otwór wentylacyjny w suficie i problem ....

1. Data: 2003-09-03 22:40:40

Temat: otwór wentylacyjny w suficie i problem ....
Od: "Marcin Cichy" <m...@U...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Planuję wykonać otwór wentylacyjny w suficie łazienki nad kabiną prysznicową
bezpośrednio nad kominem wentylacyjnym. Wykonawca straszy mnie skroplinami w
kominie wentylacyjnym - twierdzi, że trzeba będzie zrobić specjalną kratkę
aby skropliny miały gdzie się gromadzić i nie zawilgacały stropu. Twierdzi
również, że nie można zrobić wentylacji mechanicznej - wilgotno....

Może jednak się myli? Czy ktoś zetknął się z kratką wentylacyjną w suficie i
pionem bezpośrednio nad nią oraz zamontowanym w niej wentylatorem?

1. Data: 2003-09-04 09:14:21

Temat: Re: otwór wentylacyjny w suficie i problem ....
Od: "marcin32" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może jednak się myli? Czy ktoś zetknął się z kratką wentylacyjną w suficie
> pionem bezpośrednio nad nią oraz zamontowanym w niej wentylatorem?

Ja mam w kuchni 2 kratki bo to ostatnie piętro dokładnie jak piszesz w
suficie i komin na moje życzenie postawili kanały są krótkie więc ciąg słaby
do jednego podłączyłem wyciąg znad kuchni. nic się złego nie dzieje.

Pozdro Marcin.

1. Data: 2003-09-04 09:25:18

Od: "Marcin Cichy" <m...@U...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za odpowiedź,
Wyciąg to jednak inna para kaloszy - łączy go z pionem wentylacyjnym dłuższa
lub krótsza rurą poziomą. Nie ma tu bezpośredniego zalewania wyciągu, a
wentylator który chcę zamontować będzie bezpośrednio nad ok 10 metrami
pionowego komina i całe skropliny będą prosto na niego spływać (a
przynajmniej tak mi powiedziano).
Pzdr

1. Data: 2003-09-04 10:38:22

Od: "marcin32" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

chcę zamontować będzie bezpośrednio nad ok 10 metrami
> pionowego komina i całe skropliny będą prosto na niego spływać (a
> przynajmniej tak mi powiedziano).

Nie bardzo rozumiem kratka w suficie nad kominem? to znaczy? może pod
kominem, albo nie w suficie?
może napisz ile pięter od góry.?

poxdro Marcin.

1. Data: 2003-09-04 17:57:48

Od: "Marcin Cichy" <m...@U...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Racja, przejęzyczenie pisane, powinno być kratka pod kominem.
Nad łazienką są dwie kondygnacje + wystający komin ponad dach, razem 9-10 m.

1. Data: 2003-09-05 06:55:03

Od: "adal" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Cichy" <m...@U...poczta.onet.pl> napisał
w wiadomości news:bj7u58$i7e$1@foka1.acn.pl...
> Racja, przejęzyczenie pisane, powinno być kratka pod kominem.
> Nad łazienką są dwie kondygnacje + wystający komin ponad dach, razem 9-10
m.

Na 100% bedziesz mial mokry wlot komina (od jesieni do wiosny) - przy
prostym pionowym kanale kominowym. Radze zrobic lezak w lazience i
zakonczyc go wydajnym wentylatorem (lezak dodatkowo ocieplic pod obudowa).
Pozdr.,
Adal

kuchenka (Mastercook) wylacza sie powyzej 200C :(
Wanna --> brodzik - kilka pytań
Książeczka mieszkaniowa - wycena
Pufas - środek pleśniobójczy
wogole sie woda nie zatrzumuje w pralce!!