papugi

31. Data: 2008-04-16 12:39:27

Temat: Re: papugi
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Apr 2008 05:38:31 -0700 (PDT), tren R napisał(a):

> jeszcze ściślej - ociężałe...

Żaby? - u nich po zimowej hibernacji to normalne, ale żeby u rzeczy? To
raczej bezwład.
--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl. podany także w nagłówku.
Poprzednie konto:
http://groups.google.pl/groups/profile?enc_user=PIfN
VwwAAAAwUmME_ZnIx2RRguwxvqjt

32. Data: 2008-04-19 18:28:32

Od: "Pe-Korn" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Kiedy "MESJASZ" Haendla był po raz pierwszy wykonywany w Londynie, król,
> który był obecny, był tak porwany przez uczucia religijne podczas
> śpiewanego Alleluja, że wbrew wszelkim zwyczajom powstał w milczeniu na
> znak szacunku dla arcydzieła, którego słuchał.
> Widząc to, wszyscy obecni notable poszli za przykładem króla i również
> powstali. Było to, oczywiście, sygnałem do powstania dla całej
> publiczności.
> Od tej pory uważa się, że należy powstać za każdym razem, gdy śpiewane
> jest Alleluja, bez względu na autora, wewnętrzne nastawienie lub jakość

NOSZENIE CUDZYCH MYŚLI
Filozof, który miał tylko jedną parę butów, poprosił szewca, żeby mu je
naprawił na poczekaniu.
"Już zamykamy", powiedział szewc, "tak, że nie będę mógł ich teraz naprawić.
Może by pan przyszedł po nie jutro?"
"Mam tylko jedną parę butów, a bez butów nie będę mógł iść" "Dobrze, pożyczę
panu na ten dzień używaną parę", "Co?! Nosić mam czyjeś buty? Za kogo mnie
pan bierze?"
"Czemuż miałby pan nie chcieć mieć na nogach cudzych butów, jeśli nie ma nic
przeciwko noszeniu w głowie cudzych myśli".

SKY

33. Data: 2008-09-08 16:35:22

Temat: papugi
Od: "Chmiel" <a...@n...vp.eu> szukaj wiadomości tego autora

"Pe-Korn" <o...@o...pl> wrote in message
[...]

Słusznie.
Jeśli papugować (vel naśladować) to tylko Jezusa z Nazaretu i uczniów Jego,
którzy za swą wiarę oddali życie, a których na ołtarze wyniósł Kościół
katolicki.

Światomość (10) czyli o potedze stworczej czlowieka
Dante - wspomnienie
Z pl.sci.biologia [Było: heurystyka avast! - OSTRZEŻENIE]
nikogo
Zazdrosc