pani do pomocy

81. Data: 2005-03-24 18:05:47

Temat: Re: [ot] Kotlet i ja
Od: "JoAsienka" <wloja@poczta..onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "duszołap" <g...@i...wytnij.pl> napisał w wiadomości
news:d1u6u1$9gj$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Pff, niech ta, co nigdy nie spaliła garów czytając usenet pierwsza
rzuci
> kamieniem. ;)
>

> --dusz. co spaliła nawet czajnik

A mi sie nie udalo - ale tylko dlatego, ze tak naprawde to nic nie
gotuje, a do kuchni mam 6 krokow od kompa i widze co sie dzieje :)

--
JoAsienka
gg 1489928

82. Data: 2005-03-24 19:45:51

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dunia napisał:

> Phi ! Ja spalilam z piec czajnikow w czasach, kiedy nikt jeszcze o
> juznecie nie slyszal.

Wstyd się przyznać, ale ja kilka razy kawę przypaliłam :(

Eulalka

83. Data: 2005-03-24 22:30:51

Temat: Re: pani do pomocy
Od: "Marchewka" <M...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Zwracam Ci uwagę, że one są zazwyczaj z grochu, fasoli, albo
> ciecierzycy :)

siwa, poratuj swoimi przepisami, plizzz. Na skrzynkę.
Iwonka

84. Data: 2005-03-24 22:32:02

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka <M...@W...pl> napisał(a):

> siwa, poratuj swoimi przepisami,

A idz. Marchew na drzewo. Następna ;)

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

85. Data: 2005-03-24 22:33:29

Od: "Marchewka" <M...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MOLNARka" <M...@M...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał
>
> Ani ja :-) śjakoś jej za mało :-)

Ja też nie. No bo niby jak, skoro garnek 5-litrowy... Gotowanie 2 litrów
zupy w garze 5 l., to strata przestrzeni i prądu! ;-)
Iwonka

86. Data: 2005-03-24 22:59:44

Od: "Marchewka" <M...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja nie gotuję dobrze -- więc _moje_ kotlety nie są reprezentatywne...

Z pewnością są OK. Co tu mozna zepsuć? ;-) Nawet ja potrafię zrobić podobne
kotlety - z płatków owsianych (inna nazwa: ziarno dla papug ;-)). Smażę je
specjalnie dla młodej, której to właśnie, ku mojemu zdumieniu, w końcu
zasmakowało! Ufff.

Świńskie nigdy ni ebędą tak dobre, jak wege. Najlepsze z kapusty lub
soczewicy w 'Green Way-u'. :-)

> One są podobno INNE. Można je rozpatrywać w kategorii placek jarzynowy
> mały.

Toż to potwarz dla wege-kotleta! ;-)

> Falafela jadłaś kiedyś? To
> kotet z grochu jest, jak dla mnie za suchy, ale też dobry.

Dlatego z jakimś sosem się go zazwyczaj pożera. Albo placuszki z grochu.
Mniam! :-)
Iwonka

87. Data: 2005-03-24 23:13:42

Od: "Marchewka" <M...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> moja pani do sprzątania to już teraz jak
> rodzina jest - wszystko dla mnie zrobi ;-)

Ale macie fajnie! :-)
My właśnie szukamy. I jakieś fatum normalnie - każda kolejna 'lepsza' od
poprzedniej... Umówiłam się z panią z ogłoszenia wczoraj wiecz. na dziś
rano. I dziś rano, 2 minuty po czasie, gdy miała się stawić, dzwoni, że nie
może przyjść. Poprzednia kobitka (2 razy już była) SMS-a mi w godzinę swego
przyjścia wysłała. Masakra jakaś! Zastanawiamy się, czy aby ludzie naprawdę
pracy szukają. Chyba nie jest aż tak źle w tym kraju, skoro taka olewka..
:-/
Iwonka

88. Data: 2005-03-24 23:15:18

Od: "Marchewka" <M...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl>
napisał w wiadomości news:d1ub1t$hd3$1@nemesis.news.tpi.pl...
> No nie uwierzę w ciężarówkę, która nie pucuje szyb !

Mnie TŻ zabronił, jak byłam w ciąży. A lubię myć okna. :-)
Iwonka

89. Data: 2005-03-24 23:17:24

Od: "Marchewka" <M...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A idz. Marchew na drzewo. Następna ;)

A gdzie Ty drzewo w blokowisku znajdziesz? ;-)
sorry, siwa, czytam od góry i odpisuję od razu, a nie całość najpierw...
Ale z opisu smażenia to się nieźle ubawiliśmy. :-) Może się skuszę i zacznę
inne, poza owsianymi, smażyć.
Iwonka

90. Data: 2005-03-25 08:56:22

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

puchaty pisze...
> Chcę rzucić pl.soc.rodzina w diabły, ale Twoje posty siwa mnie niestety
> powstrzymują:

> Biedny ten Jurek.
> W tyłkach się poprzewracało od dobrobytu!

Pozwolę sobie ten komentarz mężowi pokazać... z delikatną sugestią,
że krupnik na drugi dzień też jest pyszny!
--
Pozdrawia,
EwaSzy

Dzisiejsza mlodziez
Dzisiejsza młodzież
co w rodzinie dobrego?
Rozstanie rodziców - jak wytłumaczyc dziecku ?
Wyzale sie...