palenie na klatce w bloku - mozna tak ?

71. Data: 2007-02-26 18:44:02

Temat: Re: palenie na klatce w bloku - mozna tak ?
Od: <kodr> szukaj wiadomości tego autora

> Rzeklbym kardynalne.

a ja rzeklbym zadne

> Za co ? Za paleniena balkonie, albo w otwartym oknie ?

odpowiedzialem na "Twoje" przepisy w sprawie smieci, chyba tracisz watki

Mozna

> Za bardzo sie rozfantazjowales ...

Ty z tluszczem i wegeterianinem tez, akurat takie przypadki ze zwierzakami
znam i wiele ciekawszych

> Dowcip polega na tym - pisalem juz o tym wczesnije - ze oboje powinni
> sie zmienic, sprobowac do siebie dostosowac.

Dlaczego oboje, ona przeciez nie ma wyboru musi wdychac dym jezeli jest jego
sasiadka. Ma akceptowac trucizne, dostosowac pluca, to chyba w jej zyciu
bedzie ciezkie do zrealizowania? Czy Ty zaakceptujesz gdy ktos bedzie Cie
podtruwal (obojetne czym), dostosujesz sie?

> Przesadzasz. Jest dosc spora szansa na to ze palenie powoduje rozne
> choroby, ale nie mozesz powiedziec ze w 100 przypadkach na 100.

Ciesze sie, ze zgadzasz sie ze mna ze dym jest szkodliwy i prowadzi czy to
do chorob, czy do smierci, czy skraca zycie.
Ty akceptujesz dym w swoim mieszkaniu? Rozumiesz palacza? I pewnie nie masz
mu za zle, ze np. po 10 latach jego palenia bedziesz mial raka.
Ja nie mam nic przeciwko, zeby ludzie palili jezeli maja ochote, gorzej
jezeli mnie truja przy okazji.

> I jedno i drugie czuc, zwlaszcza w bloku.

zgadzam sie ze czuc, ale zapach jedzenia w porownaniu z dymem papierosowym
nie jest szkodliwy dla zdrowia. Gdy ktos gotuje to raczej masz pewnosc, ze
bedziesz zdrowy, a gdy przez kilka lat wdychasz dym to juz nie mozesz miec
pewnosci.

> I jedno i drugie jest przez ludzi robione notorycznie ;-)

pokaz mi chociaz jedna osoba, ktora gotuje co pol godziny lub co godzine
smierdzace potrawy w mieszkaniu.

> Kardynalne !

to sobie wybierz to, na ktorym lepiej wyjdziesz

72. Data: 2007-02-27 08:31:35

Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Kutyla" <S...@j...pl> napisał w wiadomości

> Raz na pol roku sie zdarza cos takiego, moze nie opony ale smieci - nie
> robie afery. Ale gdyby to sie zdarzalo czesciej to bym zareagowal.
> Najpierw proba rozmowy z sasiadami, potem kroki prawne. W tym wypadku
> akurat sie da.

Była opisywana sytuacja, że sąsiad palił całą zimę oponami.
I wolał płacić kary, bo mu to wychodziło taniej.

> BTW Mielismy juz pare takich sytuacji w sasiadami, ze ktorys robil cos co
> drugiemu przeszkadzalo i jak do tej pory potrafilismy sie dogadac.

Ale tu jest mowa o sytuacji, że się nie da dogadać.

> Nie otworzy - plan na to nie pozwala.

Taaa... Bo się sąsiad strasznie przejmie :)
Zwłaszcza, że taki z mało legalną, nieoficjalną lakiernią
często ma kontakty z różnymi "łobuzami". Będziesz takiemu
podskakiwał?
Prawo często jest bezradne lub nieskuteczne, a wręcz nawet
działające na szkodę pokrzywdzonego. Niech sąsiad z 3-ma kolegami
zezna, że chciałeś go pobić, powybijałeś mu szyby, uszkodziłeś
samochód itd itp. Odechce ci się kłótni..
Miałem takiego durnego sąsiada, który po jednej z dyskusji
wysmarował koledze całe drzwi pastą do butów. Nie domyło się.
I co mu zrobisz?
Miroo (http://miroo.ovh.org)

73. Data: 2007-02-27 10:36:43

Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2007-02-27 09:31, Niejaki/a Miroo bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:

> [...]
> Miałem takiego durnego sąsiada, który po jednej z dyskusji
> wysmarował koledze całe drzwi pastą do butów. Nie domyło się.

Wymysle cos innego, na pewno sie nie poddam.

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

74. Data: 2007-02-27 11:56:50

Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wymysle cos innego, na pewno sie nie poddam.

:) W ten sposób wyginął niejeden waleczny ród..

Miroo (http://miroo.ovh.org)

75. Data: 2007-02-27 13:56:56

Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2007-02-27 12:56, Niejaki/a Miroo bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:

> :) W ten sposób wyginął niejeden waleczny ród..

i niejeden zwyciezyl ;-)

76. Data: 2007-02-27 15:07:03

Temat: Re: palenie na klatce w bloku - mozna tak ? [OT]
Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> i niejeden zwyciezyl ;-)

Nie w tym rzecz. Chodziło mi o to, że to może trwać całe pokolenia
i kosztować bardzo dużo :) Tak zwane "pyrrusowe zwycięstwo".

W tym konkretnym przypadku zamiast pokoleń mogą być lata,
a zamiast strat w ludziach straty w uzębieniu i finansach.
Czasem lepiej się z koniem nie kopać i wiedzieć kiedy odpuścić.
Miroo (http://miroo.ovh.org)

77. Data: 2007-02-27 19:54:16

Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2007-02-27 16:07, Niejaki/a Miroo bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:

> W tym konkretnym przypadku zamiast pokoleń mogą być lata,
> a zamiast strat w ludziach straty w uzębieniu i finansach.
> Czasem lepiej się z koniem nie kopać i wiedzieć kiedy odpuścić.

Dowcip polega wlasnie na tym ze z koniem nie ma sie co kopac - sa inne
metody - moze kostka cukru, a moze "ujezdzanie". Ale jak jest dobry
trener sobie konia ustawi tak jak chce.

78. Data: 2007-03-02 14:15:09

Od: m...@p...pl (McMac) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 24 Feb 2007 18:36:32 +0100, Marek Kutyla <S...@j...pl> wrote:

>Tak, nie zauwazylas ? Moze po prostu nie umiesz czytac ze zrozumieniem ?

Może i odpowiedziałeś merytorycznie, ale kompletnie nie na temat.

--
- Maciej Kulawik ----------------
- m...@p...pl --------------

79. Data: 2007-03-02 14:18:06

Od: m...@p...pl (McMac) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 24 Feb 2007 18:50:55 +0100, Marek Kutyla <S...@j...pl> wrote:

>Nie uda Ci sie miec tam takich warunkow jak we wlasnym domu.

Jak ktoś zacznie ci za płotem palić w ogródku opony, to mam nadzieję, że wezwana
przez ciebie w celu interwencji straż miejska/wiejska powie: "cóż, takie uroki
życia w domku, trzeba się przeprowadzić na bezludną wyspę i w ogóle przestać
narzekać" :-)

>BTW Uwazam tez ze przejaskrawiasz problem palenia na balkonie, albo masz
>wyjatkowy wech skoro Ci to przeszkadza.

Nie każdy ma tak nieczułe powonienie jak ty.
--
- Maciej Kulawik ----------------
- m...@p...pl --------------

80. Data: 2007-03-02 14:19:49

Od: m...@p...pl (McMac) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 27 Feb 2007 11:36:43 +0100, Marek Kutyla <S...@j...pl> wrote:

>Wymysle cos innego, na pewno sie nie poddam.

Co za hipokryzja! Ty się nie poddasz i będziesz walczył, ale na pytanie "jak
walczyć" odpowiadasz _merytorycznie_: "wyprowadzić się i przestać narzekać"?

--
- Maciej Kulawik ----------------

baterie lazienkow - m2 m3 o co chodzi
zmywarka przy kuchni
Duża działka na współwłasność - Warszawa
Szukasz ekipy z polecenia? Twoja ekipa szuka zleceń?
Zlew kuchenny pod oknem