Jesiotr w galarecie

1. Data: 2004-12-12 01:33:54

Temat: Jesiotr w galarecie
Od: "Voyt" <voyt_news[nie_chce_spamu]@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wie ktoś może gdzie w Krakowie można zamówić taką rybe
na wigilijny wieczór. Oczywiście na wynos. Jeśli ktoś zna cene to
też było by fajnie wiedzieć.

Z góry dziękuje

Voyt

1. Data: 2004-12-12 08:45:44

Temat: Re: Jesiotr w galarecie
Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Voyt napisał:

> Wie ktoś może gdzie w Krakowie można zamówić taką rybe
> na wigilijny wieczór. Oczywiście na wynos. Jeśli ktoś zna cene to
> też było by fajnie wiedzieć.

Zamówić, to nie wiem. Ale jesiotry prosto z wody są sprzedawane w
gospodarstwie rybnym - to te stawy na granicy ul. Balickiej i Rząski, po
lewej, jak jedziesz z Krakowa. Wjeżdżasz w małą uliczkę (jest tabliczka
"Świeże ryby", czy coś w tym stylu) i miły pan wyławia wskazaną przez
Ciebie sztukę, cena ok. 30 zł za kg, a jesiotr waży ok. 4-6 kg. Zawsze
tam zaopatruję sie w ryby, pan zabija je na życzenie. A zrobić w
galarecie to juz żadna sztuka :) Na pewno wyjdzie ci taniej i smaczniej,
niz kupione gotowe.
--
pa, BasiaBjk

POZNANSKA KUCHNIA ZESZŁA DO PODZIEMIA!!!
co to jest "unbleached flour"?
Pytanie o maszynkę do mięsa
Kebab
[troszke OT]wegetarianska kuchnia-ksiazka