gołąbki makłowicz? kiszona glowka kapusty

1. Data: 2004-12-12 11:44:47

Temat: gołąbki makłowicz? kiszona glowka kapusty
Od: "wojtek" <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
pamietam ze swego czasu pan maklowicz w jednym ze swoich odcinkow pokazywal
golabki,
jedyne co pamietam to ze byly one z kiszonej główki kapusty z 3ma rodzajami
miesa

czy ktos ma przepis i moze go zdradzic ? :-)
prosze :-)

pozdr
wojtek

1. Data: 2004-12-12 12:06:59

Temat: Re: gołąbki makłowicz? kiszona glowka kapusty
Od: Jerrry <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wojtek napisał:
> [...]
> miesa
>
> czy ktos ma przepis i moze go zdradzic ? :-)

Gołąbki, jak gołąbki, ale kapustę kiszoną w calosci polecam!!!
(oczywiscie do golabkow)
Polecam Jerrry

1. Data: 2004-12-12 14:23:53

Od: 'madzik' <m...@t...beztego.com> szukaj wiadomości tego autora

Jerrry apisal:
> Gołąbki, jak gołąbki, ale kapustę kiszoną w calosci polecam!!!
> (oczywiscie do golabkow)

Do bigosu tez niczego sobie. Zwlaszcza, gdy dostepne krojonki kiszone sa
jakos mało ukiszone ;-)

--
Magda, znad pysznego bigosu

1. Data: 2004-12-13 10:30:17

Od: "Luiza" <d...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
rodzajami
> miesa czy ktos ma przepis i moze go zdradzic ? :-)

Kapusta nadziewana po debreczyńsku

Kategoria:
dania główne

Składniki:
1 kg kiszonej kapusty
1 główka kiszonej kapusty w całości
po 15 dag wołowiny, wieprzowiny i cielęciny
10 dag ryżu
2 cebule
2 świeże papryki
1 pomidor
1 ząbek czosnku
1 łyżka papryki w proszku
1 jajko
5 dag bekonu lub wędzonej słoniny
2 debreczyńskie kiełbaski
2 łyżki smalcu lub olej
kwaśna i słodka śmietana
kminek
majeranek
sól i pieprz

Plan:
Mięso zemleć i bekon w maszynce.
Pokroić słoninę w kostkę idodać pokrojoną w kostkę cebulę i smażyć na
patelni na złoto. Dodać wszystko z patelni do mięsa.
Do mięsa dodać przelany wodą ryż, paprykę słodką w proszku, majeranek,
sól, pieprz i zgnieciony czosnek.
Wszystko dokładnie wyrobić .Z liści kapusty odciąć twarde części.
Mięso zawinąć w liście kapusty.
W garnku zrumienić cebule, dodać trochę papryki i trochę kiszonej
kapusty. Ułożyć w garnku warstwę gołąbków.
Włożyć warstwę kiszonej kapusty.
W środek włożyć kawałek wędzonej golonki.
Ułożyć następne warstwy gołąbków i kapusty kiszonej (na górze ma być
kapusta kiszona). Położyć kiełbaski. Posolić i zalać wodą.
Obciążyć talerzami i gotować (dusić) około 1,5 godziny.
Wlać słodką śmietankę i wymieszać. Wyjąć na talerz i polać kwaśna
śmietaną.
Kiełbaski przesmażyć na patelni.

Jak zrobić liście po polsku.

Sparzyć liście kapusty. włożyć do garnka, przekładając kiszoną kapustą
i odstawić na kilka dni.

pozdrawiam Luiza

1. Data: 2004-12-13 21:15:52

Od: "wojtek" <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

o! to jest to! wielkie dzieki,
jak ja ci sie odwdziecze ? :-)

chyba zaprosze jak wyjdzie, czyli za 2-3 razem :-)

:-)pozdr

wojtek
DZIEKI

1. Data: 2004-12-13 21:54:34

Od: "Luiza" <d...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

> o! to jest to! wielkie dzieki,
> jak ja ci sie odwdziecze ? :-)
>
> chyba zaprosze jak wyjdzie, czyli za 2-3 razem :-)
>

> :-)pozdr
>
> wojtek
> DZIEKI

trzymam za slowo :D

pozdrawiam Luiza

1. Data: 2004-12-14 10:05:57

Od: "chimeryna" <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Jak sądzicie - kupić kapustę, wyciąć głąb i włożyć do antałka z kiszącą się
już kapustą? Czy to da za jakiś czas kiszoną kapustę na gołąbki?

Ch.

1. Data: 2004-12-14 11:28:39

Od: "Luiza" <d...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "chimeryna" <c...@p...fm> napisał w wiadomości
> Jak sądzicie - kupić kapustę, wyciąć głąb i włożyć do antałka z kiszącą
się
> już kapustą? Czy to da za jakiś czas kiszoną kapustę na gołąbki?
>
> Ch.

znalazlam cos takiego http://42.pl/url/9TL byc moze ci pomoze

pozdrawiam Luiza

1. Data: 2004-12-14 13:04:49

Od: "chimeryna" <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> znalazlam cos takiego http://42.pl/url/9TL byc moze ci pomoze
>

> pozdrawiam Luiza

Wielkie dzięki. Mam motyw do wykonania. Jeśli czegoś nie zawalę, to się
podzielę wynikiem.
CH.

zaproszenia na slub
greckie pistacjo
Jesiotr w galarecie
POZNANSKA KUCHNIA ZESZŁA DO PODZIEMIA!!!
co to jest "unbleached flour"?