[ot]mam juz dosc swiat

1. Data: 2004-12-15 12:14:56

Temat: [ot]mam juz dosc swiat
Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy stacje radiowe w naszym kraju maja obowiazek nadawania piosenek typu
,,last christmas'' i innych beznadziejnych, slyszanych co roku po 1000
razy tylko dlatego, ze maja ,,christmas'' w tresci i w tle dzwoneczki?
Ratunku, ja juz mam dosc... ile mozna?

th.

1. Data: 2004-12-15 13:21:49

Temat: Re: [ot]mam juz dosc swiat
Od: "AgaWa" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" napisał w wiadomości...

> [...]
> ,,last christmas'' i innych beznadziejnych, slyszanych co roku po 1000
> razy tylko dlatego, ze maja ,,christmas'' w tresci i w tle dzwoneczki?

Ponieważ miałam podobne do Twoich odczucia - słucham teraz mp3. Mieszanka w
100% aktywizująca - Po sobie nastepują Raz Dwa Trzy, Lenny Kravitz, Mietek
Szcześniak, Imuvrini itp. Ani jednego świątecznego kawałka!!! W tematyce
"święta" wystarczą mi na razie p_o_r_z_ą_d_k_i.. Za resztę - dziękuję, nie
skorzystam.

Za to zima - jak najbardziej - jest ok (choć jej nie ma;) ) - licząc na jej
nadejście kończę czapkę i zamierzam dorobić szalik.

Pozdrawiam wszystkie zmęczone świętami i niezmęczone robótkami :)
AgaWa+Malutek
GG4624445

1. Data: 2004-12-15 13:42:34

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

AgaWa wrote:

> Ponieważ miałam podobne do Twoich odczucia

uff... nie jestem sama ;)

> [...]
> "święta" wystarczą mi na razie p_o_r_z_ą_d_k_i.. Za resztę - dziękuję, nie

W domu nie ma problemu, slucham tego, czego chce. Natomiast w pracy mam
bardzo_trudno_programowalne radio i wole go nie tykac ;) a lubie, jak mi cos gra
cichutko gra w tle.

> Za to zima - jak najbardziej - jest ok (choć jej nie ma;) ) - licząc na jej
> nadejście kończę czapkę i zamierzam dorobić szalik.
>
> Pozdrawiam wszystkie zmęczone świętami i niezmęczone robótkami :)

Na robotki nie narzekam, choc jest sporo, to milo w te dlugie wieczory podlubac
cos (zamiast pisac prace, choc czas leci).

th.

1. Data: 2004-12-15 14:50:29

Od: "Dziunia" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja chciałabym położyć się spać na okres od dziś do 14 stycznia. 15 jadę na
narty i już nie mogę się doczekać.
Przespać Święta. Szkoda tylko, że we śnie nie umiem robótkować;)

--
Dziunia
holecka1 maupa gazeta.pl

1. Data: 2004-12-15 14:50:55

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Theli" <g...@w...pl> a écrit dans le message de news:,....<ciach>

Dla wielbicielek francuskich i starszych klimatow polecam
www.nostalgie.fr (kliknac pierwszy napis "Ecoute Live" pod napisem "La
Radio"
Pozdrawiam
Pusia a czasami Beata(Strasbourg)
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=15427

1. Data: 2004-12-15 15:07:22

Od: "MadziaK" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ,,last christmas'' i innych beznadziejnych, slyszanych co roku po 1000
> razy tylko dlatego, ze maja ,,christmas'' w tresci i w tle dzwoneczki?

Sluchajcie to ja jakas nienormalna jestem:)
Ja to UWIELBIAM!!!
Na dzwiek Whamu mi lzy wzruszenia leca, u mnie w glosnikach koledy A.M.
Jopek i przy tym sie sprzata blyskawicznie!!!
Aniolka mini udziergalam, szalikoslinik skonczylam, biedronki wyhaftowalam,
lampki w oknach powiesilam, posprzatane wzglednie juz mam, jeszcze pokoj
jeden i potem ostatni szlif;)
Pieknie jest:)
Zwazajac na to iz mam zapalenie ucha i moj szef mnie zaraz chyba rozerwie
(zwolnienia 3 tydzien)
to jest pieknie.
No ale pani doktor w tym roku mi napisala zwolnienie z mycia okien. hihi
i co ja biedna mam zrobic?:)
MadziaK Swiateczny
http://www.robotki-madziaka.prv.pl

1. Data: 2004-12-15 16:44:01

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

MadziaK napisał(a):

> Sluchajcie to ja jakas nienormalna jestem:)
> Ja to UWIELBIAM!!!
> Na dzwiek Whamu mi lzy wzruszenia leca, u mnie w glosnikach koledy A.M.
> Jopek i przy tym sie sprzata blyskawicznie!!!

Alez Anna Maria jak najbardziej :) przeciez spiewa _koledy_, a nie, ze
stracila dziewictwo na Swieta. Polecam tez Arke Noego, dzieciaki
przebijaja wszystkich innych spiewaczy koled.
Ja mam tylko dosc tych piosenek, w ktorych pojawia sie ,,christmas'', a
tak naprawde tekst jest o dupie Maryni (dla wrazliwych: o niczym). Gdyby
,,christmas'' zamienic w nich na ,,summer'', ,,moday'' czy jakiekolwiek
inne okreslenie czasu, nic by to nie zmienilo. Po prostu kolejna
wpadajaca w ucho melodyjka jakich wiele na co dzien.

th.

1. Data: 2004-12-15 16:46:41

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pusia napisał(a):
> "Theli" <g...@w...pl> a écrit dans le message de news:,....<ciach>
>
> Dla wielbicielek francuskich i starszych klimatow polecam
> www.nostalgie.fr (kliknac pierwszy napis "Ecoute Live" pod napisem "La

Tylko, ze ja w pracy nie mam glosnikow ... nawet karty dzwiekowej, bo
jakies nieuzywane glosniki by sie znalazly.

th.

1. Data: 2004-12-15 18:39:51

Od: "Elenka" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja slucham radia 94, jak ktoras z Was lubi dobrego rocka, to szczerze
polecam. Nie zagrywaja piosenek na smierc, nie opowiadaja non stop o wojnie
w Iraku, a swiateczna piosenke slysze w tej chwili druga (i to Beattlesow!).

E.

1. Data: 2004-12-15 19:13:32

Od: "Ula Płosarek" <u...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

MadziaK <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> Zwazajac na to iz mam zapalenie ucha i moj szef mnie zaraz chyba rozerwie
> (zwolnienia 3 tydzien)
> to jest pieknie.

Jeeeeezu, jak ja Ci zazdroszcze tego zapalenia ucha...!
Znaczy: trzech tygodni zwolnienia... :))

--
Uka P.

Skończyłam anioła-chwalę si
[druty] krzyżowe nabieranie oczek foto
pomocy
[szydełko]eleganckie torebeczki
[szydełko]ściegi-szuka m linku-Dorotka R. pomóż!