl
> Archiwum grupy --- pl.misc.budowanie ---
A ile bierzesz??

1. Data: 2004-08-20 07:30:06

Od: "sku" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie dopuść, zebe osy zalozyly gniazdo gdzies w budynku, np pod parapetem lub w
szparach w scianie. Potem sie ich nie pozbedziesz. Mi zagniezdzily sie wlasnie
pod parapetem w scianie, zadne trucie Raidami nie pomoglo. Zakleilem je od
zewnatrz to zaczely sie wgryzac do srodka tak ze slyszalem je pod kafelkami w
lazience. Wkrotce przyszla zima i ona je wykonczyla bo teraz mam spokoj. Na
wszelki wypadek wezwalem fachowca, za 100PLN mial zrobic z nimi porzadek jakby
sie jednak obudzily lub wykluly nowe. Nie zaobserwowalem zadnej aktywnosci
wiec juz go wiecej nie wzywalem.
Wiec pamietaj, niszcz gniazdo w zarodku!

-M.

polaczenie plytek i parkietu
Mafijne struktury w spoldzielniach mieszkaniowych. Niewolnictwo lokatorow.
Mdf
Jak? Guma do żucia
[kraków] Gdzie kupić tanio beczkę na deszczówkę