pani do pomocy

51. Data: 2005-03-24 11:20:18

Temat: Re: [ot] Kotlet i ja
Od: "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "duszołap" <g...@i...wytnij.pl> napisał w wiadomości
news:d1u6u1$9gj$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Pff, niech ta, co nigdy nie spaliła garów czytając usenet pierwsza rzuci
> kamieniem. ;)

Ja, obawiam się, mogę być na końcu kolejki.

Margola, Której Usenet Pomógł Zmienić Pracę Niekoniecznie Z Własnej Woli

52. Data: 2005-03-24 11:25:44

Temat: Re: pani do pomocy
Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"duszołap" wrote
> No to pogadaj z Panią, że tym razem odpuszczasz, bo wiadomo, Święta i
> tak dalej, a Ty jesteś fajna babka i to rozumiesz, _ale_ cała sytuacja
> jest Twoim zdaniem nie do przyjęcia i na przyszłość chcesz, żeby o
> wszelkich takich zmianach w planie informowała Cię z wyprzedzeniem na
> tyle dużym, żebyś bez problemu znalazła zastępstwo. Bo przecież nie był
> to nagły wypadek, te Święta ruchome, ale już w styczniu można było w
> kalendarz spojrzeć. Jeśli odpuścisz jej bez słowa, to IMO wywinie Ci
> jeszcze nie raz taki numer.

Już raz było coś podobnego: pani przyszła dwie godziny wcześniej, żeby móc
wyjść dwie godziny wcześniej - stwierdziła, że mnie jest wszystko jedno, bo
i tak cały dzień jestem w domu;) Mnie akurat nie było wszystko jedno, poza
tym to IMO nie tak powinno wyglądać. Zwróciłam jej wtedy uwagę, żeby po
pierwsze nie podejmowała za mnie decyzji, a po drugie, żeby mnie uprzedzała.
Przyjęła do wiadomości.

> A przy okazji -- skąd masz tą Panią? Z agencji czy na własną rękę?

To koleżanka pani-do-pomocy mojej koleżanki.

Małgosia

53. Data: 2005-03-24 11:29:38

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"duszołap" wrote
> Zdążyłam pójść do sklepu po nowy czajnik.

Ja się przerzuciłam na rondelki - tańsze są. A poza tym nie muszę lecieć od
razu jak czajnik zacznie gwizdać.

Małgosia

54. Data: 2005-03-24 11:36:38

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Margola" wrote
> Za pół roku, to jakbyś się nie powtrzymywała, ile razy nie przywiązałabyś
> się do łóżka, musowo bedziesz SAMA myła okna. I już. Nie moze być inaczej.
>
> Margola, Co Brzucha Omal Z Drabinki Nie Sturlała

Ale ja za jakiś miesiąc, to już mogę urodzić:)

Małgosia

55. Data: 2005-03-24 11:46:29

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Garapich <garapich malpa isez kropka pan kropka krakow kropka pl a
t...@t...zmyłka> napisał(a):

> No nieźle... w sam raz jedzenie na Wielki Piątek :-)

Dziś piątek? Hurra! Bo myślałam, że czwartek.

(Tak, w środę była impreza, ale nie aż tak huczna, żeby mi cały dzień wycięło
z życiorysu.) ;-P

JoP

56. Data: 2005-03-24 11:51:54

Od: duszołap <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jolanta Pers napisał:

> Dziś piątek? Hurra! Bo myślałam, że czwartek.
>
> (Tak, w środę była impreza, ale nie aż tak huczna, żeby mi cały dzień wycięło
> z życiorysu.) ;-P

Ale Kolorowa chciała, żeby jej pani w piątek ugotowała. Jutrzejszy
piątek, czyli Wielki.

--dusz. (i niech już bedzie pośfientach).

57. Data: 2005-03-24 11:55:17

Od: "Baranska" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> Phi ! Ja spalilam z piec czajnikow w czasach, kiedy nikt jeszcze o
> juznecie nie slyszal.

Ani o czajnikach co się same wyłączają ;-)))

Aga

58. Data: 2005-03-24 12:00:50

Od: "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kolorowa" <v...@a...pl> napisał w wiadomości

> "Margola" wrote

> Ale ja za jakiś miesiąc, to już mogę urodzić:)

I JESZCZE NIE MYJESZ OKIEN????

Skandal, normalnie ;)

Margola

59. Data: 2005-03-24 12:01:31

Od: "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Dziś piątek? Hurra! Bo myślałam, że czwartek.
>
> (Tak, w środę była impreza, ale nie aż tak huczna, żeby mi cały dzień

na tyle huczna, że nie czytasz ze zrozumieniem ;)

Margola Z Pełnym Zrozumieniem Niezrozumienia (też hucznie)

w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

60. Data: 2005-03-24 12:02:53

Od: "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Baranska" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Dunia" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> Ani o czajnikach co się same wyłączają ;-)))

Taaak... w towarzystwie słynę z kaw robionych półtorej godziny (zagadam sie
i nie słyszę jak czajnik pyknie, wiąc włączam dwanaście razy na jeden napój,
tak średnio, hehe)

Margola

Dzisiejsza mlodziez
Dzisiejsza młodzież
co w rodzinie dobrego?
Rozstanie rodziców - jak wytłumaczyc dziecku ?
Wyzale sie...