[troszke OT]wegetarianska kuchnia-ksiazka

1. Data: 2004-12-11 15:00:36

Temat: [troszke OT]wegetarianska kuchnia-ksiazka
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mozecie podpowiedziec jaka ksiazke z zakresu kuchni wegetarianskiej moge
kupic na gwiazdkowy prezent przyjaciolce-Polce ktora przebywa we
Francji?(Chodzi mi o to zeby nie byla to kuchnia wschodnia ale raczej
europejska)
Z gory dziekuje za podpowiedzi i pozdrawiam
Pusia a czasami Beata

1. Data: 2004-12-12 14:41:34

Temat: Re: [troszke OT]wegetarianska kuchnia-ksiazka
Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pusia <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:cpf233$p9p$...@n...onet.pl...
> [...]
> europejska)
> Z gory dziekuje za podpowiedzi i pozdrawiam

polecam moj ostatni zakup w tym klimacie...

"Nakarmic dusze"....365 przepisow kuchni wegetarianskiej Joli Słomy i
Mirosława Trymbulaka
cena 68...udana pozcyja i pieknie wydana!
http://www.gandalf.com.pl/b/nakarmic-dusze/

agataw

1. Data: 2004-12-12 15:31:35

Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agata <a...@g...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:cphkpd$vig$...@m...aster.pl...

> [...]
> Mirosława Trymbulaka
> cena 68...udana pozcyja i pieknie wydana!

a tu jeszcze dokleje cos co mnie rozbawilo
krotki dialog o owej pozycji z forum wyborczej o ksiazkach ktore
chcielibysmy dostac od Mikolaja

"Poproszę książkę Joli Słomy i Mirosława
Trymbulaka "Ubrać duszę".
To taka piękna ksiązka o kuchni wegetariańskiej, ja nie jestem wegetarianką,
ale ta książka to po prostu dzieło sztuki. A może i coś ugotuję przy
okazji. :)"
_________________________
"Ja bym nie ryzykował. Gdy opowiedzieli w telewizji (Kawa czy herbata), jak
zrobili wegeterianina ze swego owczarka niemieckiego, to wymiękłem. Biedna
psina! Oni są nawiedzeni!"

agataw

1. Data: 2004-12-13 20:13:14

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agata, sącząc kawkę, wyklepał:

> a tu jeszcze dokleje cos co mnie rozbawilo
> krotki dialog o owej pozycji z forum wyborczej o ksiazkach ktore
> chcielibysmy dostac od Mikolaja
[ciach]
> _________________________
> "Ja bym nie ryzykował. Gdy opowiedzieli w telewizji (Kawa czy herbata),
> jak zrobili wegeterianina ze swego owczarka niemieckiego, to wymiękłem.
> Biedna psina! Oni są nawiedzeni!"

Mnie to nie bawi. Jeśli ten ktoś nie żartował, to szkoda zwierzęcia.
Smutne...
Ale to raczej na grupę zwierzową. Więc OT.

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2004-12-13 21:53:35

Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kruszyzna <k...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:cpkt4b$jr8$...@i...gazeta.pl...

> Mnie to nie bawi. Jeśli ten ktoś nie żartował, to szkoda zwierzęcia.
> Smutne...
> Ale to raczej na grupę zwierzową. Więc OT

...dialog mnie rozbawil

(ot)

agataw

rozmrażanie w mikrofalówce