Re: [ot] od czeg zaczac dzien - owoce czy warzywa?

Data: 2002-06-03 19:45:29
Temat: Re: [ot] od czeg zaczac dzien - owoce czy warzywa?
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl>

Użytkownik "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> napisał w
wiadomości news:adff8j.3vvk77t.1@roses.of.many.colours...
> "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> wrote in

> Zbyt popularne. Już prędzej 'Numerek w krzaczkach'. ;-)

Boszsz... jaki znowu 'numerek w krzaczkach' ?!
Może nie powinnam pytać, bo temat poserfuje zupełnie nie w kierunku diety,
jak ostatnio na p.s.w. ... ;)))

> Już Ty wiesz jak... ;-)

Czy Ty mnie nie przeceniasz? Nawet JA wiem, że niewiele wiem... ;)

> Dziecko też człowiek! ;-)

I wszystkie dzieci są nasze! ; )

> Naplawdę? Cioś chiba psiegapiliśmy, bo diawno niusików nie
> citaliśmy. Pójdziemy tloche nadlobić blaki! ;->

Ułatwię Ci w ramach rehabilitacji za tego Kalego... ;->
cytuję jasiacz.:

"pani krysysiu ja pania tez pozdrawiam

zawsze pani optymalnyjanek"

prawda, jakie to czasami urocze stworzonko? ... ;)