« poprzedni wątek | następny wątek » |
11. Data: 2007-12-28 21:19:44
Temat: Re: [ot] agito.pl - prośba o poradę
"mirekm" <m...@g...pl> wrote in message
news:fl3ob9$fqq$1@inews.gazeta.pl...
> Dzięki za ostrzeżenie - zamierzałem właśnie coś tam zamówić.
Spokojnie:))) My od kilku lat mnóstwo rzeczy zamawiamy z agito - głównie
elementy do komputerów. Jeszcze nigdy się nie zdarzyła żadna, nawet
najmniejsza afera. Miejmy nadzieję, że ta sprawa z lodówką to była ich
jednorazowa wpadka, bo dotąd mieliśmy do nich pełne zaufanie.
A dla wszystkich kolejny raz ta sama nauczka - trzeba otwierać paczki przy
kurierze, nawet jeśli ten przestępuje z nogi na nogę i już chciałby
lecieć:)).
Anka
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
Zobacz także
12. Data: 2007-12-28 21:39:44
Temat: Re: [ot] agito.pl - prośba o poradę
Polecam wszystkim lekturę:
www.hdtv.com.pl/forum/showthread.php?t=17324
--
Pozdrawiam
Olo
Mój adres zakodowany ROT13.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
13. Data: 2007-12-28 21:42:24
Temat: Re: [ot] agito.pl - prośba o poradęW dniu 2007-12-28 22:03, mirekm pisze:
> Dzięki za ostrzeżenie - zamierzałem właśnie coś tam zamówić.
Polecam wszystkim lekturę:
www.hdtv.com.pl/forum/showthread.php?t=17324 (czytać do końca)
--
Pozdrawiam
Olo
Mój adres zakodowany ROT13.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
14. Data: 2007-12-28 21:52:26
Temat: Re: [ot] agito.pl - prośba o poradęMarek Kutyla pisze:
> Tego oto dnia 2007-12-28 22:03, Niejaki/a mirekm bedac w stanie euforii
> nagryzmolil/a co nastepuje:
>
>> Dzięki za ostrzeżenie - zamierzałem właśnie coś tam zamówić.
>
> Ale to nie jest wina sklepu, tylko niefrasobliwosc kupujacego ;-)
> Trzeba bylo sprawdzic przesylke przy kurierze i tyle.
>
Regulamin sklepu wygląda tak:
"17 .Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy
produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia
zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od
kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w
transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb
naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi
znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie
przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody
oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia
sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem
uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy
okradzenia przesyłki w transporcie."
Malroy zeznał tak:
"... W obecności kuriera została wniesona do mieszkania i został
sprawdzony rzy kurierze stan opakowania jak i Waszych taśm firmowych.
Wszystko było ok. Jakież było moje zdziwienie kiedy po rozpakowaniu z
kartonu zobaczyłem szereg wgniecień i mechanicznych uszkodzeń.
Poniżej
przedstawiam linki do zauważonych wad mechanocznych. Same uszkodzenia
są w miejscach gdzie bez uszkodzenia kartonu zewnętrzenego,
opakowania ... "
Sklep na to:
"... W zaistniałej sytuacji jedyne co możemy Panu zaproponować to
oczekiwanie na reklamację, która zostanie zgłoszona w firmie UPS."
Ewidentnie sklep się wypiął na klienta.
pozdrawiam,
mirek
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
15. Data: 2007-12-28 22:22:40
Temat: Re: [ot] agito.pl - prośba o poradęmiranka pisze:
> "mirekm" <m...@g...pl> wrote in message
> news:fl3ob9$fqq$1@inews.gazeta.pl...
>
>> Dzięki za ostrzeżenie - zamierzałem właśnie coś tam zamówić.
>
> Spokojnie:))) My od kilku lat mnóstwo rzeczy zamawiamy z agito - głównie
> elementy do komputerów. Jeszcze nigdy się nie zdarzyła żadna, nawet
> najmniejsza afera.
Czy w ogóle mieliście jakieś nietypowe sytuacje? Ja tak miałem z
Komputronikiem. Do czasu jak kurier nie wyimaginował sobie, ze adres
dostawy nie istnieje, wszystko było ok. Wyjasnienie sprawy zajęło
Komputronikowi dobrze ponad miesiąc nieodpisywania na maile,
nieodbierania telefonów, zwodzenia i obietnic bez pokrycia. Karty
pamięci do aparatu dotarły do mnie gdy wróciłem do domu z lotniska. Wolę
nie myśleć, jak by u nich wyglądało załatwianie reklamacji.
> Miejmy nadzieję, że ta sprawa z lodówką to była ich
> jednorazowa wpadka, bo dotąd mieliśmy do nich pełne zaufanie.
Przy takiej konkurencji mogę spokojnie skreślić sklep, który stać na
tego typu wpadki. Jeśli wiem, że w razie problemów mogą mieć mnie
gdzieś, wolę od razu dać komuś innemu szansę.
> A dla wszystkich kolejny raz ta sama nauczka - trzeba otwierać paczki przy
> kurierze, nawet jeśli ten przestępuje z nogi na nogę i już chciałby
> lecieć:)).
Znów się okazuje, że towarzysz Dierżyński miał rację, mówiąc że kontrola
jest najwyższą formą zaufania.
pozdrawiam,
mirek
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
16. Data: 2007-12-28 23:23:36
Temat: Re: [ot] agito.pl - prośba o poradęOlo pisze:
> W dniu 2007-12-28 22:03, mirekm pisze:
>
>> Dzięki za ostrzeżenie - zamierzałem właśnie coś tam zamówić.
>
> Polecam wszystkim lekturę:
> www.hdtv.com.pl/forum/showthread.php?t=17324 (czytać do końca)
>
Pasjonujący kryminał konsumencki. ;>
pozdrawiam,
mirek
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
17. Data: 2007-12-29 00:20:40
Temat: Re: [ot] agito.pl - prośba o poradęJa miałem bardzo analogiczne przeżycia z Agito. Z tym, że na lodówkę
czekałem prawie dwa tygodnie. Przyszła uszkodzona i od razu było widać na
opakowaniu.
Przy kurierze spisaliśmy protokół szkody i zadzwoniłem do Agito z
reklamacją.
Kazali zamówić UPS i wysłać z powrotem na adres chyba Chorzowski.
Przyjechał Pan z UPS i powidział że lodówka ma 2 m i nie transportują takich
!!!!!!!
Zadzwoniłem ponownie po UPS, powiedzili że zabiorą skoro przwieźli.
Pzryjechał Pan, trochę inny i powiedział że lodówka ma 2m i nie zabiorą
!?!?!?!?
No to zadwniłem do Agito. W końcu chyba czwarty trasport zabrał lodówką w
choler....
Dwa tygdonie i kase miałem z powrotem. Przelew zwrotny był dokładnie MIESIĄC
po tym jak ja im przelałem kasę.
NIGY WIĘCEJ AGITO !!!!!!!
W innym splepie lodówkę w kuchni miałem dwa dni po zamówieniu. To był mały
sklep z okolic W-wy.
Natomiast to co ci się przytrafiło być może wygląda na wymuszenie
odszkodowania na firmie kurierskiej.
Słyszałem, że sprzedawcy intenetowi wysyłają specjalnie uszkodzony sprzęt
przesyłką ubezpieczoną, przez kurierów. Potem wkurzeni klienci wymuszają
protokół szkody i z ubezpieczenia kasa idzie do firm/sklepów. A klient musi
czekać na następny towar.
Agito jest dużym sklepem, ale ja dużych właśnie bym unikał. Zakup lodówek,
pralek chyba najlepiej robić u mających własny transport. Kurierzy mogę nie
zabdać o jakość ...
Robert
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
18. Data: 2007-12-29 07:53:14
Temat: Re: [ot] agito.pl - prosba o porade*Malroy* wdusil[a] nastepujace knefle:
| czy można się tak wypiąć na klienta w świetle prawa?
Napisz, ze chetnie zareklamujesz szerzej ich uslugi, wyslij im linka
do watku i podobnych forumowych.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
19. Data: 2007-12-29 09:45:05
Temat: Re: [ot] agito.pl - prośba o porad> Natomiast to co ci się przytrafiło być może wygląda na wymuszenie
> odszkodowania na firmie kurierskiej.
> Słyszałem, że sprzedawcy intenetowi wysyłają specjalnie uszkodzony sprzęt
> przesyłką ubezpieczoną, przez kurierów. Potem wkurzeni klienci wymuszają
> protokół szkody i z ubezpieczenia kasa idzie do firm/sklepów. A klient
> musi czekać na następny towar.
też mi tak to wygląda
jeżeli obejrzał opakowanie i nie było żadnych śladów to jak nastąpiło
uszkodzenie? przecież kurier nie przepakował, sklep chyba też - wyjechała
uszkodzona z fabryki?
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
20. Data: 2007-12-29 10:11:07
Temat: Re: [ot] agito.pl - prośba o poradęO agito.pl poczytaj sobie tu:
<http://www.hdtv.com.pl/forum/showthread.php?t=17324
>...
Jo'Asia
--
__.-=-. -< Joanna Słupek >----------------------< http://esensja.pl/ >-
--<()> -< joasia @ hell . pl >------< http://bujold.fantastyka.net/ >-
.__.'| -< He's not insubordinate to me. Just to people like yourself.
Saves me the trouble. {Stargate SG-1, Jacob Carter} >-
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
« poprzedni wątek | następny wątek » |