trolle, expert i reszta

1. Data: 2003-01-12 13:45:33

Temat: trolle, expert i reszta
Od: "mpj" <t...@t...kielce.pl> szukaj wiadomości tego autora

rewelacja
troche mi cos czasem dolega, wiec zagladam do was
i dzis stwierdzilem ze takiej kopalni humoru to ze swieca szukac
jeden na wszystkich / wszyscy na jednego
boki zrywac - naprawde

teraz powazniej - ludzie:
dajcie mu spokoj
przecie on sie nie zmieni
po co marnowac klawiature?

pozdrawiam wszystkich
artur

2. Data: 2003-01-12 14:17:10

Temat: Re: trolle, expert i reszta
Od: Michał Cieślicki <y...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

begin http://www.oe.it-faq.pl
mpj <t...@t...kielce.pl> quotation:

> [...]
> i dzis stwierdzilem ze takiej kopalni humoru to ze swieca szukac
> jeden na wszystkich / wszyscy na jednego

To nie do końca tak. Aktywny opór (terroryzm internetowy) jest jedyną
akceptowaną przez Brooklyńską Radę Usenetu formą oporu przeciwko
expertowi. Musimy się go pozbyć, raz się udało, był spokój, ale troll i
przestępca zawsze powraca na miejsce zbrodni. Dlatego atak Tajnej
Organizacji Terrorystycznej został właśnie rozpoczęty!

EXPERT: misió: twoje pakiety już są policzone!

--
Ogólnopolska Akcja SIO: powiedz "NIE" szumowi informacyjnemu golfmastera.
http://krzynio.hakore.com/czywiesz.jpg <- Read ESR HOWTO for some details

3. Data: 2003-01-12 14:28:12

Od: Tinue <t...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał Cieślicki <y...@a...pl> napisał/a

> [...]
> przestępca zawsze powraca na miejsce zbrodni. Dlatego atak Tajnej
> Organizacji Terrorystycznej został właśnie rozpoczęty!

Z całym szacunkiem, ale to właśnie Ty i inni odpowiadający na listy "Jacka"
go nakręcacie. Wasz "aktywny opór" za każdym razem owocuje kaskadą durnych
postów ze strony "Jacka", które naprawdę są dla postronnych czytaczy mało
interesujące. Powiedz wprost -- "mam dobrą zabawę prowokując durnia"
zamiast zasłaniać się misją :->

--
Uważam za rzecz wskazaną, by zrozumieć innego | TiNUE cyberHYENA
człowieka jako zwierzę, zanim gotów jestem | ~crocuta crocuta~

4. Data: 2003-01-12 14:29:14

Temat: Re: [ot] trolle, expert i reszta
Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

Michał Cieślicki <y...@a...pl> wrote in

http://www.raf256.com/for-expert.jpg

--
Rafał 'Raf256' Maj http://www.raf256.com - GG,ICQ,Email

5. Data: 2003-01-12 14:49:28

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 12 Jan 2003, Tinue wrote:

> Z całym szacunkiem, ale to właśnie Ty i inni odpowiadający na listy "Jacka"
> go nakręcacie. Wasz "aktywny opór" za każdym razem owocuje kaskadą durnych

tak mysle, ja dawno wlozylem go do filtrow i jego poczty w ogole nie
czytam - brak reakcji wyploszylby go z tej grupy - przenioslby sie
gdzie indziej

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

6. Data: 2003-01-12 15:15:42

Temat: Naruszenie Netykiety
Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Politechnika Kielecka

DZIEKAN
dr hab. inż. Wacław Gierulski, prof. PŚk
E-Mail:
g...@t...kielce.pl

Szanowny Panie Dziekanie,

bylbym zobowiazany za zobowiazanie uzytkownika internetu z
Wydzialu Zarzadzania i Modelowania Komputerowego
do zaprzestania naruszania NETYKIETY
i wysylania na grupe pl.sci.medycyna
postow nie zwiazanych z tematyka grupy, nie zwiazanych z medycyna,
a zasmiecajacych grupe i uznawanych powszechnie za trollowanie.
Tematyka kazdej grupy dyskusyjnej Usenetu jest znana
i kazdy uzytkownik Internetu jest zobowiazany do przestrzegania
Netykiety i wysylania postow zgodnych z tematyka grupy i postow
merytorycznych.

Zakazane jest trollowanie i generowanie dyskusji, tematow, nie
zwiazanych z tematyka wlasciwej grupy.
A takie zdarzenie wlasnie mialo teraz miejsce.

Przestrzeganie Netykiety przez uzytkownikow internetu ze szkol wyzszych
to obowiazek, a nie przywilej.

pozdrowienia,

Jacek

Cytat postu uzytkownika internetu z Wydzialu Zarzadzania i Modelowania
Komputerowego Politechniki Swietokrzyskiej w Kielcach.

##############
mpj wrote:

inetnum: 81.26.3.0 - 81.26.3.255
netname: POLITECHNIKA-SW
descr: Kielce University of Technology - ZiMK faculty
descr: LIR Internal
country: PL

> [...]
> i dzis stwierdzilem ze takiej kopalni humoru to ze swieca szukac
> jeden na wszystkich / wszyscy na jednego

(KONIEC CYTATU)

7. Data: 2003-01-12 22:10:14

Temat: Re: Naruszenie Netykiety
Od: Egghead <E...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek <g...@p...onet.pl> wystukał
(news:20885-1042384567@pd57.katowice.sdi.tpnet.pl):

> bylbym zobowiazany za zobowiazanie uzytkownika internetu z
LOL
tak jest w zyciu - zobowiazanie za zobowiazanie.
i PLONK, oby zbiorowy.
Egghead

Problemy z rownowaga
POMOCY !!! - tracę sprawnosć w barku i nadzieję, że gdzies to mozna zdiagnozować.
Prosba o odrobine rozsadku
plytki krwi
jod radioaktywny - gdzie?