pani do pomocy

21. Data: 2005-03-24 08:57:44

Temat: Re: pani do pomocy
Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kolorowa <v...@a...pl> napisał(a):

> Wy to mnie chcecie wykończyć tym żarciem: jedna Knorra, druga pizzę:))

A niczego normalnego do żarcia nie dowożą tam gdzie mieszkasz? W Krakowie się
ostatnio tego pełno namnożyło, przywożą pierogi, schabowe, barszczyki,
pomidorówkę, dewolaje, karczek pieczony, polędwiczki z grilla, wszystko
bardziej domowe niż barowe...

JoP

22. Data: 2005-03-24 09:29:38

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" :

> [...]
> ostatnio tego pełno namnożyło, przywożą pierogi, schabowe, barszczyki,
> pomidorówkę, dewolaje, karczek pieczony, polędwiczki z grilla, wszystko

Dokładnie to samo chciałam zaproponować. U mnie w Chorzowie co najmniej
kilka barów oferuje jakieś kurczaki, pierogi itd.

O mam przed sobą ulotkę (przynieśli nam do pracy).
Pozycji ogółem 27 w tym:

kurczak z rożna (cały) -13
placek po węgiersku - 9
kotlet schabowy - 4
gołąbki w sosie 5,2
żurek - 3,40
gulasz węgierski - 5,50
rolada z kluskami - 10

A ponieważ jutro Wielki Piątek to są i pierogi ruskie i jakaś ryba.

Zakup pow. 20 zł - dowóz gratis, do 20 zł 2 zł za dowóz.

Takich barów jest w centrum z 4-5 trzeba poszukać w książce tel. lub w
Internecie.

Pozdrowienia.

Basia

23. Data: 2005-03-24 09:31:48

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Z. napisał:

> O mam przed sobą ulotkę (przynieśli nam do pracy).
> Pozycji ogółem 27 w tym:
>
> kurczak z rożna (cały) -13
> placek po węgiersku - 9
> kotlet schabowy - 4
> gołąbki w sosie 5,2
> żurek - 3,40
> gulasz węgierski - 5,50

Wszystko na mięsie - a to się kolorowa ucieszy ;)

Eulalka

24. Data: 2005-03-24 09:39:22

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Eulalka" wrote
> Wszystko na mięsie - a to się kolorowa ucieszy ;)

Bardzo się ucieszyłam:))) Ja to Was czasem uwielbiam:)

Małgosia

25. Data: 2005-03-24 09:42:52

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" :

> Wszystko na mięsie - a to się kolorowa ucieszy ;)

Tak mi się wybrało bo ja to mięsożerna jestem.
Ale jakieś pierogi też są.
W domu mam też ulotki jakiegoś baru, który się specjalizuje wyłącznie w
pierogach, ale jeszcze nie próbowałam kupować.

Pozdrowienia.

Basia

26. Data: 2005-03-24 09:44:01

Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał

> 12 to dużo??? Kobieto! To obiad ZALEDWIE na 3 dni dla 4 osób.

Nieprecyzyjnie sie wyraziłam ... dla mnie 'porcja' to obiad dla 3 osób (takie
porcje zawsze zamrażam).

> Ja nie umiem ugotować zupy na 1 dzień

Ani ja :-) śjakoś jej za mało :-)
Zreszta jak już sie zbiorę do gotowania to wole to zrobić hurtem.

Pozdrawiam
MOLNARka

27. Data: 2005-03-24 09:44:42

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jolanta Pers" wrote
> A niczego normalnego do żarcia nie dowożą tam gdzie mieszkasz?

Jola, Ty masz łeb jak sklep:)
Wparwdzie myślałam o jakimś dowożonym jedzeniu, ale byłam przekonana, że tu
nic prócz pizzy, nie dostanę. W Internecie to ja sobie chwilowo mogę... ale
w informacji telefonicznej coś się znalazło. I sobie już zamówiłam:))

Macie u mnie wszyscy... no nie wiem jeszcze co, ale macie:)

Małgosia, która mieszka w Piasecznie pod Warszawą - jakby ktoś nie miał co
jutro z czasem zrobić:)

28. Data: 2005-03-24 09:45:11

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka <e...@w...pl> napisał(a):

> Wszystko na mięsie - a to się kolorowa ucieszy ;)

Bez przesady, ci nasi mają ruskie, 2-3 rodzaje pierogów z owocami, sałatki,
kopytka, łazanki, wegetariańską zapiekankę ziemniaczaną, kluchy na parze z
sosem jogurtowym, jaja faszerowane pieczarkami, jajko sadzone ze szpinakiem,
naleśniki z jabłkami...

JoP

29. Data: 2005-03-24 09:48:42

Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kolorowa" <v...@a...pl> napisał w

> Co to znaczy "dłużej"? Ona jest u mnie od pół roku.

Aaa to sorry. Nadinterpretowałam ... bo moja pani do sprzątania to już teraz jak
rodzina jest - wszystko dla mnie zrobi ;-)

> Teoretycznie, to ja sobie zdaję sprawę z
> tego, że mogę wymagać. Praktycznie, to mam skrupuły i odpuściłam.

I bardzo dobrze, ze odpuściłaś. Sprawa jest do załatwienia inaczej a nie wyszłaś
na rozhisteryzowaną ciężarówkę.

> Wy to mnie chcecie wykończyć tym żarciem: jedna Knorra, druga pizzę:))

Dobrze Ci życzymy :-)

Pozdrawiam
MOLNARka

30. Data: 2005-03-24 09:51:49

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers <j...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> sosem jogurtowym, jaja faszerowane pieczarkami, jajko sadzone ze szpinakiem,

Jesteś podła.

--
s i w a
głodna

Dzisiejsza mlodziez
Dzisiejsza młodzież
co w rodzinie dobrego?
Rozstanie rodziców - jak wytłumaczyc dziecku ?
Wyzale sie...