parlodel

1. Data: 2005-11-13 21:44:56

Temat: parlodel
Od: Ola <o...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich grupowiczów!
Mam pytanie odnośnie tego leku, czy ktoś moze podzielić się wrażeniami
po jego stosowaniu ?
Ja dostałam go wraz z Luteiną, na obniżenie prolaktyny.
Pozdrawiam,
Ola

2. Data: 2005-11-14 11:25:23

Temat: Re: parlodel
Od: madzia <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ola napisał:

> Witam Wszystkich grupowiczów!
> Mam pytanie odnośnie tego leku, czy ktoś moze podzielić się wrażeniami
> po jego stosowaniu ?
ja miałam mdłości po zażyciu tego leku. Wiem, że jest równiez
odpowiednik polski tego leku ale go nie zażywałam. Odnośnie alkoholu to
nie mam pojęcia ale wydaje mi się, że lepiej nie pić.

3. Data: 2005-11-14 21:17:40

Od: "Aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "madzia" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> ja miałam mdłości po zażyciu tego leku. Wiem, że jest równiez
> odpowiednik polski tego leku ale go nie zażywałam. Odnośnie alkoholu to
> nie mam pojęcia ale wydaje mi się, że lepiej nie pić.

Ja go bralam i tez mialam na poczatku mdlosci. Potem przeszly. Natomiast
polski odpowiednik, tanszy znacznie, Bromergon tez bralam i po tym czulam
sie okropnie.

Aga

dreny a ubikacja
prawo i medycyna HELP