panierka

1. Data: 2004-12-12 14:34:56

Temat: panierka
Od: tapta <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie, nie ta z KFC (którą wciska mi google przy pytaniu o panierkę). Ale
może macie jakiś ciekawe pomysły na panierki do mięs? Standardowa bułka
tarta mi się znudziła, a kupne mi nie smakują. Jak panierujecie swoje
schaboszczaki i elementy z kurcząt?

tapta
GG:4082847
http://skocz.pl/natalka

1. Data: 2004-12-12 14:54:49

Temat: Re: panierka
Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> może macie jakiś ciekawe pomysły na panierki do mięs? Standardowa bułka
> tarta mi się znudziła, a kupne mi nie smakują. Jak panierujecie swoje

Ja czasami do bułki tartej dodaję kaszki manny. Wychodzi wtedy bardziej
chrupiąca - moim zdaniem lepsza.
Pozdrawiam.
Barbara.

1. Data: 2004-12-12 15:08:27

Od: "She" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

moja mama zwykła panierować filety z kurczaka w kukurydziankę tzn. zmielone
płatki kukurydziane (np. CornFlakes)

1. Data: 2004-12-12 15:36:09

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"She" <p...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag
> moja mama zwykła panierować filety z kurczaka w kukurydziankę tzn.
> zmielone
> płatki kukurydziane (np. CornFlakes)

Popieram, nam bardzo ten warjant panierki smakuje. Kto sie nie boi kalorii,
moze do jajka dodac 2-3 lyzki ubitej smietany i lekko wymieszac.

Monika

1. Data: 2004-12-12 15:58:50

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Mielone, drobno posiekane orzechy włoskie . Do schabowych. Do kurcząt nie
ptóbowałem.
Pozdrawiam
Michał

1. Data: 2004-12-12 19:32:57

Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

orzechy
ser żółty
przyprawy ziołowe (do panierki, nie na mięso)

D.

1. Data: 2004-12-12 22:05:29

Od: MEva <x...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 12 Dec 2004 20:32:57 +0100, na pl.rec.kuchnia, Dorota *** napisał(a):

> orzechy
> ser żółty
> przyprawy ziołowe (do panierki, nie na mięso)
>
> D.

wiórki kokosowe też są ponoć używane do panierowania, ale nie przeze mnie
MEva :-)

1. Data: 2004-12-12 22:28:04

Od: "Aldona 'Aldik' Richter" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wiórki kokosowe też są ponoć używane do panierowania, ale nie przeze mnie

i pokruszone chipsy

Pozdrawiam

Aldik

1. Data: 2004-12-13 07:25:36

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tapta napisał:
> [...]
> może macie jakiś ciekawe pomysły na panierki do mięs? Standardowa bułka
> tarta mi się znudziła, a kupne mi nie smakują. Jak panierujecie swoje

Ja "swoich" nie panieruje, bo nie lubię mięsiwa, ale znajoma z luboscią
i hojnością sypie ziarno sezamowe do panierek wszelakich. Są tacy,
którzy sie tym zachwycają.
--
pa, BasiaBjk

1. Data: 2004-12-13 09:24:39

Od: "Netka" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak panierujecie swoje schaboszczaki i elementy z kurcząt?

Ja dodaję czasami do bułki tartej trochę płatków owsianych.Całowicie zmieniają
smak panierki.
Netka

Płatki bananowe?? [WAW]
OT: Czapka kucharska
gołąbki makłowicz? kiszona glowka kapusty
zaproszenia na slub
greckie pistacjo