pamana i forum [OT]

31. Data: 2007-11-27 18:56:15

Temat: Re: pamana i forum [OT]
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No ale na następny dzień zdąży wyschnąć - co wtedy powiesz?

nie wiem co powiem bo nikt nie pyta a jesli zapyta to nie mnie tylko
dziecko-niech sobie radzi.

w razie czego bede improwizowac .
p.

32. Data: 2007-11-28 07:11:27

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@o...peel> napisał w wiadomości

> i tak codziennie??

Różne schizy są w przyrodzie. Pamana ma jazdę na pranie.

Qra

33. Data: 2007-11-28 07:32:40

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 27.11.2007, o godzinie 19.56.15, na pl.soc.dzieci.starsze, pamana
napisał(a):

> nie wiem co powiem bo nikt nie pyta a jesli zapyta to nie mnie tylko
> dziecko-niech sobie radzi.
>
> w razie czego bede improwizowac .
> p.

Niech Metro to wyciągnie, to dopiero jazda będzie... ;)

*Habeck*
- Schutzbach

34. Data: 2007-11-28 08:35:49

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Różne schizy są w przyrodzie. Pamana ma jazdę na pranie.

masz racje ,nareszcie ktos mnie prawidlowo zdiagnozowal ,uff jaka ulga :-)
p.

35. Data: 2007-11-28 08:36:27

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niech Metro to wyciągnie, to dopiero jazda będzie... ;)

prosze bardzo ale poprosze za to kase na konto.
p.

36. Data: 2007-11-28 09:15:47

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28.11.2007, o godzinie 09.36.27, na pl.soc.dzieci.starsze, pamana
napisał(a):

> prosze bardzo ale poprosze za to kase na konto.

Mnie nie proś. :)

*Habeck*
- Schutzbach

37. Data: 2007-11-28 11:04:51

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mnie nie proś. :)

to tylko delikatna sugestia gdyby Metropismaki podczytywali grupe :-)
p.

38. Data: 2007-11-28 11:41:41

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28.11.2007, o godzinie 12.04.51, na pl.soc.dzieci.starsze, pamana
napisał(a):

> to tylko delikatna sugestia gdyby Metropismaki podczytywali grupe :-)

To nie grupa! TO FORUM! ;)

*Habeck*
- Schutzbach

39. Data: 2007-11-28 13:26:02

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To nie grupa! TO FORUM! ;)

cholera ,ide w zeszycie napisac 100 razy FORUM,FORUM,FORUM....:-D
p.

40. Data: 2007-11-28 14:06:27

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale faktycznie wyprałaś? Bo wiesz, kto mieczem wojuje od miecza ginie,
> jak już siedmiolatkę uczysz kłamania, to miej Cię którykolwiek Boże w
> swojej opiece za lat kilka.
>
> BTW  Moje starsze dziecko "zniszczyło" * swój mundurek jeszcze pezed
> założeniem, _z moim błogosławieństwem_.

> Moje młodsze dziecko nie nosi z premedytacja niebieskiej bluzki pod
> mundurkiem, i w razie ewentualnych pytań ma odpowiadać zgodnie z
> prawdą "mama mi taką dała".

> planowaniu moich zakupów garderobianych.
> Ale kłamac to bym dziecka nie uczyła, to sie mści.

przygadal kociol garnkowi. Blogoslawione przez mamusie oszustwa, wybiegi, i
zaklamania tez sie mszcza...:>>>

i.

syn wegetarianinem?
MI5 Persecution: Faxes Sent to Parliament2 (4222)
Schody w szkole
moje dziecko cały czas je.
O chłopcach dla chłopców