Re: 'palownia' czy jakos tak ?

From: s...@s...pl (Tadeusz Smal)
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: 'palownia' czy jakos tak ?
Date: 16 Jul 2005 07:21:37 +0200

Bpjea wrote:
> "mirzan" <l...@o...pl> wrote in message

> Az dziwne, ze Tadeusz nie slyszal o paulownii :o
:)))))))
dla mnie sama uroda
orgia barw i ksztaltow kwiatow to troche malo by uznac rosline za warta
nabycia
:)
poza trawami
rosliny by zwrocic moja uwage musza dawac jakies jadalne pozytki
:))))))
te Paulownie kupilem kierujac sie 3 kryterium
ze kwitnac bardzo ladnie pachnie
:))))))
zwazywszy co wyczytalem o jej mrozoopornosci
posadze ja w gaju bambusowym
gdzie bedzie dawala cien bmbusowi o rownie tropikalnym wygladzie
tj o bardzo duzych lisciach Indocalamus tessalatus
:))))))
z pozdrowieniami i usmiechami
smal