parowki...

51. Data: 2005-10-07 10:23:42

Temat: Re: parowki...
Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kondziorek" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
news:di5gsq$7ph$1@polsl.gliwice.pl...

> Użytkownik "Marek W."
> <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU
.UplU> napisał w
> wiadomości news:di5cm2$lfs$1@news.lublin.pl...

> Nie robilem nigdy .
> Coz .. lenistwo hiehiehie ..
> ale moze kiedys sprobuje :)

to przeciez mieso mielone napchniete w kiszke (tak w uproszczeniu) :)))))
a pole do popisu ogromne bo do małej ilosci nie trzeba przerabiac całej
świni od razu...

> a zapiekana na kapuscie kiszonej tez smakowicie brzmi ..

to co wycieka z kiełbasy wsiaka w kapuste poprostu...:))

> ja osobiscie w kapuscie .. woel zeberka ... 3/4 "zwyklych" i 1/4 wedzonych
> Mniam

Wypróbuje przy okazji :)))

marek

52. Data: 2005-10-07 12:36:32

Od: "Catalyst" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Mi naprawdę nie przeszkadza, że komuś smakuje kiełbasa ślaska za 4,99/kg z
> Tesco. Smacznego :)
> --

To jest właśnie polskie podejście do tematu, niestey :) Jak mnie nie stać na coś
lepszego to wyyyyję że to jest snobizm :)

CAT

53. Data: 2005-10-07 12:40:49

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-10-07 14:36:32 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Catalyst* skreślił te oto słowa:

> To jest właśnie polskie podejście do tematu, niestey :) Jak mnie nie stać na coś
> lepszego to wyyyyję że to jest snobizm :)

Żeby to wycie z sensem chociaż było, bo nie wyobrażam sobie, żeby np
podając komuś kanapki z drogą szynką obok talerza układać rachunek do
pochwalenia się jakim to dobrem się częstuje ;)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*

54. Data: 2005-10-07 12:44:06

Od: "Catalyst" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Gwiazdowski" <m...@w...TO.pl> napisał w
wiadomości news:di3kdp$1rc$1@inews.gazeta.pl...
> BTW: straszne czasy nadeszly, nie dosc ze na rynku jest kupa kiepskiej
> zywnosci, to jeszcze nawet za duze pieniadze ciezko kupic cos przyzwoitego.
> Po prostu nikt nie chce produkowac, zreszta wysoka cena nie jest gwarancja
> dobrej jakosci ZTCW (chociaz niska cena jest gwarancja podlego produktu z
> drugiej strony).

Ja polecam wszystkim z północy polski wyroby pana Mirosława Gzelli - zacząłem
kupować jego wyroby i już nie przestałem - parówki o nazwie BArlinki to jest
cudo normalnie :)

Mich

55. Data: 2005-10-07 16:11:29

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kondziorek napisał:

> a kaszanka i bulczanka byly zrobione w .............................
> sloikach litrowych ,.. ze wzgledu na brak jelit .
> i tak jak sie otworzylo taki sloiczek to wystarczal ....... na jeden dzien

Będę się czepiać.
Weź i zrób coś z tymi kropkami (czyli zredukuj do niezbędnej ilości), bo
męczy w czytaniu i brzmi, jakbyś się okropnie zacinał.
--
pa, BBjk

56. Data: 2005-10-07 16:16:18

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Barbara napisał:

> LIA - wiesz co znaczy snobizm ???????????????
> gratuluje zatem ...
>
> Rozumiem, ze czlowiek chce sprobowac co to takiego za tak wygorowana cene..
> ale zeby twierdzic, ze to jest cud-miod i za ten cud-miod ta cena jest
> wlasciwa.. to juz naprawde - przesada..

Stosowanie standardowtch zasad pisowni to zapewne też snobizm?
--
pa, BBjk

57. Data: 2005-10-07 20:30:11

Od: "Kondziorek" <k...@o...bmj.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wypróbuje przy okazji :)))

Musisz zeberka najpierw same "podusic" we wlasnym sosie .. wczesniej je
jednak podsmazyc na dosc goracym tluszczu (ODROBINIE tluszczu bo ziobra same
puszcza sporo "soczkow")
Dusic ok. 0,5-1h pod przykryciem (na wyczucie) .. potem przyprawic .. dodac
odcisnietej kapuchy (jesli kiszona) , lub swierzej pocietej na paseczki
(szatkowanej)
Przyprawy ? ziola (tymianek , estragon , kminek , inne wg wlasnych smakow i
upodoban) , pieprz (bialy lub czarny) , mozna dodac troszke przecieru
pomidorowego , ziele angielskie , listek laurowy .. czosnek .. mozna
dorzucic odrobine poszatkowanej cebuli ale to niekoniecznie .. i troszku
grzybkow
dusic razem do miekkosci 90,5 - 1 h) ..
najlepsze na drugi dzien .. odgrzewane kiedy sie "przegryzie"
Pozdrawiam zyczac smacznego
Kondziorek

58. Data: 2005-10-08 00:36:59

Od: "Wieczorek Grz." <d...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 6.10.2005 18:46, in article di3kdp$1rc$...@i...gazeta.pl, "Michał
Gwiazdowski" <m...@w...TO.pl> wrote:

> witam,
> gdzie kupic porzadne parowki? Z tych obecnych w sklepach jadalne sa IMHO
> tylko Berlinki z Morlin i produkty "Zlotego Indyka". Niestety - to, ze sa w
> miare jadalne nie znaczy ze sa dobre, albo ze nie ma w nich miesa
> odzdzielanego mechanicznie, szpiku odsysanego mechanicznie, "wsadu
> tluszczowego", "pulpy miesnej" i wiadra fosforanow.

Przykro mi to pisac ... Ale takie parowki nie istnieja ... Na polskim rynku
przynajmniej

> Lubie parowki i nie chce z nich rezygnowac, czy znacie jakies naprawde dobre
> parowki? Najlepiej takie do nabycia w Krakowie ;-)

Poeksperymentuj z malymi producentami ... Takimi co maja tylko budy na
placach ... Stary kleparz tomex imbram

> BTW: straszne czasy nadeszly, nie dosc ze na rynku jest kupa kiepskiej
> zywnosci, to jeszcze nawet za duze pieniadze ciezko kupic cos przyzwoitego.

Tendencja swiatowa ... Klienta zdobywa sie wizerunkiem a nie jakoscia jak
dawniej - patrz levisy dzis a levisy z lat 80'

59. Data: 2005-10-08 02:07:17

Od: Roman <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

maf wrote:

> "Roman" <s...@n...pl> wrote in message

> Czajniki bezprzewodowe sa chyba z plastiku. Czy to szkodliwe?
> MarekF

Nie widzialem nigdzie badan na ten temat. Swoja opinie opieram na wlasnym
doswiadczeniu.
Kiedys napilem sie przegotowanej, zimnej wody z nowego plastikowego czajnika
(stala w nim cala noc). Musialem wypluc, smakowala okropnie, nie tak jak z
blaszaka. Dla pewnosci powtorzylem eksperyment i nastepnie wyrzucilem nowy
plastikowy czajnik. Dosyc trucizn we wszystkim, na jakie licho bede sie
jeszcze raczyl "zupa" z plastiku.

Mysle ze po pewnej liczbie zagotowan i jak czajnik odrobine "obrosnie"
kamieniem to ten ochydny smak powinien zniknac. Ale co sie czlowiek chemii
nacpa
to jego :-).

Skojarzylem sobie czajnik z nowym samochodem. Po pewnym czasie
rozpuszczalniki ulatniaja sie z plastikow i ten slynny i pociagajacy zapach
nowego samochodu znika, ale co sie wlasciciel nowych 4 kolek tych
rozpuszczalnikow naoddycha tego juz mu nikt nie zabierze :-).

Wychodze z zalozenia ze odrobina chemii nie zabije, ale jak tych odrobinek
sie nazbiera to......., z tego co widac to kliniki onkologiczne prosperuja
jak nigdy. Nie wiem czy mam racje, ale wole na zimne dmuchac, nic to nie
kosztuje a moze ochronic. Pozdr.R.

60. Data: 2005-10-09 09:36:12

Od: Kamil Raczynski <r...@r...yupe.net> szukaj wiadomości tego autora

"Kondziorek" <p...@g...pl> nakibordził(a):

> Pycha . szczegolnie z
> ziolami mi odpowiada .. i z czosnyczkiem) wsadzamy do nagrzanego ~180 stopni
> piekarnika .. podpiekamy "az sie otworza" .. potem na wierzch .. serek zolty
> .. "zapiekac" ok. 5 minut .. (az sie serek stopi . Mozna go lekko przypiec
> zeby byl lekko chrupiacy ) i ........................... gotowe :)]
> MOzna na kolacyjke . z siakas suruweczka podawac .. mozna na obiadek

Ja tez lubię paróweczki. Chociaż z serkiem, czosneczkiem, przecierkiem i
ziółkami, z piekarniczka, na kolacyjkę albo obiadek, z suruweczką jeszcze
nie jadłem. ;o)

--
Kamil 'Raczek' Raczyński
Co Usenetowicz wiedzieć powinien: http://evil.pl/pip/