pancakes

1. Data: 2002-01-08 15:18:31

Temat: Re: pancakes
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "brimpke" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:a1ema1$4ci$1@news.tpi.pl...
> Dziekuje, dziekuje, dziekuje. To takie mile i dobrego nastroju nikt juz
dzis
> mi nie zepsuje :)))))
>
> Damara ( juz 10 dni)

ja tez gratuluje.
z usmiechow na Waszych buziach widac ze jestescie szczesliwi:)))))))))))

a moglabys podeslac mi na priv (bo tu pewnie wszyscy juz naja) przepis na te
nalesniki?

pozdrawiam
Mechcia
panna jeszcze i chyba dlugo jeszcze:)

1. Data: 2002-01-08 15:26:12

Od: <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> 9 dni? - ho ho ho
>
> Iza - a dlaczego tak dlugo miedzy jednym slubem a drugim?

Jak to bywa pierwszy w Londynie dla tutejszej gromadki (bylam ubrana w sari)
Drugi w Polsce - dla polskiej gromadki - chcialam sobie wyporzyczyc z muzeum
Etnograficznego stroj krakowski skubny, ale moja Babcia sie nie zgodzila, a w
koncu ta cala uroczystosc w Polsce byla dla Niej...

iza

1. Data: 2002-01-08 17:55:49

Temat: Re: 2 pytania
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Dabrowski wrote:
> Tomek (4,5 roku po slubie, z trudem przyzwyczajajacy sie do monotonii zycia
> rodzinnego -
> praca-dom-praca-dom-praca-dom-praca-dom-praca-dom-th
anx-God-its-Friday....
> Tylko weekendy ratuja sytuacje 8-)

W kazde malzenstwo wkrada sie rutyna. Nalezy z tym bardzo walczyc, bo
takie zycie w kieracie nie jest zbyt ciekawe. W naszym malzenstwie
zdajemy sobie z tego sprawe i celowo wymyslamy rozne niespodzianki, zeby
choc troche te rutyne odsunac na bok. Niespodziankowe wyjscie do kina w
ciagu tygodnia, picnicowy lunch na lawce w parku, prezent wycieczki
weekendowej do innego miasta, male prezenty bez powodu, albo nawet mile
kartki paperu wsadzone w kieszenie plaszcza czy pomiedzy bielizne, z
paroma milymi slowami czy narysowanym serduszkiem. Moze wydawac sie to
dziecinne, ale musze przyznac, ze nie nudzimy sie zbytnio z moim mezem.
Jestesmy razem ponad 10 lat i ciagle jestesmy w stanie spojrzec na
siebie w ten "szczegolny" sposob.
Magdalena Bassett

1. Data: 2002-01-08 18:59:29

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>dziecinne, ale musze przyznac, ze nie nudzimy sie zbytnio z moim mezem.
>Jestesmy razem ponad 10 lat i ciagle jestesmy w stanie spojrzec na

my tez to robimy - tzn takie male prezenty, kwaitki (ja mezowi
tez kupuje kwiatki!) plus kartki...ja mu zawsze wsuwam do walizy
cos jak wyjezdza.
wcale nie dziecinne

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-01-08 19:00:18

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Etnograficznego stroj krakowski skubny, ale moja Babcia sie nie zgodzila, a w
>koncu ta cala uroczystosc w Polsce byla dla Niej...

ale fajnie...a dlaczego Babcia sie nie zgodzila?????

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-01-08 20:47:16

Temat: Odp: pancakes
Od: "stsal" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<ciach!>

> a moglabys podeslac mi na priv (bo tu pewnie wszyscy juz naja) przepis na
> [...]
Ja tez bym chętnie skorzystała :) Jeszcze nie jadłam naleśniko - racuchów.
Mogę za to zapodać farsz serowo rodzynkowy. Może ktoś jeszcze nie
próbował...

Anka - lubiąca naleśniki

1. Data: 2002-01-08 20:59:16

Od: "brimpke" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

:)

> Ja tez bym chętnie skorzystała :) Jeszcze nie jadłam naleśniko - racuchów.
> Mogę za to zapodać farsz serowo rodzynkowy. Może ktoś jeszcze nie
> próbował...
>
> Anka - lubiąca naleśniki

To wklejam dla wszystkich. mam nadzieje ze to TEN przepis. Ja wzielam go z
ksiazeczki pt."Smaki Ameryki"

A nalsniczki "wygladaja" tak:

1,5 szkl. maki
2 jajka
szklanka mleka
2 lyzki cukru
2 lyzki masla
3 lyzeczki proszku do piecznia
sol

Bialka oddziel od zoltek, ubij na sztywna piane.W misce dokladnie wymieszaj
make, mleko, zoltka, cukier, proszek, sol i maslo. Delikatie polacz z piana.
Smaz na zloto ( caly czas pilnuj bo szybko sie przypalaja). Ja jadlam z
syropem klonowym i konfitura malinowa. Smaczne ale dosc tluste ( bardzo
wsiaka w nie tluszcz).
Smacznego
Dagmara

1. Data: 2002-01-08 21:47:05

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Smaz na zloto ( caly czas pilnuj bo szybko sie przypalaja). Ja jadlam z
> syropem klonowym i konfitura malinowa. Smaczne ale dosc tluste ( bardzo

dziekuje:)

Mechcia

1. Data: 2002-01-09 00:15:56

Od: <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> ale fajnie...a dlaczego Babcia sie nie zgodzila?????

No bo chyba jest tradycjonalistka i swoja najstarsza wnuczke-corke prawie
chciala wyprowadzic z domu w bialej sukni.

iza

1. Data: 2002-01-09 07:24:04

Od: chomique <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dagmara
>
> P.S. Jeszcze tu sie nie chwalilam ale dzis mija 9 dzien mojego malzenstwa
> :))))

Gratuluje i zycze wszystkiego dobrego:)))

Pozdrawiam cieplo :)
--
Tib

"mamo pomurz chomik uciekl"

<reklama>Zaufaj Eris - pokochaj Chaos.</reklama>

ICQ 86181173
GG 1287619

Witajcie w Nowym Roku!! :o)
Re: smietana-co z niej zrobic