pani do pomocy

31. Data: 2005-03-24 09:52:37

Temat: Re: pani do pomocy
Od: "Habeck Colibretto" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał(a):

<ciach>
> - Wiesz, że u Jurka CODZIENNIE jest INNA zupa?

I ja mam jak ten Jurek. :)

Habeck

32. Data: 2005-03-24 09:54:15

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"MOLNARka" wrote
> I bardzo dobrze, ze odpuściłaś. Sprawa jest do załatwienia inaczej a nie
wyszłaś
> na rozhisteryzowaną ciężarówkę.

Przecież jestem rozhisteryzowaną ciężarówką;) Ale wcale nie jestem pewna,
czy dobrze zrobiłam. Dobra, za pół roku się zastanowię;)

Małgosia

33. Data: 2005-03-24 09:56:58

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jolanta Pers napisał:

> Bez przesady, ci nasi mają ruskie, 2-3 rodzaje pierogów z owocami, sałatki,
> kopytka, łazanki, wegetariańską zapiekankę ziemniaczaną, kluchy na parze z
> sosem jogurtowym, jaja faszerowane pieczarkami, jajko sadzone ze szpinakiem,
> naleśniki z jabłkami...

Przeprowadzam się.
U mnie tylko pizza i pizza i pizza i ... makaron :(

Eulalka

34. Data: 2005-03-24 10:08:12

Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kolorowa" <v...@a...pl> napisał

> Przecież jestem rozhisteryzowaną ciężarówką;)

Nie gadaj ... za fajna jesteś na takową.
No chyba, że aż tak ciąża zmienia .... ?

> Ale wcale nie jestem pewna,
> czy dobrze zrobiłam.

Ale czemu?
Mogłaś postawić na swoim ... tylko _po_co_?

Pozdrawiam
MOLNARka

35. Data: 2005-03-24 10:13:06

Od: Andrzej Garapich <garapich malpa isez kropka pan kropka krakow kropka pl a t...@t...zmyłka> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 24 Mar 2005 08:57:44 +0000 (UTC), "Jolanta Pers"
<j...@g...pl> pisze:

[...]
przywożą [...] schabowe, [...] dewolaje,
karczek pieczony, polędwiczki z grilla,
[...]

>JoP

No nieźle... w sam raz jedzenie na Wielki Piątek :-)

pozdrawiam serdecznie
Andrzej Garapich

--
Kto w młodości był socjalistą
ten na starość będzie świnią

36. Data: 2005-03-24 10:21:06

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"MOLNARka" wrote
> No chyba, że aż tak ciąża zmienia .... ?

Zmienia... chociaż może i nie sama ciąża, tylko zagrożenie.

> Ale czemu?
> Mogłaś postawić na swoim ... tylko _po_co_?

Spróbuje wyjaśnić przez analogię. To chyba trochę tak, jakby jakikolwiek
pracownik dostawał od szefa przepustki, po czym sam sobie zaczął, w
zależności od potrzeby, te przepustki przydzielać. A szefa stawiał przed
faktem dokonanym.

Małgosia

37. Data: 2005-03-24 10:26:51

Od: "magia" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał w wiadomości
Kotlety wytrzymują w lodówce kilka dni bez wysiłku.
> Zwracam Ci uwagę, że one są zazwyczaj z grochu, fasoli, albo
> ciecierzycy :)

Ja tak offtopicznie troche i NTG, ale jakbys mogla rzucic przepisami na te
kotlety, bo mnie conajmniej zaciekawily.
Dziekuje :)

m.

38. Data: 2005-03-24 10:35:30

Od: duszołap <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Habeck Colibretto napisał:

> No to rzeczywiście masz sposoby. :) Musiałbym się przerzucić na vege chyba,
> żeby mi tak długo rzeczy w lodówce wytrzymywały. :)

Ja mięsne trzymam w lodówce, w szczelnych pojemnikach lodówkowych. Tak
3-4 dni bez problemu wytrzymują. Zupę (na śmigiełkach kurczaczych) na
bieżące potrzeby też w słoikach, tylko kiedy zdarzy się z rozpędu
ugotować wielki sagan, to do pudełek i siup, do zamrażalnika. Wszystko,
byle uniknąć masakry codzienniego gotowania.

--dusz. (lubię gotowanie, to gotowanie nie lubi mnie!)

39. Data: 2005-03-24 10:43:30

Od: duszołap <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kolorowa napisał:

> [...]
> pracownik dostawał od szefa przepustki, po czym sam sobie zaczął, w
> zależności od potrzeby, te przepustki przydzielać. A szefa stawiał przed

No to pogadaj z Panią, że tym razem odpuszczasz, bo wiadomo, Święta i
tak dalej, a Ty jesteś fajna babka i to rozumiesz, _ale_ cała sytuacja
jest Twoim zdaniem nie do przyjęcia i na przyszłość chcesz, żeby o
wszelkich takich zmianach w planie informowała Cię z wyprzedzeniem na
tyle dużym, żebyś bez problemu znalazła zastępstwo. Bo przecież nie był
to nagły wypadek, te Święta ruchome, ale już w styczniu można było w
kalendarz spojrzeć. Jeśli odpuścisz jej bez słowa, to IMO wywinie Ci
jeszcze nie raz taki numer.

A przy okazji -- skąd masz tą Panią? Z agencji czy na własną rękę? Bo
agencje, które zajmują się wyszukiwaniem niań, gospodyń i ogólnie 'osób
do opieki nad ludźmi i domem' w takich sytuacjach przysyłają zastępstwo.

--dusz.

40. Data: 2005-03-24 10:45:54

Od: duszołap <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik magia napisał:

> Kotlety wytrzymują w lodówce kilka dni bez wysiłku.

> Ja tak offtopicznie troche i NTG, ale jakbys mogla rzucic przepisami na
> te kotlety, bo mnie conajmniej zaciekawily.

http://puszkkka.spinacz.pl :)
Szczególnie polecam falafele z grochu, palce lizać!

--dusz. co dzisiaj chyba jakiegoś soczewicowego zrobi

Dzisiejsza mlodziez
Dzisiejsza młodzież
co w rodzinie dobrego?
Rozstanie rodziców - jak wytłumaczyc dziecku ?
Wyzale sie...