Strona główna Grupy pl.rec.dom [ot] agito.pl - prośba o poradę

Grupy

Szukaj w grupach

 

[ot] agito.pl - prośba o poradę

Liczba wypowiedzi w tym wątku: 35


« poprzedni wątek następny wątek »

1. Data: 2007-12-28 17:17:46

Temat: [ot] agito.pl - prośba o poradę
Od: Malroy <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

cześć,

proszę wybaczcie, że mója wiadomość nie jest bezpośrednio związana z
tematyką grupy, ale liczę, że znajdą się tutaj osoby, które będę
chciały wyrazić swoje zdanie, pomóc.

wklejam.

nie wiem jakie mam prawa i co mogę żądać. Przedstawię sytuację.

Kupiłem w sklepie internetowym, do którego od jakiegoś czasu miałem
zaufanie lodówkę. Sklep agito.pl. Zapłaciłem, lodówka została do mnie
przysłana. Wnisłem ją do mnieszkania z kurierem, obejrzałem karton i
sprawdziłem taśmy sklepu, wszystko było ok. Kilka godzin później
rozcieliśmy karton i wystawiliśmy lodówkę, co się okazało posiadała
szereh uszkodzeń mechanicznych, przedstawię, krótką korenspondecnję
ze
sklepem:

ja do sklepu:

witam, Pozwolę przedstawić sytuację, która mnie spotkała. Jako
stałego
klienta, który także kupuje u Państwa poprzez firmę całe zdarzenie
mnie bardzo zaskoczyło. Wczoraj została mi dostarczona zakupiona
lodówka. W obecności kuriera została wniesona do mieszkania i został
sprawdzony rzy kurierze stan opakowania jak i Waszych taśm firmowych.
Wszystko było ok. Jakież było moje zdziwienie kiedy po rozpakowaniu z
kartonu zobaczyłem szereg wgniecień i mechanicznych uszkodzeń.
Poniżej
przedstawiam linki do zauważonych wad mechanocznych. Same uszkodzenia
są w miejscach gdzie bez uszkodzenia kartonu zewnętrzenego,
opakowania
nie mogły powstać, i na pewno nie powstały podczas transporu, tak jak
dla przykładu wgniecenie na przedzie lodówki
http://www.graphytop.eu/borys/lodowka/1.JPG
Bok który był zabezpieczony styropianem wygląda tragicznie -->
http://www.graphytop.eu/borys/lodowka/2.JPG Tak samo przedni bok,
także zabezpieczony był w transoprcie styropianem -->
http://www.graphytop.eu/borys/lodowka/2.JPG Najgorsze jest
wgniecienie
prawego tylniego boku http://www.graphytop.eu/borys/lodowka/4.JPG
http://www.graphytop.eu/borys/lodowka/5.JPG , które to wgniecenie
wbiło tył lodówki do góry, przez co nie możliwe jest stabilne
postawienie lodówki. Tragedia. Wychodzi na to, że lodówka wyszła od
Państwa już z takimi uszkodzeniami. Nie podłączałem jej i nie
zamierzam, wątpię aby z takimi "obrażeniami" działała poprawnie.
Chciałbym prosić o szybką wymianę urządzenia, lub zwrot pieniędzy.

sklep do mnie:

Szanowny Panie!
W sytuacji stwierdzenia uszkodzenie mechanicznego produktu, należy w
ciągu 7 dni od dostarczenia towaru, sporządzić z kurierem
dostarczającym przesyłkę, protokół szkody.
W tym celu należy dokonać zgłoszenia do firmy kurierskiej,
najszybciej
jak to możliwe.
Należy pamiętać właściwym opisie powstałej szkody oraz datach
umieszczonych na protokole, powinny być to daty z odbioru towaru.
Sporządzony dokument należy przesłać do nas e-mailem na adres:
s...@a...pl lub faxem na numer: 022 2100398.
W ciągu dwóch dni od otrzymania dokumentu podejmiemy decyzję o
sposobie zakończenia reklamacji i prześlemy kompletną procedurę
reklamacyjną.

Prosiłbym także o przesłanie zdjęć tego uszkodzenia na adres:
s...@a...pl
W temacie proszę podawać nr zamówienia.

Zrobiłem jak pisali, w piątek wieczorem ją odebrałem, w poniedziałek
zgłosiłem usterkę u kuriera, spisałem protokół, przesłałem i dostałem
odpowiedź

Witam Pana

Dziękujemy za przesłane fotografie proszę o informację jest Pan
zainteresowany upustem cenowym na zakupiony produkt. Zgłoszenie
szkody
w przypadku zakupionego przez Pana produktu nastąpiło po 3 dniach od
odbioru przesyłki dlatego możliwy jest jedynie upust cenowy bądź
reklamacja w firmie UPS.
Pozdrawiam
Magda Białopiotrowicz

odpisałem:

Proszę Pani,

zgłoszone zostało po 3 dniach, bo przesyłka trafiła do mnie w piątek
wieczorem, a zgłosiłem szkodę w poniedziałek rano. To jest jeden
dzień
roboczy. Tym samym zgłosiłem szkodę natychmiast jak tylko było to
możliwe. Użytkowanie urządzenia jest niemożliwe, ponieważ samej
lodówki nie da się prosto ustawić, także nie wchodzi w rachubę upust
cenowy, który przy samych wgnieceniach może miałby szansę zaistnieć.
Domagam się wymiany urządzenia, lub zwrotu pieniędzy za zakup. Czekam
na odpowiedź.

i dostałem:
Witam Pana

W zaistniałej sytuacji jedyne co możemy Panu zaproponować to
oczekiwanie na reklamację, która zostanie zgłoszona w firmie UPS.

Straszna załamka Co Wy na to?? Co robić dalej?

[ Dodano: 2007-12-28, 16:30 ]
zastanawia mnie fakt, że wpierw kobitka pisze, że w wyniku faktu
zgłoszenia po 3 dniach usterki w rachubę wchodzi tylko upust cenowy,
lub reklamacja u kuriera, ale w momencie kiedy jej wyłożyłem, że był
to jeden dzień, a nie trzy to już tylko mogę do kuriera się zgłosić.

czy można się tak wypiąć na klienta w świetle prawa?

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


Zobacz także


2. Data: 2007-12-28 18:41:47

Temat: Re: [ot] agito.pl - prośba o poradę
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 28 Dec 2007 09:17:46 -0800 (PST), Malroy napisał(a):

> cześć,
>
> proszę wybaczcie, że mója wiadomość nie jest bezpośrednio związana z
> tematyką grupy, ale liczę, że znajdą się tutaj osoby, które będę
> chciały wyrazić swoje zdanie, pomóc.
>
> wklejam.
>
> nie wiem jakie mam prawa i co mogę żądać. Przedstawię sytuację.
>
> Kupiłem w sklepie internetowym, do którego od jakiegoś czasu miałem
> zaufanie lodówkę. Sklep agito.pl. Zapłaciłem, lodówka została do mnie
> przysłana. Wnisłem ją do mnieszkania z kurierem, obejrzałem karton i
> sprawdziłem taśmy sklepu, wszystko było ok. Kilka godzin później
> rozcieliśmy karton i wystawiliśmy lodówkę, co się okazało posiadała
> szereh uszkodzeń mechanicznych, przedstawię, krótką korenspondecnję
> ze
> sklepem:
>
> ja do sklepu:
>
> witam, Pozwolę przedstawić sytuację, która mnie spotkała. Jako
> stałego
> klienta, który także kupuje u Państwa poprzez firmę całe zdarzenie
> mnie bardzo zaskoczyło. Wczoraj została mi dostarczona zakupiona
> lodówka. W obecności kuriera została wniesona do mieszkania i został
> sprawdzony rzy kurierze stan opakowania jak i Waszych taśm firmowych.
> Wszystko było ok. Jakież było moje zdziwienie kiedy po rozpakowaniu z
> kartonu zobaczyłem szereg wgniecień i mechanicznych uszkodzeń.
> Poniżej
> przedstawiam linki do zauważonych wad mechanocznych. Same uszkodzenia
> są w miejscach gdzie bez uszkodzenia kartonu zewnętrzenego,
> opakowania
> nie mogły powstać, i na pewno nie powstały podczas transporu, tak jak
> dla przykładu wgniecenie na przedzie lodówki
http://www.graphytop.eu/borys/lodowka/1.JPG
> Bok który był zabezpieczony styropianem wygląda tragicznie -->
> http://www.graphytop.eu/borys/lodowka/2.JPG Tak samo przedni bok,
> także zabezpieczony był w transoprcie styropianem -->
> http://www.graphytop.eu/borys/lodowka/2.JPG Najgorsze jest
> wgniecienie
> prawego tylniego boku http://www.graphytop.eu/borys/lodowka/4.JPG
> http://www.graphytop.eu/borys/lodowka/5.JPG , które to wgniecenie
> wbiło tył lodówki do góry, przez co nie możliwe jest stabilne
> postawienie lodówki. Tragedia. Wychodzi na to, że lodówka wyszła od
> Państwa już z takimi uszkodzeniami. Nie podłączałem jej i nie
> zamierzam, wątpię aby z takimi "obrażeniami" działała poprawnie.
> Chciałbym prosić o szybką wymianę urządzenia, lub zwrot pieniędzy.
>
> sklep do mnie:
>
> Szanowny Panie!
> W sytuacji stwierdzenia uszkodzenie mechanicznego produktu, należy w
> ciągu 7 dni od dostarczenia towaru, sporządzić z kurierem
> dostarczającym przesyłkę, protokół szkody.
> W tym celu należy dokonać zgłoszenia do firmy kurierskiej,
> najszybciej
> jak to możliwe.
> Należy pamiętać właściwym opisie powstałej szkody oraz datach
> umieszczonych na protokole, powinny być to daty z odbioru towaru.
> Sporządzony dokument należy przesłać do nas e-mailem na adres:
> s...@a...pl lub faxem na numer: 022 2100398.
> W ciągu dwóch dni od otrzymania dokumentu podejmiemy decyzję o
> sposobie zakończenia reklamacji i prześlemy kompletną procedurę
> reklamacyjną.
>
> Prosiłbym także o przesłanie zdjęć tego uszkodzenia na adres:
> s...@a...pl
> W temacie proszę podawać nr zamówienia.
>
> Zrobiłem jak pisali, w piątek wieczorem ją odebrałem, w poniedziałek
> zgłosiłem usterkę u kuriera, spisałem protokół, przesłałem i dostałem
> odpowiedź
>
> Witam Pana
>
> Dziękujemy za przesłane fotografie proszę o informację jest Pan
> zainteresowany upustem cenowym na zakupiony produkt. Zgłoszenie
> szkody
> w przypadku zakupionego przez Pana produktu nastąpiło po 3 dniach od
> odbioru przesyłki dlatego możliwy jest jedynie upust cenowy bądź
> reklamacja w firmie UPS.
> Pozdrawiam
> Magda Białopiotrowicz
>
> odpisałem:
>
> Proszę Pani,
>
> zgłoszone zostało po 3 dniach, bo przesyłka trafiła do mnie w piątek
> wieczorem, a zgłosiłem szkodę w poniedziałek rano. To jest jeden
> dzień
> roboczy. Tym samym zgłosiłem szkodę natychmiast jak tylko było to
> możliwe. Użytkowanie urządzenia jest niemożliwe, ponieważ samej
> lodówki nie da się prosto ustawić, także nie wchodzi w rachubę upust
> cenowy, który przy samych wgnieceniach może miałby szansę zaistnieć.
> Domagam się wymiany urządzenia, lub zwrotu pieniędzy za zakup. Czekam
> na odpowiedź.
>
> i dostałem:
> Witam Pana
>
> W zaistniałej sytuacji jedyne co możemy Panu zaproponować to
> oczekiwanie na reklamację, która zostanie zgłoszona w firmie UPS.
>
> Straszna załamka Co Wy na to?? Co robić dalej?
>
> [ Dodano: 2007-12-28, 16:30 ]
> zastanawia mnie fakt, że wpierw kobitka pisze, że w wyniku faktu
> zgłoszenia po 3 dniach usterki w rachubę wchodzi tylko upust cenowy,
> lub reklamacja u kuriera, ale w momencie kiedy jej wyłożyłem, że był
> to jeden dzień, a nie trzy to już tylko mogę do kuriera się zgłosić.
>
> czy można się tak wypiąć na klienta w świetle prawa?

Swego czasu chciałam wymienić słuchawki kupione w MediaMarkt. Mogłam to
zrobić w ciągu 7 dni. Poszłam 8 dnia - poniedziałek. Poinformowano mnie, że
niedziela dla nich jest też dniem roboczym, powinnam zatem przyjść
najpóźniej w niedzielę i - wypięli się :-]
Pewno sklep internetowy uważa, jak MMarkt, w kwestii dni roboczych, bo w
końcu w niedzielę niby też jest czynny... Tu by trzeba prawnika.
--
XL wiosenna
====================================================
================
"Prawdziwe przyjaciółki poznaje się nie w biedzie, ale w sukcesie."
====================================================
================
Poprzedni profil: //tylko odsiej podszywki
http://groups.google.com/groups/profile?enc_user=LWs
rThYAAABr-nqNxKREgaFPDG6Ht91aF6sPCqGHHKkulQEP0yp8Qg

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


3. Data: 2007-12-28 19:04:25

Temat: Re: [ot] agito.pl - prośba o poradę
Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2007-12-28 19:41, Niejaki/a Ikselka bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:

> Swego czasu

Musialem przewinac kilkadziesiat niepotrzebnie zacytowanych linii
poprzedniego postu by na koniec dojsc do kilku linijek tekstu jaki
zamiescil uzytkownik Ikselka ... :-(
Litosci! Kobieto, tnij prosze niepotrzebne cytaty ;-)

> chciałam wymienić słuchawki kupione w MediaMarkt. Mogłam to
> zrobić w ciągu 7 dni. Poszłam 8 dnia - poniedziałek. Poinformowano mnie, że
> niedziela dla nich jest też dniem roboczym, powinnam zatem przyjść
> najpóźniej w niedzielę i - wypięli się :-]
> Pewno sklep internetowy uważa, jak MMarkt, w kwestii dni roboczych, bo w
> końcu w niedzielę niby też jest czynny... Tu by trzeba prawnika.

Kiedys mialem podobna sytaucje w jakim markecie budowlanym. Oddalem cos
do naprawy na gwarancji, powiedziano mi zeby przyszedl na 14 dni, nie
precyzujac czy kalendarzowych czy roboczych. Wg. przepisow prawa jesli
nie ma podane jakie to sa dni to przyjmuje sie ze kalendarzowe. Po 14
dniach kalendarzowych pojechalem odebrac sprzet. Dowiedzialem sie ze
sprzetu nie ma bo trzeba czekac 14 dni roboczych, sie zajerzylem bo
niepotrzenie przejechalem taki kawal drogi. No to uswiadomilem Pani ze
przeciez oni pracuja takze w soboty i niedziele, ale jakos jej to nie
przekonalo. Spytalem wiec czy w sobote albo w niedziele jak przyjade cos
kupic to czy oni pracuja i bede mogl cos kupic, okazalo sie ze tak,
spytalem wiec czy jak bede chcial oddac do naprawy jakis sprzet w sobote
czy w niedziele to czy oni pracuja i czy bede mogl to zrobic, okazalo
sie ze tak - no to jeszcze raz spytalem pani czy jest na 100% pewna ze
sobota i niedziela jest dla nich dniem nieroboczym ;-) Pani po
zastanowieniu i konsultacjach z naczalstwem przyznala ze jednak te 14
dni na naprawe gwarancyjna to juz uplynelo ;-).


--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


4. Data: 2007-12-28 19:06:28

Temat: Re: [ot] agito.pl - prośba o poradę
Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2007-12-28 18:17, Niejaki/a Malroy bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:

> Kupiłem w sklepie internetowym, do którego od jakiegoś czasu miałem
> zaufanie lodówkę. Sklep agito.pl. Zapłaciłem, lodówka została do mnie
> przysłana. Wnisłem ją do mnieszkania z kurierem, obejrzałem karton i
> sprawdziłem taśmy sklepu, wszystko było ok. Kilka godzin później
> rozcieliśmy karton i wystawiliśmy lodówkę, co się okazało posiadała
> szereh uszkodzeń mechanicznych,

Generalnie to zawaliles sprawe, bo trzeba bylo dokladnie sprawdzic cala
lodowke przy kurierze, zdjac karton i styropiany i byloby wszystko
jasne, no ale to juz po ptakach. Nauczka na przyszlosc.
W tej chwili to pozostaje Ci jedynie zrobic to co sugerowal sklep -
reklamacja w firmie kurierskiej.

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


5. Data: 2007-12-28 20:01:18

Temat: Re: [ot] agito.pl - prośba o porad
Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Odpowiednie przepisy to regulują. Jeśli zakup jest poza siedzibą f-my możesz
bez podania przyczyny zwrócić i gitara. Tracisz na kurierze ale trudno.
W przypadku jeśli uszkodzone są elementy, które da się wymienić, takie jak
drzwi to bez problemu można umówić się na naprawę przedsprzedażną
(przyjeżdza lokalny serwis, ocenia uszkodzenia, zamawia i montuje
nieodpłatnie nowiutkie elementy prosto z fabryki), Jeśli uszkodzona jest
sama obudowa to albo solidny upust ze strony sklepu lub wumiana (jeśli
danemu sklepu zależy na renomie to bez problemu, bo i tak mają umowy z
kurierami, nie kosztuje ich to wiele.

P.


› Pokaż wiadomość z nagłówkami


6. Data: 2007-12-28 20:03:22

Temat: Re: [ot] agito.pl - prośba o porad
Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tnij wątki jeśli możesz...

P.


› Pokaż wiadomość z nagłówkami


7. Data: 2007-12-28 20:36:08

Temat: Re: [ot] agito.pl - prośba o porad
Od: Cyb <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pietrek pisze:
> Odpowiednie przepisy to regulują. Jeśli zakup jest poza siedzibą f-my możesz
> bez podania przyczyny zwrócić i gitara. Tracisz na kurierze ale trudno.

Naprawde sadzisz, ze mozesz zwrocic towar w ciagu 10 dni w dowolnym
stanie? Rozjechany przez walec tez?
tutaj akurat watkotworca pokpil troche sprawe, bo troche dlugo czekal ze
zgloszeniem, zgloszenia czyni sie bezzwlocznie - tym niemniej w chwili
obecnej jest to reklamacja uslugi kurierskiej i z tego co wiem, dosyc
czesto tego typu reklamacje sa uznawane...

pozdarwiam,
Cyb

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


8. Data: 2007-12-28 21:03:37

Temat: Re: [ot] agito.pl - prośba o poradę
Od: mirekm <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Malroy pisze:
...
>
> czy można się tak wypiąć na klienta w świetle prawa?

Dzięki za ostrzeżenie - zamierzałem właśnie coś tam zamówić.

pozdrawiam,

mirek

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


9. Data: 2007-12-28 21:17:26

Temat: Re: [ot] agito.pl - prośba o porad
Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2007-12-28 21:03, Niejaki/a Pietrek bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:

> Tnij wątki jeśli możesz...

Ale do kogo piszesz ?
Nadgorliwosc jest gorsza od faszyzmu ;-)



--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


10. Data: 2007-12-28 21:18:20

Temat: Re: [ot] agito.pl - prośba o poradę
Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2007-12-28 22:03, Niejaki/a mirekm bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:

> Dzięki za ostrzeżenie - zamierzałem właśnie coś tam zamówić.

Ale to nie jest wina sklepu, tylko niefrasobliwosc kupujacego ;-)
Trzeba bylo sprawdzic przesylke przy kurierze i tyle.

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


 

strony : [ 1 ] . 2 ... 4


« poprzedni wątek następny wątek »


Wyszukiwanie zaawansowane »

Starsze wątki

Kabina prysznicowa z funkcją sauny
Ale zmyłka...
zabezpieczenie kuchni elektrycznej
Jakiej firmy: pralka, lodówka, zmywarka ?:)
Jakiej firmy: pralka, lodówka, zmywarka ?:)

zobacz wszyskie »

Najnowsze wątki

Wkłady do zniczy...
Naprawa klimy przenośnej - czy to opłacalne?
Prasa do oleju na użytek domowy
Re: Zerowatt zx 33 - instrukcja obslugi
jak dotrzeć do głowicy baterii

zobacz wszyskie »