panele-jakie?

1. Data: 2008-07-09 12:23:07

Temat: panele-jakie?
Od: "Smerf" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Moja budowa posuwa sie krok za krokiem i własnie przyszedł czas zakupu
paneli.

Wybrałem - pod wzgl wizualnym panele classena
presto structure - dąb tatrzański
http://www.classen.pl/www/pl/panele.php?id=6,27,879

ich charakterystyka
http://www.classen.pl/www/pl/panele.php?id=6,27,879#
item-two

W dotychczasowym mieszkaniu mam równiez panele classena (z niższej pólki
cenowej) i nie mam powodów, zeby narzekac.
Jednak wiele osob odradza mi kupowanie paneli tej firmy.
W zwiazku z tym pytanie do was, czy rzeczywiscie produkty classena tak
bardzo sie popsuly, zeby nie zwracac na nie uwagi?
Czy moze dotyczy to tylko paneli najtanszych?

Jakich firm panele polecacie?

pzdr
mar

2. Data: 2008-07-09 19:08:26

Temat: Re: panele-jakie?
Od: "daro" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakich firm panele polecacie?

Nie wiem czy się popsuły, ja na classena nie powiem złego słowa, 3 lata temu
robiłem podłogi w domu i do dziś jest wszystko ok. Jeden tylko pokój miałem
inne panele (polskie jakieś) - ile ja się nawk...łem to tylko ja wiem.
Classen jakiś taki spasowany, wszystko klik klak i już a te drugie u...
masakra.
--
D.

3. Data: 2008-07-10 08:29:53

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Smerf" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> paneli.
>
> Wybrałem - pod wzgl wizualnym panele classena

Chyba świerk :-)

Mam, położone ponad rok temu. Co prawda parę się pojawiło rys (intensywne
użytkowanie przez dziecko), ale bardzo ich nie widać (wiwat struktura). No i
urocze w tym akurat wariancie kolorystycznym, że nie widać, że nie są
nieskazitelnie czyste :-)
Poza tym nie mam zastrzeżeń, w końcu podłoga nie służy głównie do
podziwiania.

Qr

4. Data: 2008-07-10 13:03:39

Od: "Smerf" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba świerk :-)

już mi te dęby złote, białe, bagienne w glowie poprzewracaly ;)

dzieki Wam za info - kupuje te panela

mar

5. Data: 2008-07-11 08:29:07

Od: "MarkX" <markx@__oop.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> bardzo sie popsuly, zeby nie zwracac na nie uwagi?
> Czy moze dotyczy to tylko paneli najtanszych?

Mam Classena jedne od 3 lat, drugie od 1,5 roku i nie ma powodow do
narzekania.

MarkX

Zelmer daje 4 lata gwarancji na odkurzacze - NIEPRAWDA!
Kolor stali?
Super filmik!!!!!!!!!! Tylko 20 Sekund!!!!!!!
Systemy drzwi przesuwnych.
pralka brudzi