palce u lewej dłoni mi drętwieją

1. Data: 2004-09-28 08:17:38

Temat: palce u lewej dłoni mi drętwieją
Od: "D_J_B_J_" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mały palec najbardziej i dwa kolejne trochę mniej często mi drętwieją. co za
licho ?

2. Data: 2004-09-28 09:12:12

Temat: Re: palce u lewej dłoni mi drętwieją
Od: "Piotr" <e...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

To objawy uszkodzenia nerwu łokciowego. Może to być tzw. zespół kanału
Guyona, czyli ucisk na nerw łokciowy w miejscu, gdzie przechodzi on na dłoń.
Uszkodzenie może też znajdować się wyżej, np. zmiany w kręgosłupie dają
takie objawy. Udaj się do neurologa.

Pozdrawiam
Piotr

3. Data: 2004-09-28 09:30:25

Od: "wingeo" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mały palec najbardziej i dwa kolejne trochę mniej często mi drętwieją. co
za
> licho ?

przerabiałem to pół roku temu - diagnoza neurologa "zwyrodnienie kręgosłupa"
ale pomogła dwutygodniowa kuracja witaminą B complex i lekiem chyba "aescin"

4. Data: 2004-09-28 18:59:56

Od: "Beata" <t...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <e...@w...tlen.pl> napisał w wiadomości
> [...]
dłoń.
> Uszkodzenie może też znajdować się wyżej, np. zmiany w kręgosłupie dają
===========
A jesli dretwieja dwa najmniejsze palce prawej stopy? Stale i dosc
uciazliwie?

Beata

5. Data: 2004-09-28 19:15:55

Od: "Piotr" <e...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ta sama sytuacja, tylko inny nerw. Zgłoś się do neurologa.

Pozdrawiam
Piotr

Test programu AnoMail
chińskie zioła
antykoncepcyjne plastry hormonalne - dziewczyny, jakie macie doświadczenia
Stolica-Przepuklina
functional imaging;