ozdobna wylewka

1. Data: 2005-06-17 13:35:51

Temat: ozdobna wylewka
Od: "rozi" <r...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Poszukuje informacji na temat podłóg robionych z samej wylewki. Mozna w
takiej podlodze zatopic np kawalki gazety i przeswituje to przez taka
podloge. Czesto w nowych obiektach publicznych jest taka podloga. Szara,
surowa, gladka, wyglada troche tak jak by byla nie dokonczona. Cos podobnego
widzialem w Warszawie na pl. Zbawiciela w adaptowanej kamienicy. Niestety
nie mialem mozliwosci wejscia tam i zapytania co to za material. W googlach
nie znalazlem zupelnie nic. Moze ktos wie co to moze byc za material? Bo ja
juz nie wiem, gdzie o to sie dowiadywac.

--
pozdr.
rozi

2. Data: 2005-06-20 22:22:36

Temat: Re: ozdobna wylewka
Od: --+ sA+An +-- <s...@6...il> szukaj wiadomości tego autora

rozi napisał(a):
> [...]
> za material. W googlach nie znalazlem zupelnie nic. Moze ktos wie co to
> moze byc za material? Bo ja juz nie wiem, gdzie o to sie dowiadywac.

Spróbuj na pl.misc.budowanie. Może chodzi o wylewki epoksydowe?

--
"Jeżeli moja teoria względności okaże się słuszna, Niemcy powiedzą, że
jestem Niemcem, a Francuzi, że obywatelem świata. Jeśliby miała okazać

Jaka pralka: Bosch, Electrolux, Siemens, Ariston?
Jakie używacie półki na CD/DVD ?
pytanko o mikrofalowke
Gdzie materace na wymiar?
Szukam płytkiej wąskiej zmywarki