papugi

11. Data: 2008-04-16 10:54:51

Temat: Re: papugi
Od: "Nagash" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rzeczy pierwsze" <r...@o...eu> napisał w wiadomości
news:fu4km7$e3e$1@news.onet.pl...

[.......]
> Niestety, zmuszony jestem zgodzić się odrobinę z przed-przedmówcą.
> Luźne gatki Sky'a i spółki nieco zaniżają poziom oraz wartości treści
> grupy. Rozumiem, że każdy chciałby jakoś realizować się towarzysko, ale
> ci, którzy mają szczególne potrzeby w tym zakresie, mogliby wspomóc się
> troszkę jakimś gadulcem, np. gadu-gady lub coś i w ten sposób troszkę
> ulżyć grupie.
> Można też pokusić sie czasem o coś własnego do kopiowanego tekstu, jakąś
> prośbę o pomoc w jego zrozumieniu, czy też intencji jego postaci :-P

Luźne gatki Skaja spadły już dawno i oprócz gołej dupy widać jego prawdziwą
naturę. Proszę zatem przyglądnąć się samemu userowi a nie wyłącznie temu co
wypisuje.

12. Data: 2008-04-16 11:08:00

Od: rzeczy pierwsze <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Nagash pisze:

> Luźne gatki Skaja spadły już dawno i oprócz gołej dupy widać jego
> prawdziwą naturę. Proszę zatem przyglądnąć się samemu userowi a nie
> wyłącznie temu co wypisuje.

Być może swoją beztroską próba narracji zyskał już sobie wiernych fanów,
ale chyba spróbuję jakoś oprzeć się jeszcze pokusie tego poznania :-P
Ufam jednak, że pierwotne dobro i wrażliwość drzemiące w każdym z nas
nie pozwolą nikomu pozostać głuchym (nie mylić z niemym) na płynące,
mniej lub bardziej uprzejme, prośby.

13. Data: 2008-04-16 11:27:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Apr 2008 12:34:11 +0200, rzeczy pierwsze napisał(a):

> Niestety, zmuszony jestem zgodzić się odrobinę z przed-przedmówcą.
> Luźne gatki Sky'a i spółki nieco zaniżają poziom oraz wartości treści
> grupy.

Tu tak, masz rację, tylko NIECO zaniżają, więc czy rzeczywiście jest o co
kruszyć te Twoje kopie - nie wiem.
Spróbuj NIECO podwyższyć i wtedy szybciutko i bez bólu wyjdziemy na zero
;-PPP

> [...]
> Można też pokusić sie czasem o coś własnego do kopiowanego tekstu, jakąś
> prośbę o pomoc w jego zrozumieniu, czy też intencji jego postaci :-P

Pierwszy oryginalny tekst w tej grupie, ja cie...
;-P
--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl. podany także w nagłówku.
Poprzednie konto:
http://groups.google.pl/groups/profile?enc_user=PIfN
VwwAAAAwUmME_ZnIx2RRguwxvqjt

14. Data: 2008-04-16 11:37:31

Od: rzeczy pierwsze <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> kruszyć te Twoje kopie - nie wiem.
> Spróbuj NIECO podwyższyć i wtedy szybciutko i bez bólu wyjdziemy na zero

Miejmy nadzieję, ze pozostałe zainteresowane osoby posiadają NIECO
większą zdolność do adaptacji, popularnie zwaną inteligencję i pozostaną
obojętne na przekorę ich klakierów :-P

15. Data: 2008-04-16 11:42:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Apr 2008 13:37:31 +0200, rzeczy pierwsze napisał(a):

> Miejmy nadzieję, ze pozostałe zainteresowane osoby posiadają NIECO
> większą zdolność do adaptacji, popularnie zwaną inteligencję i pozostaną
> obojętne na przekorę ich klakierów :-P

Żaby też mają zdolność do adaptacji i jakoś nikt ich nie uważa za
superinteligentne :-)

16. Data: 2008-04-16 11:49:37

Od: rzeczy pierwsze <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Żaby też mają zdolność do adaptacji i jakoś nikt ich nie uważa za
> superinteligentne :-)

jasne żabciu, ciesze się, że to kumasz :-)

17. Data: 2008-04-16 11:51:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Apr 2008 13:49:37 +0200, rzeczy pierwsze napisał(a):

> jasne żabciu, ciesze się, że to kumasz :-)

Podziwiam Twoją zdolność adaptacji... do poziomu żab. Niedaleczko miałeś,
no to nie masz się czym chwalić.

18. Data: 2008-04-16 12:12:21

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Kwi, 13:42, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Żaby też mają zdolność do adaptacji i jakoś nikt ich nie uważa za
> superinteligentne :-)

bo za bardzo chlapią ozorem...

19. Data: 2008-04-16 12:16:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Apr 2008 05:12:21 -0700 (PDT), tren R napisał(a):

> bo za bardzo chlapią ozorem...

...tylko w celach konsumpcyjnych, tylko w celach konsumpcyjnych :-)

20. Data: 2008-04-16 12:21:23

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"rzeczy pierwsze" <r...@o...eu> wrote in message
> [...]

... zwróciłem uwage na to ze Sky tropi jakąś "bezmyslną grupe ludzi",
demonizuje ją, tylko sam sie troche tak zachowuje.

Mi te luzne gadki Skaja nie przeszkadzaja, bo w koło nich kreci sie dyskusja
na grupie i nawet
te luzne gadki, prowokacje Skaja, ożywiają grupe, tylko dziwie się mu że Sky
sam sobie często zaprzecza.
No to jemu chciałem wzrócic uwage.

Duch

Światomość (10) czyli o potedze stworczej czlowieka
Dante - wspomnienie
Z pl.sci.biologia [Było: heurystyka avast! - OSTRZEŻENIE]
nikogo
Zazdrosc