Re: [ot] chcę schudną

Data: 2002-05-12 15:01:22
Temat: Re: [ot] chcę schudną
Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com>

> I dlatego zalecają dawki o połowę mniejsze od normalnych na
> początek? Jak dopiero 28-krotne przedawkowanie jest niebezpieczne?
> Chyba te 28 razy to Ci się z kofeiną pomieszało (IIRC na Kofexie było,
> żeby nie przekraczać 24 tabletek na dobę)...

Zalecane dawki na początek są mniejsze aby nie powodować nadmiernego
pobudzenia. Niektórym może to przeszkadzać, innym się podoba. Poza tym można
wcześniej zauważyć ew negatywne efekty przy mniejszej dawce bez ryzykowania
pełnej dawki.

28 razy mi się nie pomieszało. Gość (denat) brał 550 mg efedryny. W ECA jest
20 mg. Zjedz 28 obiadów na raz i dojdziesz do wniosku, że obiad jest
bardziej szkodliwy niż ECA. Wypij 28 razy więcej wódki niż może zdrowy chłop
i na pewno nie pożyjesz dłużej niż kilkadziesiąt minut.

Jeśli chodzi o kofeinę, to dawka śmiertelna wynosi około 5g. Czyli 25 razy
więcej niż w ECA. Jak widzisz znaczne przedawkowanie CZEGOKOLWIEK powoduje
śmierć.

> Śmiem twierdzić, że w kontekście tego, co napisałem wcześniej nie
> masz racji.

Nie rozumiemy się. Heroina nie ma zastosowania w którym polepsza zdrowie
człowieka. ECA służy do polepszenia zdrowia i spełnia swoje zadanie. Zrozum
to.

> I zupełnie innego typu, zapomniałeś dodać. :-> Poza tym różnica
> nie jest mniejsza - porównaj masy. :-P
> Natomiast efedryna i amfetamina to nie tylko podobne działanie,
> ale i zbliżone w rodzinie chemicznej (kilka prostych reakcji, jak sam
> piszesz).

No i co z tego???
Podobnie jak amfa eph tak samo kofeina jest z podobnej rodziny i ma podobne
działanie. Dzieci piją kofeinę w coli. Poza tym olej silnikowy oraz
spożywczy też są bardzo podobne, spróbuj sobie np syntetycznego Lotosa.
Smacznego.

> Diety nie podlegają takiej kontroli, środki chemiczne - tak.

Kontrola dopuściła Tussipect. To potwierdza ze jest neiszkodliwy.
Co innego lobby producentów nieskutecznych suplementów i ich interesy.

> ECA Stack. Jest.

Jakiej firmy? Jeszcze nie widziałem na oczy.

> Wystarczy, że znajdzie stronę, którą podawałeś. Tam już jest bez
> żadnych informacji, zresztą błędnie zakładasz, że ludzie czytają
> wszystko (patrz głosowania o nowych grupach) i że cokolwiek rozumieją.

Jeżeli nie rozumieją, to nie zrozumieją także moich zastrzeżeń. Zrobią sobie
być może krzywdę. Cóż, ewolucja jest nieubłagana.

> Mogła znaleźć posta o tytule 'adres gdzie mozna zamowic ECA w
> promocji' (o nawet ECA w tytule...) i stamtąd już z górki.

No i co z tego????
Jeżeli jakis głupek nie czyta ulotek, to tym lepiej dla nas. Są tzw zasady
zdrowego rozsądku. Pewne rzeczy należy używać zgodnie z przeznaczeniem i we
właściwy sposób. Do butelek z wódką nie jest dołączona ulotka informująca o
przeciwskazaniach, do opakowania ECA jest i to bardzo szczegółowa. Przestań
się czepiać.

--
Jan Werbinski +48 68 3630000 606269777 j...@p...pl
http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl ....._[:]) bul, bul, bul, bul