oznaczanie hormonów tarczycy -czy koniecznie rano?

1. Data: 2005-10-10 09:35:44

Temat: oznaczanie hormonów tarczycy -czy koniecznie rano?
Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
wiem, że trzeba to robić na czczo (6 godz niejedzenia -tak???) ale czy
koniecznei rano? Laboratoria są czynne od 8, a o tej porze zaczynam też
pracę, wolałabym zrobić to tak, by z pracą nie kolidowało...jednak czy na
wartości badania nie wpływa też pora dnia?

Zdrówki
Hania

2. Data: 2005-10-10 10:03:57

Od: "Anetta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " <v...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pracę, wolałabym zrobić to tak, by z pracą nie kolidowało...jednak czy na
> wartości badania nie wpływa też pora dnia?

8 h na czczo, a laboratoria są też czynne od 7 rano :)

3. Data: 2005-10-10 10:14:39

Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anetta <a...@i...pl> napisał(a):

> 8 h na czczo, a laboratoria są też czynne od 7 rano :)

A, no właśnie, jak robiłam prolaktyne to mi kazali od 18 wieczorem nie jesc -
i bądź tu mądry i pisz wiersze ;-))

Zdrowki
Hania

4. Data: 2005-10-10 10:34:07

Od: "Anetta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " <v...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> A, no właśnie, jak robiłam prolaktyne to mi kazali od 18 wieczorem nie
> jesc -
> i bądź tu mądry i pisz wiersze ;-))

najlepiej zjeść lekką kolacyjkę a rano pognać na badanka

Okulista: czekać na wizytę, czy lecieć wcześniej?
signopan i data ważności
To NIE jest spam !!! przeczytaj obowiazkowo!! twoje zycie się zmieni!!
Grypa - sczepienie 2-latka czy warto ?
interpretacja wynikow - prosze o pomoc