parowki zapiekane w ciescie

1. Data: 2003-09-05 21:09:46

Temat: parowki zapiekane w ciescie
Od: "Krystyna Rysch" <r...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Ktos kiedys podawal przepis na parowki w ciescie.
Chyba byly nazwane, mniamniusne parowki zapiekane w piekarniku.
Nie moge nic takiego znalezc w archiwum, prosze o pomoc.

Pozdrawiam
Krystyna Rysch

1. Data: 2003-09-05 21:24:46

Temat: Re: parowki zapiekane w ciescie
Od: "spontan" <e...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Krystyna Rysch" <r...@t...de> napisal w wiadomosci
> [...]
> Chyba byly nazwane, mniamniusne parowki zapiekane w piekarniku.
> Nie moge nic takiego znalezc w archiwum, prosze o pomoc.

Google twoim przyjacielem jest :)

Kochani!
Podziele sie z Wami przepisem na parowki w ciescie, ktory w mojej rodzinie
zrobil furrore. Uwielbiaja je zwlaszcza dzieci, hoc wlasciwie nikt im sie
nie
oprze.

200 g twarozku homogenizowanego (naturalnego)
6 lyzek mleka
6 lyzek oleju
1 lyzeczka soli
300 g maki
1 proszek do pieczenia

Z powyzszych skladnikow zagniesc ciasto, dokladnie wyrobic i rozwalkowac
cieniutko jak na pierogi. Pokroic na prostokaty w zaleznosci od wielkosci
parowek. Najlepsze sa male (krotkie) parowki, ja stosuje zazwyczaj Pyszne z
Morlin. Zawijac parowki w ciasto i piec w piekarniku na zloty kolor (ok. 220
stopni).
Mozna parowki owinac plastrem sera, co znacznie podwyzszy walory smakowe,
jednakze ser lubi wyplywac. Mozna tez na parowki polozyc po plasterku sera.
Podawac z keczupem lub majonezem lub musztarda, jak kto lubi!

pozdrawiam spontan

1. Data: 2003-09-06 06:29:16

Od: "Krystyna Rysch" <r...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zrobil furrore. Uwielbiaja je zwlaszcza dzieci, hoc wlasciwie nikt im sie

Uratowales mi zycie:-))))))) Dzieki

Pozdrawiam
Krystyna Rysch

co z mniamniamem?