Chemia domowa - jak dlugo

1. Data: 2010-11-26 11:20:23

Temat: Chemia domowa - jak dlugo
Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak długo można trzmać, i jak długo mogą być przydatne do użytku płyny
chemiczne używane w domu, w gospodarstwie domowym?

Mam większą ilość, szczelnie oryginalnie zamknięte pojemniki. Nie mam
zamiaru tym handlowac, za rady "sprzedaj" - dziękuję.
Chemia to: mydło w płynie, płyn do myia naczyń, domestos do wc

Jak długo powyższe można będzie używać bez obaw o zdrowie, zatrucie,
poparzenia alergie, utratę właściwości chemii, inne?
Co może stać się z mydłem, płynem do naczyń, domestosem z upływem lat?

--
Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.
Proszę o wsparcie

Żadam ochrony BOR!

2. Data: 2010-11-28 10:29:26

Temat: Re: Chemia domowa - jak dlugo
Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Czesuaw P." <c...@o...pl> napisał(a):

> [...]
>poparzenia alergie, utratę właściwości chemii, inne?
>Co może stać się z mydłem, płynem do naczyń, domestosem z upływem lat?

ja bym sie nie przejmowal terminem jesli mowimu o chemii, ktora idzie do kibla
a nie do zoladka
zasada jest prosta - czysci i nie odbarwia, to uzywamy
nie ma co kombinowac

3. Data: 2010-12-03 18:32:47

Od: "Jacek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podczas letnich porządków w garażu znalazlem szampon samochodowy Viola rok
produkcji 1980.
Na dnie osadził się mętny osad, ale poza tym szampon ma normalny zapach,
pieni się i zmywa brud. Czego chcieć więcej?
Jacek

Ogród zimowy
Mocowanie szyby do drzwi przesuwnych?
Cheap UGG boots wholesale china www.shoestrade.biz