Re: otylosc - prosze o pomoc

From: "Albert Jacher, Profet" <N...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: otylosc - prosze o pomoc
Date: 16 Apr 2002 20:32:29 GMT
Sender: a...@p...onet.pl@echo26-48.echostar.pl

"Beata Karp" <b...@w...pl> wrote in news:a9c833$2au$1@news.tpi.pl:

> Witam!
> Bardzo prosze o pomoc w nastepujacej sprawie: od 18 go roku życia
> zauwazyłam u siebie sklonnosci do tycia. Zawsze wydawało mi sie ,
> jeszcze w szkole

[.]
Witaj!
W Twoim przypadku kazda nadmierna porcja energii, kromka i kazde pol kromki
chleba dziennie, przez wiele tygodni i miesiecy kumuluje sie w duzy nadmiar
energii, ktora odklada sie w tkance tluszczowej. Jesli nie jesz wiele, to
zmniejszenie jedzenia nie jest najlepsze. Lepiej jedz wiecej owocow i
warzyw.
No i koniecznie zwieksz ilosc wydatkowanej energii. Nie musi to byc nawet
regularny aerobik, ale po prostu chodzenie po schodach zamiast winda, czy
szybki spacer. Gimnastykuj sie rano 5 minut? Cokolwiek, byle regularnie i z
wydatkowaniem energii zjedzonej z tymi bulkami.
A przy pracy z komputerem mozna stosowac gimnastyke 'izometryczna', czyli
napinanie miesni bez poruszania czesciami ciala.

No i jeszcze wazna sprawa. Lepiej nie zakladaj celu: "Chce sie 'odchudzic'
w ciagu miesiaca..."
Lepiej jak twoim celem bedzie:
"Chce miec prawidlowa mase ciala przez nastepne lata".
Musisz po prostu na stale zmienic swoje nawyki i styl zycia.

Powodzenia!
--
Albert Jacher, Profet(Prorok)
http://www.geocities.com/WisdomReligion