panna cotta

1. Data: 2006-01-12 05:57:43

Temat: panna cotta
Od: Ludek Vasta <q...@X...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

kupilem sobie jogurt jogobella produkowany w Polsce, gdzie widnieje
napis, ze jest "O SMAKU PANNA COTTA Z TRUSKAWKAMI". Chcialbym zapytac,
co to za dziewczyne, co jem. Nie znam tego. W skladnikach jest podane
oprocz rzeczy jasnych (mleko, cukier) tez "koncentrat soku z burakow
czerwonych, aromat". Czy moze tu ukryla sie owa panna?

Ludek

2. Data: 2006-01-12 07:05:12

Temat: Re: panna cotta
Od: aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludek Vasta napisał(a):
> [...]
> oprocz rzeczy jasnych (mleko, cukier) tez "koncentrat soku z burakow
> czerwonych, aromat". Czy moze tu ukryla sie owa panna?

"Panna cotta" to zdaje się gotowana śmietanka. Bez buraków. ;)
No, taki pudding.

--
Ania

"Early to rise, early to bed, makes a man healthy, wealthy and dead"
[Rincewind, The Light Fantastic]
http://www.aniared.blog.onet.pl

3. Data: 2006-01-12 07:25:54

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ludek Vasta napisał:
> [...]
> oprocz rzeczy jasnych (mleko, cukier) tez "koncentrat soku z burakow
> czerwonych, aromat". Czy moze tu ukryla sie owa panna?

"Panna cotta" to toskański deser z gotowanej smietanki z wanilią,
najczęsciej podawany z owocami lub z sosem. Łatwy w przyrządzaniu i
smaczny. Sok z buraków to chyba wymysł jogobelli, nie spotkałam się
wczesniej z takim dodatkiem ;)
--
pa, BasiaBjk
www.republika.pl/bajarka

4. Data: 2006-01-12 07:34:39

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BasiaBjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> najczęsciej podawany z owocami lub z sosem. Łatwy w przyrządzaniu i
> smaczny. Sok z buraków to chyba wymysł jogobelli, nie spotkałam się

Spotykasz sie i to często...sok z buraków daje kolor czerwony...lepiej niż
maliny truskawki czy poziomki...

a smak to juz sprawa innych dodatków....

Marek

5. Data: 2006-01-12 07:36:57

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marek W. napisał:

> Spotykasz sie i to często...sok z buraków daje kolor
czerwony...lepiej niż
> maliny truskawki czy poziomki...

Spotykam się z burakami, ale nie w panna cotta :)
--
pa, BBjk z kontekstem

6. Data: 2006-01-12 07:39:07

Od: "Misiek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Ludek Vasta" <q...@X...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> oprocz rzeczy jasnych (mleko, cukier) tez "koncentrat soku z burakow
> czerwonych, aromat". Czy moze tu ukryla sie owa panna?

Kanibal... jak slowo daje kanibal...
nie dosc ze Panne na surowo zjada to do tego jeszcze jakas cotta (po polsku
chyba bedzie Kota hehehe dobrze ze nie kokota ...)

7. Data: 2006-01-12 09:11:44

Od: "Aicha" <m...@p...strone> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Ludek Vasta" napisal:
> [...]
> oprocz rzeczy jasnych (mleko, cukier) tez "koncentrat soku z burakow
> czerwonych, aromat". Czy moze tu ukryla sie owa panna?

Ja juz nie kupuje zadnych jogurtów o smaku ciasta z czymstam, odkad
odkrylam, ze owe rzekome okruchy ciasta skladaja sie w duzej mierze z
orzechów nerkowca zmieszanych z jeszcze kilkoma skladnikami. Nerkowce
owszem lubie, ale nie, kiedy udaja szarlotke ;) A sok z buraków jest
czestym dodatkiem w jogurtach.

--
Pozdrawiam - Aicha

Dozwolone od lat 18:
http://aicha.opowiadania.org

8. Data: 2006-01-12 09:54:14

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

> czerwony...lepiej niż
>
> Spotykam się z burakami, ale nie w panna cotta :)
> --
> pa, BBjk z kontekstem

Cóz... pomysłowosc przemysłu spozywczego potrafi zaskoczyć..;)))

M.

9. Data: 2006-01-12 10:02:38

Od: "bebekot" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> oprocz rzeczy jasnych (mleko, cukier) tez "koncentrat soku z burakow
> czerwonych, aromat". Czy moze tu ukryla sie owa panna?

Wczoraj byliśmy w Tesco i tez to cudo kupiliśmy z ciekawości.Troche byłam
zdziwiona nazwą ale na opakowaniu widniał rysunek puddingu więc pomyślałam, ze
to pewnie coś a la właśnie pudding z truskawkami. No i sie raczej nie pomyliłam
bo tak to smakowało

10. Data: 2006-01-12 10:36:55

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 12 Jan 2006 06:57:43 +0100, Ludek Vasta
<q...@X...onet.pl> wrote:

> [...]
>oprocz rzeczy jasnych (mleko, cukier) tez "koncentrat soku z burakow
>czerwonych, aromat". Czy moze tu ukryla sie owa panna?

Ten buraczany koncentrat to daje slodycz i kolor truskawek :PPP
nw sam raz dla panien :PPPP

Panna cotta to doslownie "gotowna smietana",...slowo daje :)

Pierz
K.T. - starannie opakowana

Prosba o opinie/makaron do lasagne
garnki
Obiad słomianego wdowca;)
Patelnia dwustronna do naleśników
ziemniaki z kapustą po indyjsku, ktoś zna przepis?