rozmrażanie w mikrofalówce

1. Data: 2004-12-11 14:15:59

Temat: rozmrażanie w mikrofalówce
Od: "Kasia" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak powinno się rozmrażać mięso w mikrofalówce? Przed chwilą wyjęłam z niej
rozmrożone filety drobiowe z ugotowanymi brzegami :|

pzdr

Kasia

1. Data: 2004-12-11 20:20:45

Temat: Re: rozmrażanie w mikrofalówce
Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <...@...pl> napisał w wiadomości
> jak powinno się rozmrażać mięso w mikrofalówce? Przed chwilą wyjęłam
> z niej
> rozmrożone filety drobiowe z ugotowanymi brzegami :|

He, he, he, to i tak masz dobrze, ja wyjmuję nadal zamarznięte filety
drobiowe z ugotowanymi brzegami.
Pozdrawiam
Ania

--
Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ
*********************

1. Data: 2004-12-11 22:22:19

Od: "biodarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

@nn:

> He, he, he, to i tak masz dobrze, ja wyjmuję nadal zamarznięte filety
> drobiowe z ugotowanymi brzegami.

To przy jakichś programach automatycznych, czy też "ręcznym" rozmrażaniu?

Ja korzystam z automatycznego, poprawionego o współczynnik wynikający
z doświadczenia :) Np. jeśli pieczywo, to dodaję 50g przy wprowadzaniu
wagi. A znowu te filety drobiowe, to trochę odejmuję, bo rzeczywiście
brzegi łatwo 'dochodzą'. Aaaa... w czasie rozmrażania kuchenka żąda
obrócenia produktu góra-dół, to też może być ważne.
I chyba lepiej nie rozmrozić do końca. Po wyjęciu żywność powinna
chwilę jeszcze sobie poleżeć (odpocząć :)

--
biodarek

1. Data: 2004-12-11 22:40:39

Od: "marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" napisał w wiadomości

> jak powinno się rozmrażać mięso w mikrofalówce? Przed chwilą wyjęłam z
niej
> rozmrożone filety drobiowe z ugotowanymi brzegami :|

Rozumiem, że nie masz kuchenki która automatycznie dobiera czas rozmrażania
do wagi produktu. W takim razie ustaw na 1 min. i 100% mocy. Potem przestaw
na moc minimalną, około 50dkg na 7-9 min lub więcej w zależności od mocy
kuchenki. Filety rozłóż na talerzu płasko jak najcieńszą warstwą i przykryj.
W trakcie rozmrażania odwracaj kilkakrotnie na drugą stronę i przekładaj te
ze środka na zewnątrz i a te z brzegu do środka. Na koniec zostaw je w
kuchence na 5-10 min. Całkowity czas rozmrażania jest uzależniony od mocy
kuchenki, wagi i rodzaju produktu. Prawdopodobnie, jeżeli nie masz
instrukcji z podanymi czasami, będziesz musiała trochę poeksperymentować,
"na oko" określając czas, zaczynając od krótkich czasów i w razie potrzeby
włączając na jeszcze trochę i jeszcze... aż nabierzesz doświadczenia.
Powodzenia.

Pozdrawiam,
Marta

1. Data: 2004-12-12 21:18:02

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kasia" <...@...pl> wrote in message news:cpevk4$pmo$1@atlantis.news.tpi.pl...
> jak powinno się rozmrażać mięso w mikrofalówce? Przed chwilą wyjęłam z niej
> rozmrożone filety drobiowe z ugotowanymi brzegami :|

a nie masz opcji rozmrazanie, z mozliwoscia
podania wagi tego co sie rozmraza? wtedy moc jest
mniejsza na tej opcji, a waga decyduje o czasie trwania
cyklu.

iwon(k)a

sake
karp jakiego wspominam