p a r y t e t

31. Data: 2010-03-18 12:12:15

Temat: Re: p a r y t e t
Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <e...@o...eu> wrote in message
news:hnt377$g33$1@news.onet.pl...

> [...]

Oraz w wyborach Miss Polonia!
bu-hahahaha

Druch

32. Data: 2010-03-18 12:14:30

Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nagash" <n...@p...onet.pl> napisał

--
Donikąd prowadzą rozmowy z ludźmi nieszczerymi, prawie zawsze.
Jesteś katolikiem czy nie, Brat ?

To przeważnie katolicy są przeciwni parytetowi.
Prosta metoda ?

zdar
<..>___ ~*
( _ ) .__.'
al_bakarah

Ps. Zagadką jest, czy postępują tak sami z siebie,
czy jednak są podsterowywani :o)

33. Data: 2010-03-18 12:16:53

Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Unikanie dyskusji ?
Nie, no wszystko mozna o mnie powiedzieć,

Jesteś katolikiem czy nie ?
Odpowiesz mi w końcu na to pytanie ?
Nastepne będzie o to, czy jesteś hetero, czy pedałem.

To są w sumie istotniejsze rzeczy od kasy, które powinne
być publicznie wiadpome na temat polityka, kobieta to jest
czy mężczyzna, upodobania seksualne są bardzo istotne.

zdar
<..>___ ~*
( _ ) .__.'
al_bakarah

34. Data: 2010-03-18 12:17:56

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"<..>__ ~*" <k...@i...pl> wrote in message

> A czego jest wiecej, much czy ludzi ?
> Chcesz muchy wprowadzac do sejmu ?

Czy ja chce to inna sprawa ale moze trzeba by muchy wprowadzic, co?
Popatrz! Takie biedne stworzenia ktorych nikt nie lubi i tylko muchozolem
traktuje!
A tam moglyby sobie latac po sejmie, w ramach tolerancji,
oczywiscie w ilosciach zgodnych z parytetem, ktory opracujesz.

> Bo ja nie, jedynie dziewczyny :o)

Chcesz je wprowadzac, bo tak uwazasz za sluszne?
Pytales je o zdanie? :)
A moze one juz tam sa, tylko nie zauwazyles?

Druch

35. Data: 2010-03-18 12:18:54

Od: "Nagash" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "<..>__ ~*" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Nagash" <n...@p...onet.pl> napisał
[.......]
> Bluzgacz to rzeczywiściwe autorytet...
>
> zdar
> <..>___ ~*
> ( _ ) .__.'
> al_bakarah

Widzisz, potraktuj to jako mój ostatni post do ciebie. Bluzgacz, co by o nim
nie mówić był inteligentny. Pod względem bystrości myślenia nie tylko nie
możesz równać się z Bluzgaczem ale i do globa ci daleko. W przeciwieństwie
do ciebie niejaki Sky robił crossposty (z durnymi linkami do artykułów o
niczym, których w ogóle nie czytał) ale nie zmieniał nicka. KF go łapał
bezbłędnie. Twoja krowa ewoluuje i KFy sobie nie dają z tym rady. Nie
spodziewam się od ciebie sensownej odpowiedzi a jedynie napędzający młyn
bełkot. Właściwie nie bętę tego czytał.

36. Data: 2010-03-18 12:25:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Mar 2010 12:16:59 +0100, Nagash napisał(a):

> Użytkownik "<..>__ ~*" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [.......]

> Co ty gadasz ? Po kiego czorta wplatasz w to katolików ?

Orgazm odczuwa, kiedy pisze to słowo.
--

Ikselka.

37. Data: 2010-03-18 12:25:48

Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> nim nie mówić był inteligentny. Pod względem bystrości myślenia nie tylko
> nie możesz równać się z Bluzgaczem ale i do globa ci daleko.
Cóż, trudno, nie każdego natura tak chojnie obdarzyła.

> [...]
>rady. Nie spodziewam się od ciebie sensownej odpowiedzi a jedynie
>napędzający młyn bełkot. Właściwie nie bętę tego czytał.
Adresu nie zmieniam, no rzadko, w każdym razie wpadłem
w końcu na idealny.

Co do imion uwielbiam je zmieniać
i stawiać się w różnych sytuacjach,
często po przeciwnej stronie samego siebie.
Nie lubisz tego ?
To nie zrozumiesz nigdy kobiety.

zdar
<..>___ ~*
( _ ) .__.'
al_bakarah

38. Data: 2010-03-18 12:27:24

Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> traktuje!
> A tam moglyby sobie latac po sejmie, w ramach tolerancji,
Tak nisko cenisz kobiete ?

> [...]
>
> Chcesz je wprowadzac, bo tak uwazasz za sluszne?
> Pytales je o zdanie? :)
> A moze one juz tam sa, tylko nie zauwazyles?
Które sa ?
Te z Rzymu ? :o)
To stare ciotki - he, he.

By mialy z kim konkurowac.

> Druch

zdar
<..>___ ~*
( _ ) .__.'
al_bakarah

39. Data: 2010-03-18 12:28:13

Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisał

> Orgazm odczuwa, kiedy pisze to słowo.
> --
> Ikselka.

Przy tobie to chyba jednak przechodzi wszelka emocja, Siostra :o/

zdar
<..>___ ~*
( _ ) .__.'
al_bakarah

40. Data: 2010-03-18 12:30:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Mar 2010 12:36:06 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Nagash" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Koniecznie w wojsku, i w żlobkach i przedszkolach też.

Najbardziej zainteresowana jestem, żeby były w małżeństwach, pod groźbą
natychmistowego odgórnego rozwodu w razie niespełnienia warunków parytetu!
;-PPP.
--

Ikselka.

Miłość oraz seks