panele Classen

1. Data: 2004-03-12 17:16:49

Temat: panele Classen
Od: "Profil1" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

chcę połozyć panele Classen na podłogę na poddaszu, razem ok 160 m2 -
wylewka samopoziomująca+biała "gąbka"
W tym sklepie gdzi się zaopatruję są claseny 2 rodzajów jedne gładkie po ok
28 zł m2 drugie "z fakturą na powierzchni" za ok 45 zł m2 podobno twardsze.
Co warto kupić na to moje poddasze ?
MM

1. Data: 2004-03-12 18:10:15

Temat: Re: panele Classen
Od: "Marcin Sławicz" <mslawicz@NO_SPAM_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Profil1" <s...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
ok
> 28 zł m2 drugie "z fakturą na powierzchni" za ok 45 zł m2 podobno

Jeśli te tańsze ci się podobają, to bierz. Te droższe zapewne są trochę
wytrzymalsze na ścieranie (prawdopodobnie 4 klasa zamiast 3), ale na
poddaszu pewnie nie ma to znaczenia. Ja położyłem w sypialniach takie tańsze
Classeny i sprawują się bardzo dobrze. W pokoju dziennym położyłem 4 klasę,
bo tam się częściej wchodzi w butach.
Pozdrawiam,
Marcin

1. Data: 2004-03-13 10:46:50

Od: "Profil1" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

/............/i sprawują się bardzo dobrze. W pokoju dziennym położyłem 4
> [...]
*** dziękuję.
I jeszcze jedno - są panele na klej i na "sucho" - które są lepsze ? Oraz
jak układać w pokoju - wzdłuż do okna czy w poprzek, a jak w długim
korytarzu na poddaszu 7 m x 1,50 m.
Panele będą kładli "fachowcy" ale chciałbym poradzic się niezależnych
ekspertów z grupy.
pozdrawiam
MM

1. Data: 2004-03-13 14:50:06

Od: "Marcin Sławicz" <mslawicz@NO_SPAM_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I jeszcze jedno - są panele na klej i na "sucho" - które są lepsze ? Oraz
> jak układać w pokoju - wzdłuż do okna czy w poprzek, a jak w długim
> korytarzu na poddaszu 7 m x 1,50 m.

Z reguły układa się prostopadle do okna (wzdłuż padania promieni
słonecznych), aby długie łączenia były mniej widoczne. W wąskim korytarzu
układałbym wzdłuż, aby wykorzystywać jak najwięcej całych paneli.
Ja zastosowałem tylko bezklejowe (click). Ale tu uwaga: te tańsze Classeny
miały łączenia typu click zarówno na długiej, jak i krótkiej krawędzi. Co
prawda układało się dość upierdliwie (trzeba było zatrzaskiwać całe złożone
rzędy), ale za to w ogóle się nie rozjeżdżają. Te droższe z kolei (Kronospan
Castello) miały zatrzask tylko na dłuższej krawędzi, a na krótszej zwykłe
pióro-wpust. Z czasem w niektórych miejscach mi się trochę rozjechały. Można
to co prawda zaszpachlować, ale to już nie to samo.
Pozdrawiam,
Marcin

1. Data: 2004-03-14 10:08:20

Od: "KK" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Profil1" <s...@n...pl> wrote in message
> [...]
ok
> 28 zł m2 drugie "z fakturą na powierzchni" za ok 45 zł m2 podobno

Nie wiem ile dla Ciebie znaczy przebywanie na tym poddaszu :))) Ja mam
panele z fakturą (ca 50 zł za metr) i jestem bardzo zadowolony - uczucie tej
fakturki pod stopami (nie używam kapci w domu :) jest bardzo przyjemne.
Panele kładź koniecznie prostpadle do okien - czyli krótszym bokiem
równolegle do okien. Ja mam bezklejowe - nic się nie rozłazi.

pzdr
KK

1. Data: 2004-05-02 12:42:28

Od: "mariusz" <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy Classen-y sa ciche (przy chodzeniu po nich w szpilkach)?

pozdr
M.

1. Data: 2004-05-02 14:00:45

Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mariusz napisał:
> Czy Classen-y sa ciche (przy chodzeniu po nich w szpilkach)?

Zadne nie sa ciche jak chodzisz po nich w butach na obcasach, a juz
szczegolnie w nocy. Nawet jezeli pod nimi nasz pianke i folie. Jesli
masz sasiadow pod soba to oszczedz im tych szpilek :-)

Edytka [edymon]
ktorej nad glowa tupaly "czerwone korale"

Tuning pralki
OSŁONY NA GRZEJNIKI - JAK BARDZO POCHŁANIAJĄ CIEPŁO?
Czy ktos w Warszawie uzywa jeszcze tel.komorkowego TRIUM GEO@
Pralak Indesit - ktora wybrac?
Która pralka jest lepsza?