POZNANSKA KUCHNIA ZESZŁA DO PODZIEMIA!!!

1. Data: 2004-12-12 01:06:34

Temat: POZNANSKA KUCHNIA ZESZŁA DO PODZIEMIA!!!
Od: "troll" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

bylem na imprezce w jednym z poznanskich lokali i jakis wariat pozawieszal
kurczaki tzn skrzydelka kurczakow w knajpie, malo tego gosc gral na
saksofonie a jakis szczeniak podszedl do niego i zamontowal mu owe skrzydlo
na sprzecie grajacym, pan Saksofon byl bardzo zadowolony z tego faktu nawet
szybiej dmuchal :P ogolnie na parkiecie walały sie jakies kosci z miesem, co
chwila ktos je kopal dalej wracajac do domu bimbą na kasowniku ktos
zamontowal jakis jęzor!!!!! wszyscy uciekali po jezor smierdzial gorzej niz
wygladal!
to nie koniec...
wpadl do mnie moj kumpel i zaczal mi opowaidac jak to jechal autobusem a w
nim byly zamontowane kurczaki na sznurkach!!a gdy byl na BEMA (poznanski
targ z ciuchami) jakis starzec mial kartke z napisem "zbieram na hleb" a
pod nią leżało "coś' w ksztalcie watroby jakiegos zwierza!
wszystkie to wydarzylo sie naprawde, kazde z tych mies kosci itp bylo
surowe!!!
czy to jakas nowa moda?jesli to moda -to kto za tym stoii??????czy to jakas
sekta??
czy ktos mi jest w stanie odpowiedziec co sie dzieje?
czy jest taki dobrobyt ze mieso sie marnuje ?