panele na parkiet

1. Data: 2005-01-28 19:04:15

Temat: panele na parkiet
Od: "SabAda" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stary parkiet trochę hałasuje no i jest brzydki, rozszczelniony itp. Przez
to skrzypienie chcemy zerwać go żeby położyć panele. Czy można coś zrobić,
żeby go nie zrywać - a po położeniu paneli nie skrzypiało? A może nie będzie
skrzypiało?
sabina.

2. Data: 2005-01-28 20:29:12

Temat: Re: panele na parkiet
Od: "Marek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SabAda" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> to skrzypienie chcemy zerwać go żeby położyć panele. Czy można coś zrobić,
> żeby go nie zrywać - a po położeniu paneli nie skrzypiało? A może nie

Ja w życiu bym nie zamienił starego skrzypiącego parkietu na nowe panele.
Przemyślcie to jeszcze...

--
Marek

3. Data: 2005-01-28 22:19:53

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

SabAda wrote:
> Stary parkiet trochę hałasuje no i jest brzydki, rozszczelniony
> itp.
> Przez to skrzypienie chcemy zerwać go żeby położyć panele.

Profani !....

J.

4. Data: 2005-01-29 10:49:35

Od: "SabAda" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Profani !....

- to szkoda ze nie widziałeś tego parkietu - koszmarek z lat
siedemdziesiątych - brzydactwo...

5. Data: 2005-01-29 10:51:59

Od: "SabAda" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Profani !....

-i w dodatku szpary na palec, plamy po dzieciach... itp. A ogólnie to i tak
będą jakieś dywaniki więc potrzebuję prostej i wygodnej w obsłudze podłogi.
S.

6. Data: 2005-01-29 10:53:59

Od: "SabAda" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Ja w życiu bym nie zamienił starego skrzypiącego parkietu na nowe panele.
> Przemyślcie to jeszcze...
> Marek

- gdyby to był ładny parkiet - to ja też....

7. Data: 2005-01-29 13:31:55

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

SabAda wrote:

> - to szkoda ze nie widziałeś tego parkietu - koszmarek z lat
> siedemdziesiątych - brzydactwo...

Wychowałem się na takiej koszmarnej mozaice z lat 70tych. Wiem,
jak ona wyglądała (tak, jak opisujesz) i jak wygląda obecnie: po
podklejeniu, wyszpachlowaniu, przecyklinowaniu i polakierowaniu
na nowo. Jak wyglądają i zachowują się przeciętne panele, też
wiem...

J.

8. Data: 2005-01-29 15:24:32

Od: "SabAda" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:ctg3et$ghg$1@mail.wave.net.pl...
> [...]
> wyszpachlowaniu, przecyklinowaniu i polakierowaniu na nowo. Jak wyglądają
> i zachowują się przeciętne panele, też wiem...

-żal mi tego czasu i zachodu, jaki trzeba by poświęcić na renowację. A takie
panele jakie obecnie widać w sklepach (z fakturą - nie gładkie) całkiem mi
odpowiadają. wciszyć też można. A największa zaleta - to ża mogę płożyć nowe
za cenę cyklinowania i lakieru.

9. Data: 2005-01-29 16:29:23

Od: "Andrzej Ch." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

SabAda napisała:
> Czy można coś zrobić,
> żeby go nie zrywać - a po położeniu paneli nie skrzypiało? A może nie
będzie
> skrzypiało?
Ja uważam, że lepiej byłoby zerwać stary parkiet,nie biorę pod uwagę
skrzypienia-bo nie wiem czy będzie skrzypiało-, ale gdy nie zerwiesz starego
będziesz musiała skracać drzwi i druga sprawa (oczywiście nie wiem, jaką
wysokość ma twoje mieszkanie, ale warto to uwzględnić) "obniży" się sufit
niewiele, ale zawsze coś jak dla mnie w obecnym budownictwie te standardowe
2,5m to minimum i nie chciałbym mieszkać w niższym mieszkaniu.
Pozdrawiam.

10. Data: 2005-01-29 17:08:50

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 29 Jan 2005, SabAda wrote:

> [...]
> odpowiadają. wciszyć też można. A największa zaleta - to ża mogę płożyć nowe

Zwykle tak jest, że rzeczy gorsze są tańsze.

Pozdrawiam,

Alojzy

Farba do ścian
instrukcja do pralki polar sl 348x
gwarancja na pralkę
Zmywarka Bosch -program do garów vs licznik minut?
Piekarnik z mikrofalą