oszczędzanie wody w umywalce

21. Data: 2010-11-29 17:03:45

Temat: Re: oszczędzanie wody w umywalce
Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dla Kieszeni" <d...@g...com> napisał w wiadomości
news:192a6efe-5ece-4df9-a994-567823fdb99b@30g2000yql
.googlegroups.com...

> oszczędność przy wykorzystaniu perlatorów zależna jest od ceny wody w
> danym rejonie jeśli ktoś chce to mogę mu podesłać podział cen wody i
> ścieków na okres 2010-2011.

Oczywiście. Jeśli wypiję wodę z kranu to zapłacę więcej, niż za wodę wypitą
z kranu z twoim prelatorem spamerze?

Ponawiam pytanie: czy po zastosowniu prelatora będę napity płową ilości
wody?

Powtórzę pytania innych:
Czy wiadro napełniane w całości przed zastosowaniem prelatora napełni się
tak samo po zastosowaniu cudprelatora ale połową litrów wody? Licznik wykże
mniej litrów, a w wiadrze nadal będzie pełno?

By wypłukać usta z pasy potrzebuję dwa razy nabrać wody do ust. Czy prelator
cudownie sprawi, że już po jednym razie będą usta wypłukane?

> Jednak jest wielu
> takich którzy i tak stwierdzą że to co zaoszczędzimy i tak oddamy przy
> następnej podwyżce wiec oszczędzać nie warto.

To twoje fantasmagorie.

--
Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.
Proszę o wsparcie

Żadam ochrony BOR!

22. Data: 2010-11-29 17:10:45

Od: zil0g <z...@m...prl> szukaj wiadomości tego autora

*Dla Kieszeni* wdusil[a] knefle:

>tak to prawda, dzięki perlatorom ograniczamy zużycie wody nie
>ograniczając komfortu mycia. Dzięki ich używaniu możemy zaoszczędzić
>do 300 zł na jednym kranie (zależy od użytego perlatora). Zachęcam do
>odwiedzenia mojego sklepu, w którym przedstawiam produkty
>oszczędzające http://dlakieszeni.pl/tnij-rachunki/za-wode.html

Co to znow za marketingowy belkot?

23. Data: 2010-11-29 18:15:31

Od: BearBag <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tak samo po zastosowaniu cudprelatora ale połową litrów wody? Licznik wykże
> mniej litrów, a w wiadrze nadal będzie pełno?

Nie wiem czy to tylko cynizm czy naprawde nie rozumiesz. Oszczędności z
perlatora mą być tylko przy myciu np rąk. Ręce myjesz powiedzmy minutę,
normalnie zużyjesz 8-10litrów wody, z perlatorem też je umyjesz w minutę bo
tyle czasu potrzebujesz na dokładne umycie ale wody spłynie tylko 3-4litry.
Niektorzy nie zakrecają wody przy goleniu, myciu zębów itd co wydaje mi się
może przynieś duże oszczędności.
Perlatora raczej nie opłaca sie używac w kuchni bo tam wode zwykle
napelniamy do naczyń, do gotowania itd a nie do mycia wiec perlator może
tylko denerwowac bo woda wolniej napełni naczynie.
Pozdrawia BearBag...

24. Data: 2010-11-29 18:42:07

Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maverick <n...@g...pl> napisał(a):

>W kwestii zakrecania wody - tak. W kwestii stosowania napowietrzaczy - nie.

Woda to woda. Cena jest jedna

>Moj czas jest bardzo drogi :) wolę go marnować na inne sposoby niż zmywanie.

A z tym to sie zgodze :)

25. Data: 2010-11-29 18:55:32

Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BearBag" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> bo
> tyle czasu potrzebujesz na dokładne umycie ale wody spłynie tylko

No i wreszcie - dowiadujemy się tego, co próbowałem wyłuszczyć i przewrotnie
ukazać, a co należało powiedzieć odrazu:
oszczędności są, "ale". Oszczędności są tylko przy użyciu strumienia do
spłukiwania, nie przy zapotrzebowaniu na objętość wody!

Ale owo "ale" trzeba jasno powiedzieć, a nie pierdolić, że jest to
hipersuperniedowyjebania urządzenie.

Do tego wypada przyznać, że taki pelator jest obecnie na _KAŻDYM_ kranie
przeznaczoym dużykuw domumieszkaniu, na _każdej_ wylewce (już w tym wątku to
napisano) - wystarczy wejść do Praktikera lub Castoramy. Więc skoro to juz
jest na wylewce to po co zakładać?

> Niektorzy nie zakrecają wody przy goleniu, myciu zębów itd co wydaje mi
> się
> może przynieś duże oszczędności.

Przeciez nie zakręcją kranu _z_prelatorem_, więc? Zamiana prelatora na
prelator? Dobre, to dopiero oszczędność.

> Perlatora raczej nie opłaca sie używac w kuchni bo tam wode zwykle
> napelniamy do naczyń, do gotowania itd a nie do mycia

Nie do mycia w kuchni? No kolejne odkrycie.
Preator ma za zadanie zwiększyć efetywność splukiwania poprzez
napowietrzenie strumienia wody. No ale soro twierdzisz, że kuchni się nie
zmywa...

26. Data: 2010-11-29 21:00:24

Od: BearBag <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> oszczędności są, "ale". Oszczędności są tylko przy użyciu strumienia do
> spłukiwania, nie przy zapotrzebowaniu na objętość wody!

Oczywiście, nikt nie twierdzi inaczej.

> [...]
> napisano) - wystarczy wejść do Praktikera lub Castoramy. Więc skoro to juz

nawet ludzie ktorzy tym handlują piszą o tym na aukcjach, tyle że te
perlatory ponoć są lepsze i ograniczają pobór wody nawet dwukrotnie,
trzykrotnie bardziej niż zwykle sitkowe ktore przy okazji mają metalową
siatkę i po kilku tygodniach w twardej wodzie są zatkane od kamienia.
Czy są bardziej oszczędne i odporne na kamień dam znać za pare miesięcy jak
potestuje takie "cudo"

> Przeciez nie zakręcją kranu _z_prelatorem_, więc? Zamiana prelatora na
> prelator? Dobre, to dopiero oszczędność.

Troche juz przesadzasz z tą ironią, auto też można zmienić na bardziej
oszczędne, to auto i to auto a jednak sie czasem opłaca dopłacić.

> Nie do mycia w kuchni? No kolejne odkrycie.

W erze gdzie wieszkosc ludzi ma już zmywarki w zlewozmywaku myje sie tylko
wieksze garczki i patelnie.
Mnie mocno ograniczający perlator w kuchni raczej by denerwował, bo chce
napełnić garczek czy tez czajnik jak najszybciej a nie czekać. Cześciej
nalewam w kuchni wodę niż myje tam ręce... dlatego do kuchni wystarczy mi
standardowy kupiony razem z baterią.

Pozdrawia BearBag...

27. Data: 2010-11-29 21:38:00

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"BearBag" <b...@o...pl> wrote in message

Ogólnie - rzeźbienie w GWnie.
Miałem perlator, ale była to głowica (końcówka na wylewkę z przegubem -
pozwalała na przechylanie w dowolną stronę o jakieś 20°) - dobra była do
spłukiwania lub napełniania czegoś w zlewozmywaku.

28. Data: 2010-11-30 08:20:55

Od: "Strachu S." <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

BearBag <b...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> napelniamy do naczyń, do gotowania itd a nie do mycia wiec perlator może
> tylko denerwowac bo woda wolniej napełni naczynie.

W zaskakujący sposób zmienił się twój styl:
1. W pierwszym poscie pytasz o prelator niemal bezradny jak dziecko,
2. W drugim i trzecim poscie tego samego wątku wiesz o prelatorach wszystko
i orędujesz za ich używaniem.
Śmierdzisz spamerem, i to bardzo.
Ta aukcja o którą pytasz w pierwszym poscie to twoja aukcja.

Strachu S.

29. Data: 2010-11-30 18:00:47

Od: BearBag <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i orędujesz za ich używaniem.
> Śmierdzisz spamerem, i to bardzo.
> Ta aukcja o którą pytasz w pierwszym poscie to twoja aukcja.

Zadajac pytanie w pierwszym poście nie wiedziałem nic, jednak potem
trafiłem na fajne forum na niemieckiej stronie i dlatego przepisałem to
czego sie tam dowiedziałem. Kupiłem dwa takie perlatory na próbe i jak
przetestuje dam znać i nie z tej aukcji które linkowałem na początku bo te
akurat jak doczytałem są gówno warte, także raczej nie spamuje na rzecz
tamtej aukcji :)

Pozdrawia BearBag...

30. Data: 2010-12-12 23:27:44

Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Różnica pomiędzy kranem a perlatorem jest taka, jak pomiędzy szlauchem a Karcherem.
Nikt rozsądny nie napełnia wiadra wody Karcherem, chociaż jak powszechnie wiadomo
Polak potrafiłby i to.

-----

| Perlatora raczej nie opłaca sie używac w kuchni bo tam wode zwykle napelniamy do
naczyń, do gotowania itd a nie do mycia wiec
perlator może tylko denerwowac bo woda wolniej napełni naczynie.

Berghoff Tulip
Skórzana sofa - porysowana
uzywane meble kupie
Co sadzicie o takim sprzecie...