pancakes

1. Data: 2002-01-07 22:19:50

Temat: pancakes
Od: "brimpke" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dawno temu kupilam syrop klonowy z mysla o amerykanskich nalsnikach i dzis
mnie naszlo.Wygrzebalam ksiazeczke "Smaki Ameryki" i zrobilam. Musze4
przyznac ze nienajgorsze, podobne do RACUCHOW i szalenie sycace. Ciekawosc
zaspokoilam i pomyslalam sobie ze moze reszte syropku uzyje do innej
potrawy. Gdzies cos kiedys czytalam o zeberkach lub skrzydelkach z tymze
syropem. A moze da dsie cos jeszcze innego z tym zrobic? Pomozecie?
Dagmara

P.S. Jeszcze tu sie nie chwalilam ale dzis mija 9 dzien mojego malzenstwa
:))))

1. Data: 2002-01-07 23:25:08

Temat: Re: pancakes
Od: <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> P.S. Jeszcze tu sie nie chwalilam ale dzis mija 9 dzien mojego malzenstwa
> :))))

Czyli miodowy, chcialam powiedziec klonowy miesiac...

Wszystkiego Najlepszego :-)))

iza(5 lat i 2 miesiace bez 2 dni po slubie pierwszym i 4 lata 7 m-cy i 12 po
drugim)

1. Data: 2002-01-08 01:56:27

Temat: Odp: pancakes
Od: "stsal" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<ciach!>
> P.S. Jeszcze tu sie nie chwalilam ale dzis mija 9 dzien mojego malzenstwa
> :))))

A u mnie/nas :) półrocznica :))

Anka - szczęśliwa jak dotąd mężatka

1. Data: 2002-01-08 07:31:16

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Jan 2002 00:25:08 +0100, <i...@y...com> wrote:

>Czyli miodowy, chcialam powiedziec klonowy miesiac...
>
>Wszystkiego Najlepszego :-)))
>
>iza(5 lat i 2 miesiace bez 2 dni po slubie pierwszym i 4 lata 7 m-cy i 12 po
>drugim)

9 dni? - ho ho ho

Iza - a dlaczego tak dlugo miedzy jednym slubem a drugim?

Krysia, 22 lata (!!!!),6 miesiecy i jeden dzien, a moze 23
lata...nie wiem
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-01-08 08:22:25

Temat: 2 pytania
Od: "Tomasz Dabrowski" <t...@B...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

malzenstwa

> Krysia, 22 lata (!!!!),6 miesiecy i jeden dzien, a moze 23

Drogie Panie - a co na to Wasi mezowie? Wspominaja równie pogodnie?

Pytanie 2: A czy te pankejki byly ze smazonym bekonem/szynka i maselkiem? Bo
jak tak to zazdroszcze.

Tomek (4,5 roku po slubie, z trudem przyzwyczajajacy sie do monotonii zycia
rodzinnego -
praca-dom-praca-dom-praca-dom-praca-dom-praca-dom-th
anx-God-its-Friday....
Tylko weekendy ratuja sytuacje 8-)

1. Data: 2002-01-08 09:23:47

Temat: Re: 2 pytania
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Drogie Panie - a co na to Wasi mezowie? Wspominaja równie pogodnie?

moj owszem. i czesto mi mowi dziekuje. wlasnie za to. a ja mu sie
dziwie, bo skad on ma tyle sily , zeby ze mna wytrzymac!!

> [...]
>rodzinnego -
>praca-dom-praca-dom-praca-dom-praca-dom-praca-dom-t

a myslisz, ze jakbyc nie mial zoy to by bylo inaczej????

Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-01-08 10:58:33

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik brimpke <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisała:
> P.S. Jeszcze tu sie nie chwalilam ale dzis mija 9 dzien mojego malzenstwa
> :))))

Gratulacje i zyczenia wielu szczesliwych dni, miesiecy i lat wspolnego
pozycia malzenskiego! :)
Pieknie wygladalas na tych zdjeciach... suknia, kwiaty, no i w ogole... :)

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-01-08 11:45:24

Od: "brimpke" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Drogie Panie - a co na to Wasi mezowie? Wspominaja równie pogodnie?

Moj z tych juz 10 dni jest zadowolony ;)))

> Pytanie 2: A czy te pankejki byly ze smazonym bekonem/szynka i maselkiem?
Bo
> jak tak to zazdroszcze.

W ierwszym poscie napisalam ze z syropkiem klonowym

Daga

1. Data: 2002-01-08 11:47:23

Od: "brimpke" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pozycia malzenskiego! :)
> Pieknie wygladalas na tych zdjeciach... suknia, kwiaty, no i w ogole... :)

Dziekuje, dziekuje, dziekuje. To takie mile i dobrego nastroju nikt juz dzis
mi nie zepsuje :)))))

Damara ( juz 10 dni)

1. Data: 2002-01-08 12:32:25

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 8 Jan 2002 12:45:24 +0100, "brimpke"
<b...@p...onet.pl> wrote:

>Moj z tych juz 10 dni jest zadowolony ;)))

>Bo
>
>W ierwszym poscie napisalam ze z syropkiem klonowym
>
>Daga

z tego co doswiadczylam pare razy to wlasnie i z jednym i z
dugim, do kupy zusammen, w jednej szklance - syrop plus maslo
(maslo wkladac miedzy nalesniczki, cala gore polac syropem) obok
na talerzyku jak byk (albo raczej wieprz) wylegiwaly sie
plasterki boczku/bekonu...chrupiace.

Krysia

Krysia
K.T. - starannie opakowana