pan doktor /?/

1. Data: 2000-04-03 10:11:59

Temat: pan doktor /?/
Od: d...@a...com (DariaAVA) szukaj wiadomości tego autora

Na co mnie biednemu ?uczkowi przysz?o ...
Nie chc? !!!
Albo dobra ... w ko?cu zawsze bardziej si? ba?am ludzi pozbawionych
poczucia humoru ni? si? nieczystych.
Wska? mi, który fragment tak bulwersuj?cej Ci? wypowiedzi by? chamski.
Tak wiesz ... konkrety zamiast wycieczek osobistych.

Zadalam sobie trud i wybralam kilka perelek z repertuaru
MD:....................

Czemu tak krzyczysz ? Oczywiscie mozna, tylko nie wolno byc operatorem
sikawki bo slodki mocz moze byc latwopalny.

Marcin Kubicki
Na zielonej trawce
Pas?y si? pratchawce
Jeden mówi do drugiego
Podaj cewk? Malpigiego
Boris Vian

=======
.....Moze zostac rowniez seryjnym morderca - np. ginekologiem.

Pozdrowienia dla obroncow zygot.

Marcin Kubicki Donoszony
Odp: Odp: Odp: brzmi pieknie !!!!!

>Uwazaj na oczy, po kilku latach patrzenia w ekran sa do niczego .
>
>Ponadto dlugotrwala praca siedzaca grozi chorobami zakrzepowymi i zapalnymi
>zyl.
>
>Wiem to wszystko z wlasnego doswiadczenia.===================>>

Rozumiem ze masz choroby zakrzepowe i zapalne zyl oraz spieprzone oczy
? To jak ty odpowiedzialas na ten post ?!?

Marcin Kubicki
Odp: Odp: Odp: brzmi pieknie !!!!!

===========================================>>

Prosze nie epatowac mnie swoja pochwa. Jesli Pania boli - to won do
ginekologa i prosze zetrzec ten sluz szyjkowy z ekranu.

Marcin Kubicki Troche Antyfeministyczny
Odp: Odp: Odp: brzmi pieknie !!!!!

"doktorek" - chyba ty kariery nie zrobisz..............

Daria

2. Data: 2000-04-03 11:16:36

Temat: Re: pan doktor /?/
Od: "Mała Mi" <t...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

DariaAVA <d...@a...com> napisał...

> .....Moze zostac rowniez seryjnym morderca - np. ginekologiem.
>
> Pozdrowienia dla obroncow zygot.

To mnie akurat śmieszy ! :-)
Dobra riposta dla oszalałych obrońców życia poczętego.

> Prosze nie epatowac mnie swoja pochwa. Jesli Pania boli - to won do
> ginekologa i prosze zetrzec ten sluz szyjkowy z ekranu.

A to musiałam przeoczyć.
Ale moja wypowiedź dotyczyła postu "I'm back",
a nie całokształtu twórczości w/w.
Hm ... tego ... faktycznie przesadziłam z tym "urokiem".
Ani to mądre ani to śmieszne.
Nooo dobra ... z lekka chamowate.
Nie będę się już odzywała w sprawie Marcina.

Pozdrawia !
Mała Mi

3. Data: 2000-04-03 13:02:27

Od: "Jarosław Łączkowski" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dobra riposta dla oszalałych obrońców życia poczętego.
>
> Pozdrawia !
> Mała Mi

Hmmm, "oszaleli obroncy zycia poczetego" - wszyscy obroncy zycia poczetego
oszaleli? czy tylko niektorzy? Czy wsrod prokuratorow zycia poczetego ten
podzial rowniez zachodzi? Czy tez prokuratorzy to same persony godne
szacunku?
Oszalaly obronca zycia
Jarosław Łączkowski
http://www.republika.pl/jarlacz
http://www.alzheimer.pl/aktual/laczk.htm

4. Data: 2000-04-03 13:26:53

Od: "Mała Mi" <t...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarosław Łączkowski <j...@p...onet.pl> napisał tak:

> Hmmm, "oszaleli obroncy zycia poczetego" - wszyscy obroncy zycia poczetego
> oszaleli? czy tylko niektorzy?

Tylko niektórzy !
Poszanowanie dla życia poczętego jest postawą chwalebną,
ale nawracanie na nią całego świata już nie.
Chęć dyktowania innym, co powinni myśleć, robić i jakie decyzje
podejmować jest rodzajem szaleństwa.

Mała Mi

5. Data: 2000-04-03 13:40:01

Temat: Odp: pan doktor /?/
Od: "Bazyl" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mała Mi <t...@k...chip.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:x_0G4.29419$a...@n...tpnet.pl...

> [...]
> ale nawracanie na nią całego świata już nie.
> Chęć dyktowania innym, co powinni myśleć, robić i jakie decyzje

niestety tutaj głoszenie takich poglądów zwykle kończy się nagonką na
głoszącego - mnie już wyzwali od bezbożników chcących skrobać i zabijać
wszystkich i wszystko wokół.
Tatiana

6. Data: 2000-04-03 20:31:38

Od: "Jarosław Łączkowski" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

> Poszanowanie dla życia poczętego jest postawą chwalebną,
> Mała Mi

Zgadzam sie, tym bardziej, ze wynika z tego logiczny wniosek, iz brak
poszanowania dla zycia poczetego postawa chwalebna nie jest.
Pozdrowienia

7. Data: 2000-04-03 21:25:43

Od: "Mała Mi" <t...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarosław Łączkowski napisał:

> Zgadzam sie, tym bardziej, ze wynika z tego logiczny wniosek, iz brak
> poszanowania dla zycia poczetego postawa chwalebna nie jest.

Owszem !
Nikt przy zdrowych zmysłach nie będzie głosił, że aborcja jest ok.
Są jednak sytuacje, w których jest jedynym rozsądnym wyjściem.
I jeżeli kobieta podejmuje taką decyzję, to jest sprawa jej samej i jej
sumienia, a wszelkie próby ingerowania w to, podejmowane przez
zupełnie obce osoby są ... - tu odsyłam do wykasowanej przez Ciebie
części mojego postu.

Mała Mi

8. Data: 2000-04-03 22:19:46

Od: "Jarosław Łączkowski" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Są jednak sytuacje, w których jest jedynym rozsądnym wyjściem.
> I jeżeli kobieta podejmuje taką decyzję, to jest sprawa jej samej i jej

Witam,
dyskusja jest chyba zbedna (tak, jak i argument: nie jest sprawa tylko
sumienia zabojstwo), gdyz, mniemam, do niczego nie doprowadzi; zostanmy przy
swoich pogladach.

9. Data: 2000-04-04 19:19:33

Od: c...@b...gnet.pl (Marcin Kubicki) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 03 Apr 2000 11:16:36 GMT, "Mała Mi" <t...@k...chip.pl>
wrote and nobody noticed it except me:

> [...]
>Ani to mądre ani to śmieszne.
>Nooo dobra ... z lekka chamowate.
>Nie będę się już odzywała w sprawie Marcina.

Hmmm.. No moze rzeczywiscie nieco przeholowalem... Post byl wynikiem
dyskusji o vulvodynii - na wyczerpujaca odpowiedz czlowieka, ktory dla
pani, o ktorej pochwie mowa, wyszukal pare danych i poswiecil w tym
celu swoj na pewno cenny czas, ta tak przeze mnie brutalnie skwitowana
osoba zaczela napastliwie sie odnosic do calosci lekarzy w Polsce co z
kolei mnie zdenerwowalo i stad moja reakcja - uznaje ze skrucha, nieco
za ostra.

Marcin Kubicki
Na zielonej trawce
Pasły się pratchawce
Jeden mówi do drugiego
Podaj cewkę Malpigiego
Boris Vian

10. Data: 2000-04-04 19:43:42

Temat: SV: pan doktor /?/
Od: "Anna Björk" <s...@a...se> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
skwitowana
> osoba
> zaczela napastliwie sie odnosic do calosci lekarzy w Polsce

prosze o konkrety i cytaty, bo nie zgadzam sie z powyzszym

co z
> kolei mnie zdenerwowalo i stad moja reakcja - uznaje ze skrucha,
nieco
> za ostra.
>

> Marcin Kubicki

Cos sie latwo pan lekarz denerwuje, a ja moge tylko dodac, ze ten
problem niewiedzy na temat choroby nie jest tylko problemem lokalnym,
polskim, ale niestety powszechnym. Ja w moich wstepnych pytaniach
nikomu absolutnie nie dalam do zrozumienia, ze nic na temat choroby
nie wiem - wrecz przeciwnie. Pytalam wyraznie, co robi sie w Polsce w
sprawie terapii i leczenia, a nie:"pomozcie, co to jest, nie wiem,
jestem ignorantka". Radze nerwowemu lekarzowi czytac dokladniej posty,
na ktore odpowiada, i zazyc troche srodkow uspokajajacych przed
podlaczeniem sie do internetu - bedzie to z korzyscia dla nas
wszystkich. Te ataki chamstwa nie stwarzaja fachowej atmosfery,
szkoda, ze takiemu madremu lekarzowi trzeba o tym przypominac. Ze czas
lekarza dradama jest cenny, o tym nie watpie - dokladnie podal sumy
dolarow, jakie wydaje i na co.

Teraz cytaty:
Moje pierwsze pytanie z 24 marca:
"Czy ginekolodzy w Polsce znaja to pojecie/stan chorobowy? Jesli tak,
to jakie sposoby leczenia sa zalecane i stosowane?"

Podkreslenie ww:
"Ten adres powinien co nieco wyjasnic - odpowiadam sama sobie, ale
musze!
http://www.branwen.com/rowan/fibrovulvo.htm "

O atakach na ogol lekarzy polskich prosze tu napisac konkretnie, bo
jakos nie moge znalezc niczego, co by sie zgadzalo z tym zarzutem.
Moge prowadzic dyskusje, ale na poziomie cywilizowanym, w innym
przypadku nie ma ona sensu.

Anna Björk

Algi Morskie (japońskie kryształy) (długie)
co dziala na obnizenie popedu plciowego?
Witaminy a bol serca
gronkowiec
Tablica Snella