panele w kuchni ?

21. Data: 2005-01-03 09:52:47

Temat: Re: panele w kuchni ?
Od: Daniel Jakubowski <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania B-J napisal(a):

> wymieniłam panel na kafelki, gdyż jest to o wiele praktyczniejsze niż
> jakiekolwiek chodniki zwlaszcza zimą.

Ja mam przy drzwiach zewnetrznych kafle, ale po jakims czasie polozylem tam
na metr od drzwi chodniczek, bo jak byly same kafle to bylo przy drzwiach
jedno wielkie bagno.

Daniel Jakubowski
| www.danieljakubowski.prv.pl | www.grupynews.prv.pl |

22. Data: 2005-01-03 18:14:40

Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Daniel Jakubowski wrote:
> Ja mam przy drzwiach zewnetrznych kafle, ale po jakims czasie
> polozylem tam na metr od drzwi chodniczek, bo jak byly same kafle to
> bylo przy drzwiach jedno wielkie bagno.

Ja tam wolę częściej zetrzeć (2-3 minuty) niż patrzeć na brudny chodniczek.
Ale ja tak po prostu mam, jestem na tym punkcie przewrażliwiona :( . Ale to
prawda zimą gdy jest mokro wnosi sie dużo piasku do domu a na chodniku po
prostu tego pozornie nie widać.

pzdr.
Ania

23. Data: 2005-01-04 07:37:29

Od: Daniel Jakubowski <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania B-J napisal(a):

> [...]
> prawda zimą gdy jest mokro wnosi sie dużo piasku do domu a na chodniku po

Mi przeszkadza strasznie takze to, ze jak sciagne buta to musze stanac w te
"bagno" bo nigdzie nie ma suchego miejsca. A w chodniczek jakos tam to
wsiaknie i nie ma az tak mokro :)

24. Data: 2005-01-04 12:04:53

Od: Ormianin <o...@c...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 28 Dec 2004 19:40:45 +0100, na pl.rec.dom, Gosi@ napisał(a):

> czy ktos z szanownych grupowiczow ma panele podlogowe w kuchni?
> jak to sie sprawdza? czy bardzo sie niszcza?
> wymyslilam sobie ze mogloby to fajnie wygladac:
> mam na mysli kuchnie półotwratą, polaczona z jadalnia i salonem
> w sumie jakies 60m ......
> fajnie by to wygladalo? taka rozlana podloga jednolita?
> czy nie ma co i lepiej kalfe?

mam w kuchni panele i juz drugi rok, klasa AC3 i sa ok, przede wszystkim
cieplo

Jaka kuchnia?
podzial pokoju
Pralka nie grzeje
tanio i dobrze - szafy do garderoby W-Wa
oddzielenie piekarnika od plyty grzejnej