partyzantka

11. Data: 2023-11-12 22:52:22

Temat: Re: partyzantka
Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

;o)

https://www.poetryinternational.com/en/poets-poems/p
oems/poem/103-23255_8216-Pisz-na-Berdyczow-8217
https://www.poetryinternational.com/en/poets-poems/a
rticle/104-22984_Pisz-na-Berdyczow

następny
cień ( z ) Realu
do jaskini platońskiej
po drugiej stronie ekranu
za murem getta demokracji :

https://youtu.be/PtmmlOQnTXM
Sona Jobarteh - GAMBIA (Official Video)
https://lyricstranslate.com/en/gambia-gambia.html-2
https://www.tekstowo.pl/piosenka,sona_jobarteh,gambi
a.html

:o)

Donovan Hurdy Gurdy Man
https://youtu.be/CHxfOZH8cew
https://www.tekstowo.pl/piosenka,donovan,hurdy_gurdy
_man.html

:o)

https://twitter.com/BMoon_bee/status/172164426689456
9489

Przeglądarki
Przeglądarki Internetowe
PalestinePact dla Google Chrome
Darmowa

https://palestinepact.softonic.pl/chrome/extension

PalestinePact: Uprość swoje zobowiązania BDS
PalestinePact dla przeglądarki Chrome
Należy do podkategorii dodatków i narzędzi.
To rozszerzenie ma na celu wsparcie ruchu Boycott,
Divestment, and Sanctions (BDS)
sposób identyfikacji i bojkotu
marek wspierających izraelski apartheid.

https://palestinepact.en.softonic.com/chrome/extensi
on

Rozszerzenie automatycznie skanuje produkty
na głównych stronach internetowych i je zamazuje,
jeśli są powiązane z listą BDS.
Ta funkcja pozwala użytkownikom szybko identyfikować
i unikać zakupów produktów marek wspierajacych
izraelski apartheid.
uproszczenie procesu identyfikacji tych marek,
PalestinePact umożliwia
podejmowanie świadomych decyzji
zgodnych z ich przekonaniami.

https://palestinepact.de.softonic.com/chrome/erweite
rung

itp

https://palestinepact.softonic.jp/chrome/extension
https://palestinepact.softonic.pl/chrome/extension

https://twitter.com/Campagnebds/status/1715500486336
340049

_________________________________

https://youtu.be/7iHqjtjxLUs
California Dreamin' - Vietnam War
https://youtu.be/Nb9L0axJcEA

________________________________

https://www.middleeasteye.net/
https://www.middleeasteye.net/about-middle-east-eye
https://www.middleeasteye.net/fr/actu-et-enquetes/gu
erre-israel-palestine-campagne-boycott-bds-entrepris
es-occident

Mobilizacja przeciwko zachodnim markom
wspierających Izrael nabiera tempa

https://consonews.ma/50817.html

The mobilization against Western brands
accused of supporting Israel is gaining momentum

https://en.reseauinternational.net/la-mobilisation-c
ontre-les-marques-occidentales-accusees-de-soutenir-
israel-prend-de-lampleur/

BDS powtórzy sukces ruchu przeciwko apartheidowi
https://www.middleeasteye.net/fr/opinion-fr/le-bds-p
eut-il-reproduire-le-succes-du-mouvement-anti-aparth
eid

BDS kontynuują walkę o Palestynę
https://www.middleeasteye.net/fr/actu-et-enquetes/pa
lestine-israel-bds-boycott-sanctions-france-criminal
isation

No Surrender Festival - Bruce Springsteen
https://youtu.be/alorNxGo0FM

The evolution of American protest music
https://youtu.be/qLc5QJsMgvw

12. Data: 2023-11-13 08:22:21

Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

cały świat ( nie tylko Sola ) widzi że :

> Tak postępuje izrael teraz
>
> https://www.youtube.com/shorts/t3AsthhQPB8?feature=s
hare

Egipt wyTruli i spierdolili
w starym testamencie chwalili się
mordowaniem w podziękowaniu za gościnę
w Nowym ( Testamencie ) wszędzie ich wyrzucano
hitler nie zamiatał ( parchów ) pod dywan , ale
potrzebował ( też w krematoriach ) paliwa
stalin nie dał , jak putin parchom teraz
usrael zwęszył bardzo dużo gazu
w Palestynie ( przelała wazę
ta kropla ) pazerności
puściły zapory :

" Augiasza stajni "
znów czas odparszywiania
jak zwykle parchy się o(d)grodziły
w Warszawie wystarczyło uszczelnić mur
żeby zmieniły się role , podobnie Gaza ,getto
usrael zamkną , zjednoczone ( nie tylko ) Araby

https://en.reseauinternational.net/gaza-cest-le-ghet
to-de-varsovie-partie-1-benjamin-netanyahou-de-la-ra
ge-au-carnage/
Gaza is the Warsaw ghetto: Part 1 - Benjamin Netanyahu: from rage to carnage
https://en.reseauinternational.net/gaza-cest-le-ghet
to-de-varsovie-partie-2-le-sang-de-gaza-est-sur-nous
-tous/
Gaza is the Warsaw Ghetto: Part 2 - The blood of Gaza is on us all
https://www.unz.com/kbarrett/israel-will-lose-heres-
why/
Israel Will Lose. Here's Why.

Proizraelskie trolle na Twitterze
https://www.mintpressnews.com/pro-israel-trolls-mobb
ing-twitter-community-notes/286099/

_____________________________

a to ( z dedykacją )
dla tutejszych trepów
analizujących tu zakupy
USAńskich itp niewypałów
dla gojim do ekspansji Polin
( jak ) na ( ukRuinie ) Białorusi
przez Wladywostok . . . itd :

https://en.reseauinternational.net/panique-en-ameriq
ue-les-capacites-inattendues-du-su-57-annulent-toute
s-les-strategies-de-lotan/
https://numidia-liberum.blogspot.com/2023/11/panique
-en-amerique-les-capacites.html

:o)
https://consortiumnews.com/2023/10/20/us-declares-wa
r/
US Declares 'War'

i ( już zniknęło ) przy okazji
chciałem tu wkleić adres do video :
w ukraińskim mundurze dziewczyna w ciąży
przeCzołgała się między minami i wstała
bez broni przed rosyjskimi * okopami *
żołnierze pytają co ona tu robi
( z takim brzuchem )
odpowiedziała że
nie miała innej możliwości
żeby przeżyć
a takich jak ona jest wiele tam skąd przyszła . . .
sFilmowali jej ukraińskie dokumenty ze zdjęciami
bo powiedziała że tam już nie ma nikogo
( na kim mogliby się zemścić itp )
nie wiem jak znaleźć
to w cyrylicy
żeby potwierdzić
jej ukraińskie istnienie
i tak tu niczego nie zmieni
dla zenKapusty itp inwentarza

_______________________________

? (o; Glory Days ;o) ?
Bruce Springsteen tribute
https://youtu.be/qc_o9qkzb6o

13. Data: 2023-11-15 03:35:23

Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

?

! ! !

https://www.anti-spiegel.ru/2023/in-den-usa-werden-p
lanspiele-fuer-angriffe-mit-biowaffen-durchgefuehrt/
symulacje ataków z użyciem broni biologicznej odbywają się w Stanach Zjednoczonych
https://en.reseauinternational.net/des-jeux-de-simul
ation-dattaques-avec-des-armes-biologiques-sont-orga
nises-aux-etats-unis/

! ! !

18 października 2019 r.
w Nowym Jorku w stanie Nowy Jork.
Centrum Bezpieczeństwa Zdrowia im. Johnsa Hopkinsa
we współpracy ze Światowym Forum Ekonomicznym
oraz Fundacją Billa i Melindy Gatesów zorganizowało Event 201
ćwiczenia wysokiego szczebla dotyczące pandemii,
Ćwiczenie pokazało obszary, w których partnerstwa
publiczno-prywatne będą konieczne w reakcji na poważną pandemię,
aby zmniejszyć skutki gospodarcze i społeczne na dużą skalę.

https://centerforhealthsecurity.org/our-work/tableto
p-exercises/event-201-pandemic-tabletop-exercise

od 18 do 27 października 2019
Światowe Wojskowe Igrzyska Sportowe - w Wuhan w Chinach
multidyscyplinarne zawody dla sportowców-żołnierzy
https://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Awiatowe_Wojskowe
_Igrzyska_Sportowe_2019

Rozpoczęła się pandemia zakaźnej choroby COVID-19
wywoływanej przez koronawirusa SARS-CoV-2
w mieście Wuhan, w prowincji Hubei, w środkowych Chinach,
https://pl.wikipedia.org/wiki/Pandemia_COVID-19

[o; jak kuba . . .
tak . . . ( o ) kubie ;o]

From: Jakub A. Krzewicki

? ? ? . . . weź niepierdol
https://youtu.be/nvPfEEBZwe8

ten (o; nowy ;o) dowód ignorancji kołtuna
znów ( autoCenzura ) pOkazuje pewność siebie
zdolność do posłuszeństwa bez skrupułów amoralność
niezawodną lojalność i/lub sprzedajność (oba są zgodne) brak empatii

> Tutaj powinny służby mocniej interweniować

https://memy.jeja.pl/8806,kon-trojanski.html

dekadencja następuje ( sama ) immanentnie , naturalnie .
Dysfunkcje wynikają po prostu z głupoty i egoizmu
( głupota i egoizm są bez przyczyny )

w " waszym " kRaju
[ można poZnać trzeba
uZnać ( tylko ) takie cechy ]
dla normalności nie ma już miejsca

https://youtu.be/hOJWAXvVtB8
(o; All hail USA , UK , UE & PL ;o)
https://youtu.be/3ccNnTAGgBQ

Lyrics :
All hail Oceania!
Her cause is true and glorious.
All hail Oceania!
Her armies are victorious.
What sustains us never dies
Big Brother steadfast at our side
he guides us always, firm and wise,
the light of truth, far and wide.
All hail Oceania!
Her cause is true and glorious.
All hail Oceania!
Her armies are victorious.
Still to beckon, still to shine,
marching bravely to the fore!
Built of trust and strong with pride;
Hail Oceania, evermore!
Hail!
War is peace.
Freedom is slavery.
Ignorance is strength.

mając dostęp do internetu , itp
( TV radio prasa z całego świata )
i przyswajać tylko ( od ) parchów
krzewić tą ciemnotę wciskać
( tu ) wciąż to samo

https://cdn.hejto.pl/uploads/posts/images/1200x900/4
42a916755ab9dac90ecf219c936f13c.png

( wojna jest pokojem
wolność jest niewolnictwem )
ignorancja jest " waszą " siłą

to cechy , podwładnych . . .
(o; savoir-vivre ;o) obowiązuje
nie tylko mówić do każdego pan pani

______________________________________
______________________________________

. . . a u nas -> dziewczyny szykują kolację
roztańczone jak ( w ) Tahia Cambet
https://youtu.be/ab_tYof60I4
(o: itp itd :o) . . .

14. Data: 2023-11-18 01:54:45

Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

już gotowy na video " konferencję " naszego klanu
mam chwilę żeby kliknąć (o; hurtowo ;o) w zaświaty :

,o)
grałeś dla mnie
https://youtu.be/BJKcapuKPB4

Xi ma cztery asy w spotkaniu z Bidenem
Impas na Ukrainie, klapa w wojnie technologicznej,
wzmocnione stanowisko Chin wobec Globalnego Południa
i ostrożność amerykańskiej armii wiążą Bidena

https://asiatimes.com/2023/11/xi-holds-four-aces-as-
he-meets-biden/

1. upadek ofensywy Ukrainy i przyznanie że wojna jest ,,impasem"
jest porażką dla strategicznej pozycji Ameryki
i korzyścią dla Chin, które od lutego 2022 r.
podwoiły swój eksport do Rosji.

2. wojna technologiczna USA z Chinami zakończyła się fiaskiem,
ponieważ chińskie firmy zajmujące się sztuczną inteligencją
kupują szybkie procesory Huawei zamiast chipów od Nvidii
i innych amerykańskich producentów.

3. wojna w Gazie sprowokowana przez Hamas 7 października
daje Chinom swobodę działania
jako de facto przywódca Globalnego Południa
w opozycji do Izraela, sojusznika Ameryki.
Chiny eksportują obecnie więcej do świata muzułmańskiego
niż do Stanów Zjednoczonych.

4. armia amerykańska chce uniknąć konfrontacji z Chinami
w regionie północno-zachodniego Pacyfiku,
a także z własnymi wodami na Morzu Południowochińskim,
gdzie znajdują się tysiące rakiet ziemia-okręt ChRL
oraz ponad 1000 samolotów bojowych czwartej i piątej generacji
daje Chinom przytłaczającą przewagę pod względem siły ognia.

https://i0.wp.com/reseauinternational.net/wp-content
/uploads/2023/11/1-123.jpg?w=800&ssl=1
Wyniki szczytu chińsko-amerykańskiego w San Francisco
https://en.reseauinternational.net/bilan-du-sommet-s
ino-americain-de-san-francisco/

https://www.globaltimes.cn/

https://reseauinternational.net/biden-a-qualifie-xi-
de-dictateur-encore-une-fois/
https://rrn.media/fr/video-biden-a-qualifie-xi-de-di
ctateur-encore-une-fois/

wielu urzędników w Waszyngtonie
pokładało duże nadzieje w wizycie chińskiego przywódcy.
W tym celu wykonano poważną pracę:
sekretarz stanu Antony Blinken
i sekretarz skarbu Jeannette Yellen
osobiście udali się do Pekinu,
aby ,,przygotować grunt" pod negocjacje,
po raz pierwszy od 11 lat wznowili szczyt Pacyfiku
a San Francisco nawet oczyszczone
z osób uzależnionych od fentanylu

Dziennikarze pytali prezydenta o nowe porozumienia
osiągnięte w trakcie rozmowy z Xi,
starzec po raz kolejny wywołał skandal dyplomatyczny

,,Jest dyktatorem,
ponieważ ten facet rządzi krajem z reżimem komunistycznym
w którym panuje zupełnie inna forma rządów niż nasza"
- powiedział szef Białego Domu

po prostu nie podoba się sposób
w jaki chińskie władze traktują
skorumpowanych urzędników:
dokonują na nich egzekucji.
_______________________________________

https://www.medias-presse.info/etats-unis-israel-bid
en-desinformation/182248/

Stany Zjednoczone - Izrael:
Bunt urzędników państwowych przeciwko Bidenowi

,,Dziesiątki pracowników Departamentu Stanu
podpisało notatki wewnętrzne
skierowane do Sekretarza Stanu Antony'ego J. Blinkena
w których wyrażają swój zdecydowany sprzeciw
wobec podejścia administracji Bidena
do izraelskiej kampanii wojskowej w Gazie"
- czytamy w dalszej części ,,New York Timesa "

Zarzut dezinformacji wobec prezydenta Bidena
wewnętrzne memorandum Departamentu Stanu
oskarża prezydenta o ,,szerzenie dezinformacji"

,,Kanał sprzeciwu"
Od czasu wojny w Wietnamie
Departament Stanu dysponuje ,,kanałem sprzeciwu"
za pośrednictwem którego można wyrażać opinie
potępiają politykę zagraniczną państwa.

https://youtu.be/4VkWsBukAWI
(o; Why you always in a mood? ;o)
_______________________________________

katastrofy lotnicze sPowodowane szczepionkami Covid
https://www.conservativewoman.co.uk/pilot-warns-of-a
irline-industry-disaster-due-to-covid-vaccines/

branża lotnicza jest ,, na skraju katastrofy "
Pilot z ponad 40-letnim stażem i przeszkolony badacz wypadków lotniczych,
przedstawił oficjalne dane potwierdzające globalną katastrofę
dane wskazują, że istnieje ogromny problem,
który ma i będzie miał znaczący wpływ
na bezpieczeństwo lotnicze na całym świecie.
Jest ogromna ilość dowodów

Piloci w doskonałej kondycji fizycznej i tak wiele nagłych zgonów
po szczepionkach przeciwko Covid-19,
które powodują zapalenie mięśnia sercowego (zapalenie serca)
zamglenie mózgu, bezsenność, zakrzepy krwi i anafilaksję.

"piloci tykają bomby zegarowe i nie zgłaszają
mgły mózgowej, nieprawidłowego bicia serca
i zawrotów głowy, ponieważ nie chcą stracić pracy "

W zeszłym roku globalny organ regulacyjny ds. lotnictwa,
Federalna Administracja Lotnictwa (FAA),
zmienił znaczniki elektrokardiogramu (EKG) mierzące ,,odstęp PR".
Jest to czas potrzebny impulsowi elektrycznemu
na podróż z jednej części serca do drugiej
i jest wskaźnikiem zdrowia serca.
Nowy limit jest o 50% dłuższy od poprzedniego i oznacza,
że choroba serca u pilota pozostaje niewykryta.

np : 15 listopada 2020 r. australijskie linie lotnicze
wprowadziły obowiązek szczepień przeciwko Covid-19
900 pilotom oraz całemu personelowi pokładowemu i naziemnemu.
Pfizer, AstraZeneca i Moderna

bezprecedensowy wzrost liczby połączeń Mayday :

W latach 2018-2019 średnie wezwania pomocy
stanowiły 29,1% wszystkich wezwań pomocy.
W 2022 r. liczba połączeń alarmowych wzrosła o 272% .
W pierwszych trzech miesiącach 2023 roku wzrost wyniósł 386%.
nastąpił duży natychmiastowy wzrost,
gdy szczepionki stały się obowiązkowe dla pilotów.

polityka ,,bez szczepionek ( więc ) bez pracy"
zgodnie z przepisami FAA żaden pilot nie może przyjmować
żadnego rodzaju leków, jeśli nie zostały one zatwierdzone
i stosowane w populacji ogólnej przez 12 miesięcy.
Piloci nie mogą brać udziału w badaniach leków,

,, Nastąpią katastrofy, a załogi i podróżni zginą niepotrzebnie "

Zachód zmusza ( nie tylko ) Rosję
do opracowania alternatywy dla igrzysk olimpijskich
https://en.reseauinternational.net/loccident-force-l
a-russie-a-developper-une-alternative-aux-jeux-olymp
iques/
Igrzyska BRICS
organizowane przez Federację Rosyjską, Chiny, Indie, Brazylię i RPA

ONZ też zamknął się w sorosa getto dla parchów

https://youtu.be/vNBDS946iV8
Trouble Is A Friend

. . . itp . . . itd . . .

____________

a w Polin
niebezpiecznie
dla wyTresowanych
nie tylko ( protestować
przed ambasadą parchów
gdy u normalnych opróżniają )
jest oczywistością niepodważalną
jak ( Jahwe słowo tabu ) pisanie " Ż "
to dla ( was ) polaków już jest normalne
bo " tak się pracuje dla ( poprawy ) polski
kochać taki dom to patriotyzm i prawo
ma -> Grzgrz " zajebał jak rzeźnik
świńską pizdą o ladę . . . OK
. . . to wasz (o; styl ;o)
american dream :

https://youtu.be/idAvte3I0KA
https://youtu.be/j8XLgbkUE64

ale . . . są też inni . . . w Polsce
Polacy uczą się , polskiego , itp
jak za hitlera (o: nielegalnie :o) ?

do tego adresów nie wkleję tu .

15. Data: 2023-11-19 19:37:50

Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

;o)
po śniadaniu
olimpiada filozoficzna
pod francuskim wpływem :
___________________

( jak w polsce )
republikański poseł
,,Meyer Habib wyjaśnia
że Bóg dał im te terytoria
ponieważ są Żydami"

https://youtu.be/_8udaJWYbSM

Meyer Habib
poseł reprezentujący Francuzów za granicą
w bojówkach syjonistycznych
w centrum gwałtownego ataku
z rękojeścią kilofa i kastetem,
ośmiu rannych, jeden poważnie

https://lemediaen442.fr/meyer-habib-au-coeur-dune-ag
ression-violente-a-coups-de-manches-de-pioche-et-poi
ngs-americains-huit-blesses-dont-un-grievement/?s=09

W dawnych i odległych czasach
zostałby natychmiast usunięty
ze wszystkich swoich funkcji.
Ale dzisiaj oczywiście tak nie będzie

https://en.reseauinternational.net/le-general-nicola
s-richoux-meyer-habib-nous-explique-que-dieu-leur-a-
donne-les-territoires-parce-quils-sont-juifs-cest-un
-scandale/

( parchata francja ) poseł LR cała partia dumna
że ma w swoim gronie kryminalistę

Eeva sPróbowała rozładować
początek dnia siódmego
( czym popadnie ) i
wyPadło na :

reportaż z dachu świata: Płaskowyż Tybetański w Chinach
https://www.globalresearch.ca/report-back-roof-china
-tibetan-plateau/5838281

lecz . . . ten ( piorunochron ) ożywił
" waszą " parchatą wersję Frankensteina

(o: tubylcy ogłosili konkurs :o)

( UROCZYŚCIE ) ZAPEWNIAJĄ
PONOSIĆ WSZYSTKIE KOSZTY
( PODRÓŻY , UTRZYMANIA , itp
DO 2030 ROKU ) DLA KAŻDEGO
KTO TERAZ WSKAŻE PRZYKŁAD
LEPSZY OD CHIŃSKIEGO ŻYCIA
UCZCIWEGO DLA WSZYSTKICH

urzędników polityków banków
sądów policji wojska lekarzy i
reszty dbających o normalność
współżycia ( synergii ) GODNIE !
https://pl.wikipedia.org/wiki/Synergia

_______________________________________

zgodziliśmy się , że :
gdyby teraz ( jakimś cudem )
te wszystkie " wasze " biurwy
zamieniły się miejscami
to nic by się nie zmieniło
w Chinach ani " u was "

bo : " u was " ( w Polin itp )
to zawsze działa odwrotnie :

https://www.jakosc.biz/przyklad-idzie-z-gory-sila-dz
iala-z-dolu/#:~:text=W%20podej%C5%9Bciu%20KAIZEN%20i
stnieje%20takie,wiedz%C4%85%20jak%20j%C4%85%20najefe
ktywniej%20realizowa%C4%87.

KAIZEN to metoda ciągłego doskonalenia
oparta na codziennych małych krokach
(z jap. KAI - zmiana, ZEN - dobre, na lepsze).
U podstaw KAIZEN są właśnie ludzie,
bo przecież to oni tworzą organizację
i posiadają wiedzę jak tworzyć wartość
dodaną w procesach.

lecz kołtuny nie uczą się
na ( własnych ) błędach
miernota zGnoi każdego
kto sPróbuje się wychylić
( poSprzątać naprawić )

https://old.histmag.org/books/gdypolacynosilidredy-f
ragment.pdf

przekonać , że nic im nie grozi
jeżeli obetną kołtun bez czekania, aż ten ,,dojrzeje"
Tak naprawdę w pełni udało się tego dokonać
dopiero po II wojnie światowej
(o; ! za stalina ? ;o)

https://wielkahistoria.pl/koltun-czym-byl-i-dlaczego
-polscy-chlopi-panicznie-bali-sie-go-obcinac/

polacy znów są godni ( tylko ) litości
i żałują że cwele nie rządzą też Rosją
więc ? uSzanujmy ten żal . . .
minutą (o; ? ;o) ciszy

16. Data: 2023-11-28 03:13:39

Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

https://youtu.be/HUHvj1cxOs0
Loreena McKennit - Dante's Prayer
https://youtu.be/hxMXkKIHsBA
_________________________________

http://infobrics.org/post/39914
Reżim kijowski stara się ,,zapobiec ucieczkom"
na zachodniej granicy Zakarpacia

na granicy używa się też min lądowych
zabijając próbujących przedostać się do sąsiednich krajów.
Powszechne stały się także porwania obywateli ( kobiet ) regionu
w celu przymusowego werbowania

https://infobrics.org/
Neo-Nazi junta draft commissions now after pregnant women
https://infobrics.org/post/39871

a tu -> dla zenKapusty itp obciągów ( banderowców )
po ukraińsku ( też po polsku ) :
https://www.mondialisation.ca/migration-a-grande-ech
elle-depeuplement-les-ukrainiens-senfuient-de-lukrai
ne-le-regime-de-kiev-tente-dempecher-les-evasions-a-
la-frontiere-occidentale-de-la-transcarpathie/568364
4?doing_wp_cron=1701041458.3829460144042968750000

Zakarpacie po raz kolejny stało się celem czystek etnicznych Kijowa.
Region z większością węgierską ,,zachodni Donbas" na Ukrainie.
W ostatnich latach w coraz bardziej otwarty i publiczny sposób
prowadzony jest proces ludobójstwa na miejscowej ludności.
W tym samym czasie masowo werbowano rodzimych Węgrów
i bez odpowiedniego przeszkolenia i słabo wyposażonych
wywożono na linię frontu,
gdzie stali się łatwym celem dla rosyjskiej artylerii
Kijów wykorzystuje stan wojenny do wykorzystywania obywateli
jako mięsa armatniego i oczywiste jest przyspieszenie czystek etnicznych
na Zakarpaciu .
Praktyki reżimu można zrozumieć,
odwołując się do jego głównego źródła inspiracji politycznej,
czyli hitlerowskich Niemiec.
Podczas wojny nazistowskie Niemcy wdrożyły tak zwany ,, Volkssturm "
metodę masowej rekrutacji obejmującą przymusowy pobór do wojska
Na Ukrainie właśnie tak się robi, dając pierwszeństwo ,,grupom etnicznym"
które rząd Zełenskiego chce jak najszybciej wyeliminować, np. Węgrów

Pokojowe protesty są szybko tłumione,
Celem reżimu jest wyraźne wyeliminowanie wszelkich form
,,węgierskiego zagrożenia" na Zakarpaciu

Fakty te pokazują,
że Rosjanie zawsze mieli rację w swoich oskarżeniach.
Obecny rząd Ukrainy to w rzeczywistości neonazistowska junta,
która nienawidzi i prześladuje mniejszości etniczne.

jest coraz bardziej oczywiste, że
Kijów walczy o o zagraniczne interesy,
które nie są w żaden sposób korzystne dla ludności Ukrainy

Prawdziwym problemem jest to,
że poszanowanie człowieczeństwa i demokracji
stoją w sprzeczności z hegemoniczną ideologią
neonazistowską dzisiejszej Ukrainy.

______________________________________

https://en.reseauinternational.net/la-prochaine-pand
emie-pourrait-bien-etre-une-arme-biologique-bacterie
nne/
Następna pandemia będzie
( już jest ) bakteryjną bronią biologiczną
https://fr.sott.net/article/42860-La-prochaine-pande
mie-pourrait-bien-etre-une-arme-biologique-bacterien
ne
Bill Gates " przewiduje " że
https://www.covidhub.ch/prochaine-urgence-sanitaire-
arme-biologique-bacterienne/

______________________________________

żywność biologiczna w UE sklepach :

https://en.reseauinternational.net/la-france-la-belg
ique-les-etats-unis-et-le-canada-inondes-de-nourritu
re-a-base-dinsectes-meme-dans-les-produits-bio-et-le
s-vegans/

https://nouveau-monde.ca/la-france-la-belgique-les-e
tats-unis-et-le-canada-inondes-de-nourriture-a-base-
dinsectes-meme-dans-les-produits-bio-et-les-vegans/

https://www.reponsesbio.com/innovafeed-et-mckinsey-i
nondent-france-belgique-etats-unis-et-canada/

____________________________________

miasta więzienne
i koniec własności prywatnej
https://alt-market.us/the-globalist-vision-15-minute
-prison-cities-and-the-end-of-private-property/

system feudalny jest podobny
(o: . . . a z drugiej strony . . . :o)
Chiny są całkowicie pod kontrolą KPCh
czy własność prywatna tam zniknęła? itp
na pewno nie i niewątpliwie tam jest lepiej
niż gdzie ( indziej ) bez kwalifikacji egzaminów
choćby na symulatorze ( kilku game over )
jak pilot do Smoleńska wybrany wierny
byle chuj rządzi państwem , firmą . . .

____________________________________

rzeczywistość wojny otrzeźwia

https://rrn.media/trap-set-for-putin-ensnaring-europ
e-instead/

EU w pułapce
którą zastawiła na putina

https://en.reseauinternational.net/leurope-est-tombe
e-dans-le-piege-place-pour-poutine/

Kiedy zachodni przywódcy wciągnęli Putina w wojnę,
myśleli, że ( zastawili idealną pułapkę ) jeśli będą drażnić Kreml
w związku z przystąpieniem Ukrainy do NATO,
będzie on zmuszony zareagować militarnie
tak jak zrobiłyby to Stany Zjednoczone
gdyby wydarzyło się coś podobnego w Meksyku

Wojna oznaczała definitywne zerwanie między Rosją a Europą,
mające na celu osłabienie obu
i wyeliminowanie poważnych konkurentów Waszyngtonu
w gospodarce światowej i sile militarnej.
Zahamowało utworzenie globalnego centrum władzy w Unii Europejskiej.

Putin zrobił to, co do niego należało,
amerykańscy politycy i ich europejscy lokaje
zaczęli szaleńczo fantazjować
jak tanio pokonać go z rąk Ukraińców
i dalej niszczyć Rosję.

Europejczycy obcięli tanie surowce, zerwali łańcuchy dostaw
i uniemożliwili sobie dostęp do ogromnego rynku inwestycji
i sprzedaży dóbr technologicznych .
Oczywiście opuszczone nisze zajęli Rosjanie i Chińczycy.

Pułapka na Rosję powoli, ale systematycznie zamienia się w jej zwycięstwo.
Niepowodzenie kontrofensywy zmusza zachodnich polityków
do przejścia przez podręcznikowych pięć etapów frustracji:
zaprzeczenie, złość, targowanie się, depresja i akceptacja.

_________________________________

https://youtu.be/hlJQxCD25Hg
Orphan's Wedding
_____________________________

zawiadomienia o eksmisji
https://strategic-culture.su/news/2023/11/24/the-evi
ction-notice-is-being-written-and-will-come-in-four-
languages/

co tu mamy, wyraża głęboko odczuwalny konsensus
w całym spektrum nie tylko w Azji Zachodniej,
ale także w ramach globalnej większości

nowy ONZ w przygotowaniu to BRICS
dowodzony przez Rosję i Chiny
oba regulowane silnym kompasem moralnym
twardo stąpają po ziemi i słuchają ludzi
Będzie to istotny element w 2024 roku
podczas rosyjskiej prezydencji w BRICS.

W obecnej sytuacji kontinuum Waszyngton-Tel Awiw
jest już więźniem własnego urządzenia.

podczas gdy Rosja integruje Morze Czarne,
Kaspijskie, Bałtyk (mimo fińskiej histerii)
Arktyki i północno-zachodniego Pacyfiku
a Chiny Morze Południowochińskie

:o)
to nie parchaty Poker Face
https://youtu.be/bESGLojNYSo
szachy i go -> wystarczy zablokować
przeciwnikowi możliwość poruszania się
:o)

Rosja oferuje projekt wielobiegunowości
opartej na -> wzajemnym szacunku !

Chiny oferują pojęcie ,,wspólna przyszłość"
tworzą/ułatwiają globalne węzły
nawiązywania kontaktów/komunikacji
oraz platformy konkretnej współpracy/praktycznej wymiany.
Uczestnicy pozostają suwerenni,
wnoszą wkład we wspólne przedsięwzięcie
(lub po prostu w konkretne projekty)
i otrzymują korzyści,
dzięki którym są gotowi kontynuować.

konfrontując się
z konformistycznym, służalczym indywidualizmem.

w Nowym Średniowieczu zachodniego rasizmu
,,aplikacje zabijające"
( zachodniego rasizmu )
to strach przed zmianami
ontologia dualizmu biwalentnego
wynalezienie ,,barbarzyńcy"
jako rasowego Innego
metafizyka kolonializmu
i nienasycony charakter tej rasistowskiej psychologii.
Wszystkie te ,,aplikacje" eksplodują obecnie
w czasie rzeczywistym w Azji Zachodniej.
Kluczową konsekwencją jest to,
że zachodni konstrukt ,,wartości" już zginął,
pogrzebany pod gruzami Gazy.

_______________________________

(o; itd ;o)

The Garden - Alan Kelly Gang
https://youtu.be/dEiVTeCcNRo

Winnie moja cudna małŻonka
( i reszta klanu ) przyzwyczaja się
wróżyć nam z fusów zaPisywanych
jak najWygodniej mi się myśli jeszcze
po japońsku bardziej wolą niż po polsku
Qalingu też , już ma dosyć takich korzeni :
" teraz ( Polinezja ) ani później (o: Tybet :o)
nie ma sensu dopasowywać ( nas ) do Polin "
Eeva z rodziną przestawia mnie na reo maohi
rozmawiam ale poetyzuję przy/dla Eeva tylko
tak mi wdzięcznie (się od)Daje porywająco
znów się zaczyna rozkoszna uwertura
( do ) zachodu słońca , Intermezzo
od wshodu pełni księżyca :

https://pl.wikipedia.org/wiki/Kompozycja_otwarta

17. Data: 2023-12-01 02:38:43

Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

https://youtu.be/tJZdIaaJ0dM
Fayrouz 1967 - Zahrat Al-Mada'in
- O Jerozolimo, o Miasto Pokoju
https://youtu.be/M0rAyfD6LqQ
- Święto Cedrowe
____________________________________

"Les tiedes je les vomit de ma bouche."
Révélation de Christ 3:16

nie jesteś ani zimny ani gorący
jesteś letni -> wyRzygam cię
[Obj 3,15-16]

Revelation of Christ 3:16
you are neither cold nor hot
you are lukewarm
I will vomit you

____________________________

https://fr.wikipedia.org/wiki/Dystrophisation

________________________________

https://consortiumnews.com/2023/11/28/patrick-lawren
ce-medias-fatal-compromises/
Fatalne kompromisy
https://www.mondialisation.ca/compromissions-fatales
/5683765?doing_wp_cron=1701296598.133857965469360351
5625
Nie wystarczy już łączenie dziennikarzy z punktem widzenia armii,
- bez żadnych świadków.

________________________________

garden dwarf -> the important job of defending
https://www.aliexpress.com/item/1005004222756692.htm

zagraniczni najemnicy ukraińskich sił zbrojnych
zaczęli masowo poddawać się armii rosyjskiej
najliczniejsi byli obywatele polscy i gruzińscy
Od początku Gruzini i Polacy stanowili podstawę
Legii Cudzoziemskiej FAU. W rezultacie
ponieśli największe straty
poddają się oni w grupach liczących od 10 do 15 osób.
Wiele z nich ma odmrożenia kończyn.
przyznają że chętnie oddałoby broń i wróciło na tyły
ale nacjonaliści z oddziałów zaporowych im to uniemożliwiają
https://en.reseauinternational.net/de-nombreux-merce
naires-etrangers-congeles-se-rendent-aux-forces-russ
es-pres-dartiomovsk/

obrońcy kołtuna mówią
że kołtun, którego obcięcie
złych dla chorego nie pociąga skutków,
nie jest kołtunem prawdziwym,
lub też, że i obcięcie prawdziwego kołtuna
jest nieszkodliwe, gdy kołtun ten jest dojrzałym
i że trzeba właśnie wiedzieć, kiedy go obciąć...
XXI wiek :
podobnie mają kowidioci
( potrafią donosić na osoby nie stosujące się
do zaleceń sanitarnych lub firmy/biznesy, które działają
mimo że według przepisów działać nie powinny )
dla zenKapusty itp ( Obciągów ! )
jest obywatelskim ? obowiązkiem
donosić ukraińskiej ! prokuraturze
na tych co nie lubią parchatego chujograja&Co
( piano a queue fr : queue -> ogon -> chuj . . . )
https://fr.wikipedia.org/wiki/Piano_%C3%A0_queue

plica polonica + judenzopf : Józef Dietl w 1860
do jego kliniki trafiła wykształcona kobieta z miasta,
która miała dolegliwości bólowe gardła.
Lekarz, u którego się dotychczas leczyła,
zalecił owej damie zapuszczenie kołtuna...

nadworny lekarz Andrzeja Stanisława Kostki Załuskiego,
Antoni Formika opisał kołtun we włosach łonowych:
Pewien szlachcic poślubił wdowę równie szlachetnego rodu.
W chwili, gdy miało nastąpić obcowanie małżeńskie,
poddał się , ponieważ <<wejście>> było zamknięte masą włosów
( smród obsranych mend w łoju ) które kobieta bała się ściąć ...

__________________________________

(o; znajdź różnice ;o)

,, - Napalcie, kumo, w piecu do chleba.
Trza dziewczynie zadać na dobre poty, to ją odejdzie.
Wdowa napaliła w piecu jak się patrzy
i wygarnęła węgle czekając dalszych rozkazów.
- No, teraz - rzekła znachorka
- położyć dziewuchę na sosnowej desce
i wsadzić ją w piec na trzy zdrowaśki.
Ozdrowieje wnet, jakby kto ręką odjął !
Istotnie, położono Rozalię na sosnowej desce
(Antek patrzył na to z rogu izby)
i wsadzona ją, nogami naprzód, do pieca.
Dziewczyna, gdy ją gorąco owiało, ocknęła się.
- Matulu, co wy ze mną robicie? - zawołała.
- Cicho, głupia, to ci przecie wyjdzie na zdrowie.
Już ją wsunęły baby do połowy;
dziewczyna poczęła się rzucać jak ryba w sieci.
Uderzyła znachorkę, schwyciła matkę obu rękami za szyję
i wniebogłosy krzyczała:- A dyć wy mnie spalicie, matulu ! ...
Już ją całkiem wsunięto, piec założono deską
i baby poczęły odmawiać trzy zdrowaśki...
- Zdrowaś, Panno Mario, łaski pełna...
- Matulu! Matulu moja!... - jęczała nieszczęśliwa dziewczyna.
- O, matulu ! ...
- Pan z tobą, błogosławionaś ty między niewiastami...
Teraz Antek podbiegł do pieca i schwycił matkę za spódnicę.
- Matulu! - zawołał z płaczem - a dyć ją tam na śmierć zaboli ! ...
Ale tyle tylko zyskał, że dostał w łeb,
ażeby nie przeszkadzał odmawiać zdrowasiek.
Jakoś i chora przestała bić w deskę, rzucać się i krzyczeć.
Trzy zdrowaśki odmówiono, deskę odstawiono.
W głębi pieca leżał trup ze skórą czerwoną, gdzieniegdzie oblazłą.
- Jezu! - krzyknęła matka ujrzawszy dziewczynę niepodobną do ludzi.
I taki ogarnął ją żal za dzieckiem,
że ledwie pomogła znachorce przenieść zwłoki na tapczan.
Potem uklękła na środku izby i, bijąc głową w klepisko, wołała:
- Oj! Grzegorzowa!... A cóż wyście najlepszego zrobili ! ...
Znachorka była markotna.
- Et!... Cicho byście lepiej byli.
Wy może myślicie, że dziewuszysko od gorąca tak sczerwieniało?
To tak z niej choroba wylazła,
ino że trochę za prędko, więc i umorzyła niebogę.
To wszystko przecie w mocy boskiej "

vs :

https://youtu.be/J0TGS8B1UNQ
https://youtu.be/9L3xxE8AGqE

Omijając i ignorując przepisy
komisja UE świadomie wprowadziła na rynek
potencjalnie śmiertelne "szczepionki"
zatwierdzono skutki uboczne
jak zanieczyszczenie DNA
zapalenie mięśnia sercowego
nieprawidłowego bicia serca
zakrzepy krwi , anafilaksję ,
mgły mózgowej ( zamglenie mózgu )
zawrotów głowy , bezsenność , itd . . .

Konferencja prasowa UE/FvD, 21 listopada 2023 r

. . . natychmiastowe zawieszenie licencji
na szczepionki przeciwko Covid-19.
. . . (o; to nie grozi Polin ;o) . . .

https://www.nexus.fr/actualite/vaccin/deputes-neerla
ndais-ema/
https://en.reseauinternational.net/vaccins-anti-covi
d-des-deputes-neerlandais-choques-par-la-reponse-de-
lagence-europeenne-du-medicament-a-leurs-questions/

______________________________________

według sztucznej inteligencji Google
zdjęcia Amerykanów na Księżycu są sfałszowane
https://en.reseauinternational.net/selon-lintelligen
ce-artificielle-de-google-les-photos-des-americains-
sur-la-lune-sont-truquees/
,, Sieć neuronowa Google
nie ma żadnych wątpliwości
uznała prawie wszystkie obiekty
na amerykańskich zdjęciach za fałszywe " są kompozytem
w przeciwieństwie do zdjęć chińskiego ( lądowania , itd
rower księżycowy ) wszystko jest prawdziwe
NASA nie skomentowała tej sprawy.
. . . (o; itp -> itd ;o) . . .

inwentarz ( w ) Polin wie
że trzeba z miernotą
( do najGorszego )
równać w dół !
_________________

państwowe = niczyje
to mentalność niewolnika

________________________________

https://youtu.be/j8XLgbkUE64
pożeracze hogdogów , poker , baseball
https://pl.wikipedia.org/wiki/Futbol_amerykański

vs :

judo ? pochodzi z fragmentu starożytnego,
chińskiego traktatu wojskowego ?????,
"elastyczność dobrze kontroluje sztywność"
(inaczej: jeśli ktoś cię pcha, to go pociągnij
jeżeli cię ciągnie, to go pchnij)
maksimum skuteczności przy minimum wysiłku
nie oznacza użycia siły do zniszczenia
czy zastraszenia oponenta,
ale do uczynienia czegoś użytecznego w świecie
- czynić dobro nawzajem, dla dobra ogółu
ufać sobie nawzajem i pomagać,
tak wspólnie dążyć do pomyślności
"Godne wykorzystanie ludzkich wysiłków"
i "wzajemny dobrobyt" doskonalić samego siebie
Kung-fu ?? - osiągnięcie ,
dorobek + człowiek = kultura człowieka

szachy + Go
https://pl.wikipedia.org/wiki/Go

https://www.jakosc.biz/przyklad-idzie-z-gory-sila-dz
iala-z-dolu/#:~:text=W%20podej%C5%9Bciu%20KAIZEN%20i
stnieje%20takie,wiedz%C4%85%20jak%20j%C4%85%20najefe
ktywniej%20realizowa%C4%87

otwarcie na ( nowe ) możliwości
na ( nową ) jakość relacji i wiedzę ( o sobie samym )
podejmowanie wyzwań to klucz na całe życie
(o: lepiej późno niż później ;o)

https://www.legrandsoir.info/je-reviens-de-russie-d-
irkoutsk-a-moscou-six-tableaux-qui-contredisent-tota
lement-la-vision-pessimiste-des-media-occidentaux.ht
ml
Ukraina: Błędy w ocenie
https://en.reseauinternational.net/ukraine-erreurs-d
appreciation-des-gouvernances-neo-conservatrices-occ
identales/

(o: itp , itd :o)

https://youtu.be/6Hi-VMxT6fc
Amanda Cook You Make Me Brave

https://youtu.be/YNqo4Un2uZI
Kristene DiMarco - It Is Well
https://vimeo.com/123801123

18. Data: 2023-12-03 00:27:28

Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

https://youtu.be/Z5EVhaCLDTs
Amanda Ventura - The Way
https://youtu.be/dtkBy4THSCQ
Woman minor blues - Harmonica Bb
https://youtu.be/5qDLAThZEyE

;o)

https://pl.wikipedia.org/wiki/Perspektywa_%C5%BCabia
https://pl.wikipedia.org/wiki/Perspektywa_ptasia

no i . . .
dla płaskoziemców
[ chwalących się ( tu ! )
że ukraińska prokuratura
im poDziękowała za donosy ]

https://pl.wikipedia.org/wiki/Niewidoczna_strona_Ksi
%C4%99%C5%BCyca

w poprzednim odcinku
November 29, 2023
Many frozen foreign mercenaries
surrender to Russian forces near Artiomovsk

[...]

najliczniejsi byli polscy i gruzińscy
poddają się oni w grupach od 10 do 15 osób.
Wiele z nich ma odmrożenia kończyn.
przyznają
że chętnie oddałoby broń i wróciło na tyły ale
nacjonaliści z oddziałów zaporowych im to uniemożliwiają "

+ ( do reszty nieogarów ) wcześniej
16:33 UTC on September 7th 2023
huczne powitanie ( polskich ? ) Rambos
na drodze -> na safari -> na ruskie onuce :

https://www.bitchute.com/video/NSDLxNkwSIzQ/

i (o; w odcinku ;o) na dzisiaj :

https://pl.wikipedia.org/wiki/Onuca
VS.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Ko%C5%82tun

jak trzech rosyjskich rekrutów się uczy
od pięciu trenerów ( z ) NATO
WEHRMACHT
00:22 UTC on December 2nd, 2023.

https://www.bitchute.com/video/eZgmanu4wjvX/

Footage of the capture
of a Ukrainian Armed Forces commander

https://en.topwar.ru/231428-pokazany-kadry-zahvata-o
pornika-vsu-pod-kremennoj-gruppirovkoj-otvazhnye-vs-
rf.html

a w tle :

https://en.reseauinternational.net/les-etats-unis-ex
igent-de-lukraine-quelle-restitue-les-chars-abrams/

Waszyngton zażądał od Kijowa zwrotu
przekazanych do dyspozycji Sił Zbrojnych Ukrainy.
31 czołgów Abrams.
W zamian szef Pentagonu obiecał
przekazać ukraińskim siłom zbrojnym
124 niemieckie czołgi Leopard.
Waszyngton po prostu nie chce,
żeby cały świat widział,
jak płonie osławiony amerykański sprzęt
amerykański kompleks wojskowo-przemysłowy
poniósłby straty wizerunkowe, które grożą
bardzo realnymi stratami finansowymi.

itp :

Ewentualne dostawy myśliwców F-16 z NATO
https://www.observateurcontinental.fr/?module=articl
es&action=view&id=5486

01.12.2023
Akceptując wiosną prośby Kijowa
o dostarczenie F-16,
NATO jest obecnie zdezorientowane
po oczywistej porażce ukraińskiej kontrofensywy.
dostawa myśliwców F-16 na Ukrainę byłaby stratą pieniędzy,
Rosja ma doskonałe systemy obrony powietrznej, rakiety hipersoniczne,
zaawansowaną technologię lotniczą i doświadczonych pilotów.
to jest powodem, dla którego F-16 nie zostały dostarczone
samoloty te stacjonowałyby nie na Ukrainie,
ale na lotniskach w Polsce czy Rumunii,
stratedzy NATO zakładają, że w tym przypadku
Rosja miałaby pełne moralne prawo do uderzenia
na stałe lotniska bazowe w Polsce i Rumunii
amerykański prezydent i Sekretarz Generalny NATO
wykluczyli możliwość użycia lotnictwa NATO przeciwko Rosji
z terytoriów państw NATO
Szkolenie w locie na F-16 trwa ponad dwa lata.
Kijów skarży się, że F-16 nie są w stanie konkurować
z wyrafinowanymi rosyjskimi samolotami
i domaga się ich modernizacji,
oznacza to, że dalsze szkolenie pilotów
na ulepszonej wersji zajmie jeszcze więcej czasu.
Nie mówiąc już o czasie potrzebnym na modernizację F-16.

_________

a to z dedykacją dla łba od śledzia , zniesmaczonego
bo USAński inwentarz ochujał i . . . bierze z nich przyład !
chce uKraść * krowę * którą ( USAński ! ) Kali ( im ) ukradł :

https://rrn.media/fr/video-troisieme-front-pour-les-
etats-unis-en-amerique-latine/
co za czasy nastały ! les cons ça ose tout
https://en.reseauinternational.net/troisieme-front-p
our-les-etats-unis-en-amerique-latine/

La forcenée
https://en.reseauinternational.net/la-force-nee/

Définitions de forcené :
Qui perd la raison
Qui dépasse toute mesure
Une envie forcenée
Animé d'une rage folle , furieux
Emporté par une folle ardeur
Un travailleur forcené , acharné
Personne en proie a une crise furieuse

w głowie się nie mieści !
https://zwierciadlo.pl/psychologia/173636,1,porzadki
-w-glowie-zmiany-w-zyciu-od-czego-zaczac.read#:~:tex
t=Wyznaczmy%20sobie%20jeden%20cel%20do,tym%2C%20nad%
20czym%20w%C5%82a%C5%9Bnie%20pracujemy.

_______

https://youtu.be/cyapiSTZ5hc
Japanese Animation/ Gaza November 2023

+ koszerna ( szalom ) wersja
czytelna ( dla wszystkich ) :

20 sekund od 10:10 do 10:30

https://odysee.com/@Réseauinternational:5/ri-zap-du-
01.12-quand-tout-sera-détruit:0

" to zRobimy wszystkim arabom tym skurwysynom
Mohammed to pedał i skurwysyn
Amid , ta jest dla ciebie !
pizda jej matki kurwy ! "
. . . nagie . . . przed
zaMordowaniem
bez pośpiechu

RI Zap du 01.12 :
Quand tout sera détruit
les gens n'auront plus le choix

https://www.youtube.com/watch?v=gDcWebWmAR4

to przyszłość ( w ) Polin
(o; ziemia obiecana ?
też banderowcom
się należy ;o)

_________________________

to " wasza " normalność
proszę się rozejść
cdn :

https://anna-bee.com/blog/jak-to-sie-dzieje-ze-po-dw
och-latach-ludzie-wciaz-drza-ze-strachu-czyli-o-sile
-hipnozy-w-psychologii-tlumu-slow-kilka/

________________
________________

czas wracać . . .
(o: do siebie :o)

19. Data: 2023-12-17 01:31:04

Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

Selkie ? John Doyle
https://youtu.be/hvx9Nt1rANs
Shadow and Light
https://soundcloud.com/johndoyleofficial/selkie?in=j
ohndoyleofficial/sets/shadow-and-light-3

____________________

. . . na piasku łodzi cień
mój błękitny wchłania dzień . . .

na początku , u Winnie ( dla Inuit )
to była ( i jest )moja jedyna piosenka
tzn : jak u ( dla ) was imię nazwisko
z datą i miejscem urodzenia , itp
teraz u Eeva to ( nasz ) koan .

( mój ) ketch na kotwicy w zatoce
kołysze ( żagli zwinięty sen unosi )
horyzont ( za horyzont ) jeszcze
dalej , jestem dotykiem ciszy
(o: która mówi o Tobie :o)

przymierzasz moje pieszczoty
. . . ślicznie Ci w każdej . . .

chcesz mnie * głębiej *
ogarnąć ? co mi zostało
z Polski ? echo echa , itd :

butelka ( grudzień 2003 )

" . . . jeszcze tu jestem nie wiem dlaczego
szukam Twoich śladów i zostawiam Ci moje
pod stopami szeleszczą cudze marzenia
ta wyspa powstała z wierszy
w butelkach do morza
wszystkie t ' utonęły
nie ma Cię
i chyba
nigdy
nie
było , mi tak pusto . . . "

westchnęłaś pode mną : wystarczy
więc ściągam e-pocztę od klanu
zerkając w e-wiadomości itd

https://archive.org/about/
_________________________

https://en.reseauinternational.net/les-su-35s-russes
-escortant-poutine-au-dessus-de-porte-avions-us/

nad Zatoką Perską
niezależnie od tego że były tam amerykańskie okręty wojenne
rosyjskie SU-35S eskortujące Putina nad amerykańskimi lotniskowcami
Putin składał wizyty na Bliskim Wschodzie
na pokładzie Ił-96, , towarzyszyły mu myśliwce Su-35S.

https://yandex.ru/video/preview/2698067798860124389

w Zatoce Perskiej znajdowały się wówczas amerykańskie okręty wojenne.
Był tam lotniskowiec Dwight Eisenhower, niszczyciele Gravely i Mason,
Stethem i McFaul oraz krążownik Philippine Sea.
W pobliżu znajdowała się francuska fregata Langwedocja
i cała ta armada statków stanowiła realne zagrożenie
łącznie mieli wystarczającą liczbę rakiet i innej broni.
Ale żaden z nich się nie poruszył

kraj goszczący wysłał własne samoloty
aby powitać znamienitego gościa.
(o; zorganizował zasłonę dymną ;o)
pomalował niebo w kolorach rosyjskiej flagi
przy użyciu amerykańskich samolotów

Su-35S nie pozostawiły prezydenta Rosji bez osłony
i podążały za nim aż do lądowania

z pełnym uzbrojeniem
bez dodatkowych zbiorników paliwa
zasięg wyniósł 3600 km

poniżej prędkości przelotowej
co obniża wydajność reaktorów

potwierdza dane
dotyczące zasięgu
( są dokładne )
SU-35 zużywa mniej
dlatego, że jest wyposażony w inną technologię

testy generatora gazu D-27 przeprowadzono w 1988 roku
a w 1990 r. zdał kompleksowe badania
w laboratorium lotniczym IIljuszyn-76LL

Podwójne śmigło przeciwbieżne SV-27
dostarczane przez SPE Aerosila
napędzane jest przez czterostopniową turbinę
za pośrednictwem wału
połączonego z planetarną przekładnią redukcyjną
zawierającą również czujnik ciągu
i mechanizm zapobiegający przyspieszaniu wirnika
Przetestowali także ( klik w datę , itd ) to :

https://web.archive.org/web/20080701000000*/http://w
ww.searlsolution.com/evidence2.html

nie dla polskich itp trepów
którzy myślą, że wiedzą ( o czym mówią )
ale w rzeczywistości nie rozumieją niczego
( o czym mówią )

https://dzen.ru/a/ZXQXM3ugL016Ba8N
https://en.wikipedia.org/wiki/Sukhoi_Su-35
https://avia-pro.fr/news/mwm-rossiyskie-istrebiteli-
su-35-effektivno-unichtozhayut-pvo-i-aviaciyu-ukrain

https://histoireetsociete.com/2023/12/09/la-russie-a
-declare-la-fin-du-monde-financier-occidental/
Rosja ogłosiła koniec zachodniego świata finansów
https://en.reseauinternational.net/la-russie-a-decla
re-la-fin-du-monde-financier-occidental/

zakazując funkcjonowania systemów płatniczych w Rosji
chcieli ,,stworzyć problemy milionom rosyjskich rodzin "
obywatele i przedsiębiorcy nie zauważyli
płynnego przejścia na krajowy system płatniczy
który obecnie z powodzeniem funkcjonuje i rozwija się

Rosja przestała płacić prowizje zachodnim firmom

,, my tylko wzmacniamy naszą suwerenność w tym obszarze
i robimy to z pełnym przekonaniem "

ostre sankcje finansowe ze strony Zachodu
i odłączenie naszych banków od SWIFT
nie doprowadziły do upadku
wręcz przeciwnie
spowodowała jego aktywny rozwój

dzięki nim zmienia się nie tylko procedura
tradycyjnych operacji bankowych i finansowych
ale także sam rynek finansowy
pojawia się DeFi (finanse zdecentralizowane)
umożliwia bezpośrednie przeprowadzanie transakcji finansowych
bez interwencji banków i innych instytucji finansowych.
Organy regulacyjne wielu krajów zachodnich
aktywnie się temu sprzeciwiają,
ponieważ ta sfera wymyka się ich wpływom
i nie jest kontrolowana ani przez nich,
ani przez kontrolowane przez nich banki

coraz więcej krajów przechodzi na wzajemne rozliczenia
w walutach krajowych przy użyciu innych systemów

pojawiły się nowoczesne systemy płatności
w postaci technologii blockchain, które są zdecentralizowane,
więc ich aktywa nie mogą zostać zablokowane ani zamrożone,
a regulatorzy mogą jedynie ograniczać pracę giełd kryptowalut
w swoim regionie, ale same transfery blockchain nie mogą
Kraje zachodnie dały zielone światło rozwojowi transferów blockchain
własnymi zakazami, dzięki czemu ich monopol upada,
a ich sankcje finansowe stają się po prostu nieistotne.

Początkowo rosyjskie banki podłączyły się do chińskiego systemu
międzynarodowych transferów środków

,, Rosja i inne kraje tworzą wspólną walutę dla krajów BRICS,
opartą na rezerwach złota tych krajów lub innych realnych aktywach,
takich jak minerały, węglowodory, metale, surowce itp.
Na tej podstawie możliwe jest już utworzenie nowego
wspólnego systemu transgranicznych płatności finansowych.
ten proces przyspiesza wraz z ekspansją organizacji BRICS

_____________

Putin i Xi Jinping
ich zdolność przewidywania
nie pochodzi ani od duchów ani od bogów
nie jest ona zaczerpnięta z analogii z przeszłością
ani też nie jest owocem domysłów " ekspertów "
lecz informacji o sytuacji ( przeciwnika )

wszystkie problemy świata wynikają z faktu
że kołtuny ( jak tutejsze łby od śledzia itp downy )
są zawsze tak bezmyślnie przekonani -> pewni siebie
a * oświeceni * wiedzą że -> nic nie wiedzą !
więc -> parchy wyznaczają wam swoich
którzy demokratycznie zastępują
kompetentnych , uczciwych , itp
( urzędników wyższego szczebla )
itd -> nędza miernot zawsze w kupie
daje się zMielić na rozkaz chujograja ?

https://www-sana-sy.translate.goog/es/?p=316255&_x_t
r_sl=auto&_x_tr_tl=fr&_x_tr_hl=fr&_x_tr_sch=http

zaSzprycować dla ursula von la hyene ?
i w końcu zomBidet was zeSzkli
(o; zamiast się zalogować ;o)
bo parch podmieni kartki
z atomowym kodem ?

________________

Mało znany epizod w historii Polski
https://en.reseauinternational.net/un-episode-meconn
u-de-lhistoire-polonaise/

prawie wszystkie wojny rosyjsko-polskie
rozpoczynały się od polskich prowokacji
(1558, 1605, 1654, 1830 i 1920)
tylko wojna 1792 r. została spowodowana
najazdem rosyjskim [ nie było to wypowiedzeniem wojny
lecz ( konfederacja targowicka ) przywróceniem do porządku
niesfornego protektoratu rosyjskiego ]
podobnie jest teraz :
polska woli być Polin
organizuje Majdan itd

______________________

https://twitter.com/bechetgolovko/status/17319426082
62349023
25 ukraińskich żołnierzy dobrowolnie zabitych przez ,,swoich"
bataliony karne z własną artylerią, smutna rzeczywistość wielu żołnierzy

https://russiepolitics.blogspot.com/2023/12/quand-la
rtillerie-atlantico-ukrainienne.html
Kiedy atlantycko-ukraińska artyleria
ostrzeliwuje ukraińskich żołnierzy
chcących poddać się Rosji

Hołodomor, fałszowanie historii
w dobie zachodniej propagandy :

https://en.reseauinternational.net/lholodomor-une-fa
lsification-de-lhistoire-a-lere-de-la-propagande-occ
identale/

Dlaczego miałby uczynić Ukraińską SRR
jedną z najlepiej prosperujących
i uprzemysłowionych republik ZSRR ?

nie tylko media kłamią,
aby wspierać wojny Amerykanów, są też ,,historycy"
opłacani przez różne fundacje i stowarzyszenia,
jak np. Fundację Hoovera, za fałszowanie historii
Hołodomor
Jest to doskonały przykład pisania historii na nowo
pod kątem bieżących interesów politycznych.
Praca dyplomowa jest narzucona dużą ilością pieniędzy.
Finansujemy naukowców, opłacamy ich konferencje,
zachęcamy do ich awansów.
Na ten temat ukazuje się wiele książek i artykułów.
Zaopatrujemy biblioteki uniwersyteckie w dzieła broniące tej tezy
i dbamy o to, aby trudno było znaleźć dzieła broniące tezy przeciwnej.
W szkołach i na uniwersytetach uczy się jej jako prawdy historycznej.
Zatem mamy ten głód oficjalnie uznany
przez jak największą liczbę krajów za ludobójstwo.
Pozwalamy, aby ta fałszywa wersja historii
odcisnęła piętno na zbiorowej psychice.
Od czasu do czasu o tym wspominamy,
mówiąc o czymś oczywistym i znanym.
Indoktrynacja jest tak potężna, że wszyscy w nią wierzą,
nawet ci, którzy uważają się za niezależnych
i krytycznych wobec oficjalnych teorii.
Nikt nie odważy się tego kwestionować
ze strachu przed marginalizacją
lub przed oburzonymi napomnieniami.
W ten sposób teza rewizjonistyczna staje się oficjalna.
Wystarczy uczynić z niej, poprzez odwrócenie, tezę dominującą.
na przykład ogłosić zwycięstwo nad nazizmem,
obwinić Rosjan za wszystko, czego dokonał reżim stalinowski,
lub wymyślić ludobójstwo na narodzie ukraińskim,
podczas gdy władza radziecka faworyzowała ukraińską tożsamość.
Ciekawe, co by o tym pomyślał Chruszczow,
ten, który aktywnie uczestniczył w kolektywizacji,
a co za tym idzie w ,,hołodomorze",
a który osiągając szczyt władzy,
w imię destalinizacji uwolnił tysiące
ukraińskich więźniów politycznych
i dał Krym do Ukraińskiej SRR.

Nie liczy się prawda historyczna,
ważne jest formatowanie zachodniej opinii publicznej
poprzez uzależnienie jej od postrzegania Ukraińców
jak męczeńska ofiara rosyjskiego jarzma.

W rzeczywistości Hołodomor był nazistowską propagandą
mającą usprawiedliwić podbój Ukrainy i rzekomo jej wyzwolenie.
Ta propaganda pojawiła się ponownie kilka dekad później
za czasów Ronalda Reagana na potrzeby zimnej wojny.
Nie da się tego dość powtórzyć:
pierwotnie Hołodomor był propagandą nazistowską,
mającą usprawiedliwić aneksję żyznych ziem ukraińskich,
które miały służyć wyżywieniu narodu niemieckiego
i powiększeniu przestrzeni życiowej Niemiec (,,Lebensraum").
Propagandę tę podjął magnat prasowy William Randolph Hearst
i banderowska diaspora ukraińska.
Fundacja Hoovera (think tank powiązany z Departamentem Stanu USA)
mocno dotowała naukowców i historyków, publikując ich książki
i finansując ich konferencje pod warunkiem,
że będą bronić tezy o planowanym ludobójstwie
na ,,rasie ukraińskiej"

Reżim musiał stawić czoła
katastrofalnym warunkom klimatycznym
i blokadzie nałożonej przez kraje zachodnie.

W realizacji tej polityki uczestniczyli wyżsi urzędnicy ukraińscy.
Czy chcieli wyeliminować swoich ludzi? Oczywiście nie.
Przymusowa kolektywizacja gruntów rolnych
nie była skierowana do konkretnego narodu,
Cały Związek Radziecki cierpiał z powodu głodu.
w niektórych częściach południowej Rosji i Kazachstanu
zginęło więcej niż na Ukrainie!
na Ukrainie prywatne chłopstwo było najpotężniejsze i najbogatsze,
(niektórzy kułacy posunęli się do tej pory palić ich plony i zabijać bydło

Sowieci stworzyli Ukrainę.
Zaoferowano im nawet rosyjskie regiony
(obwody Noworosji rozciągające się od Odessy
po Charków, a później Krym).
Czy dlatego, że nienawidzili Ukraińców?
Od drugiej połowy lat dwudziestych
Stalin dostarczał Ukrainie wyjątkowych narzędzi przemysłowych
i Ukraina stała się SRR o najwyższym PKB w całym ZSRR.
A byłoby to celowe zabicie kilku milionów ludzi
w tej republice kilka lat później?

I dlaczego głód na Ukrainie jest tak dobrze znany i nagłośniony,
a nie w Bengalu w latach 1943/1944?
Rekwizycja bengalskich zapasów przez Brytyjczyków
spowodowała śmierć od 3 do 4 milionów mieszkańców.
Japońskie zagrożenie nie wyjaśnia wszystkiego.
Winston Churchill żywił głęboką pogardę dla Hindusów i Bengalczyków.
Kiedy nastąpi międzynarodowe potępienie Wielkiego Głodu w Bengalu?

__________________________

nieodpowiedzialna postawa wyczekiwania
pomaga w kontynuowaniu rzezi w Gazie.

Tylko odwrócenie światowej opinii publicznej
może położyć kres chaosowi Zachodu
i barbarzyństwu syjonistów.
wśród tych upadłych ludzi
nie ma już najmniejszej moralności
ani najmniejszej tkanki politycznej.

Autorytet moralny jest tym, co robi różnicę.
Prawdziwą spójność,
która mocno wyznacza dla nas wspólny horyzont.

Zachód nie jest w stanie dotrzymać słowa w żadnej sprawie.

- 50 do 60% populacji nie obserwuje już niczego .
I nikt ich nie słucha.
Innymi słowy, ,,prawdziwa" większość
obejmuje ciężką ciszę i całkowitą niewidzialność

- Reprezentacja polityczna nigdy nie była
tak mało reprezentatywna

nawet 10% populacji nie rozumie i nie wspiera neoliberałów.

- żadne władze międzynarodowe nie interweniują w Gazie,
mimo że rzeź jest oczywista
Netanjahu dowiedziawszy się,
że zostaną mu dostarczone bomby warte miliardy dolarów,
a także weto Stanów Zjednoczonych w Radzie Bezpieczeństwa ONZ
w sprawie zawieszenia broni

- mordowanie dzieci i kobiet nie jest ,,obroną"
i nie jest to nieumyślne
- pozostaje ,,próbami dobrowolnej eksterminacji " bezbronnej ludności.
bezpośrednio sprzeczne z prawem międzynarodowym.

- zabraniając obywatelom jakiegokolwiek konkretnego,
a nawet informacyjnego udziału.

Koniec z poważnymi debatami,
czyż nie dlatego zmagamy się w pustce?
Niebezpieczne skutki powtarzania głupot neoliberałów
doprowadzają do całkowitego dryfu .

Usuwanie i wpychanie zdecydowanej większości populacji
,,w swój kąt". Wykluczony ze wszystkich spraw publicznych.
Komunikacja już nie istnieje,
istnieje tylko dziecinna antykomunikacja zombie.
Antykomunikacja, w której wszystkie narzędzia komunikacji
zwracają się przeciwko wam !

macie wystarczająco dużo zmartwień,
aby nie brać na siebie więcej.
W obliczu rządów mediów,
które wszystko przed wami ukrywają,
ograniczacie się do " waszego " życia
i tego, co macie .
potraficie się oBronić?
50-60% populacji nie obserwuje już niczego
nfantylny i oderwany od rzeczywistości,
z fałszywymi dominatorami
i prawdziwymi oszustami
nadal popełnia " błędy "

cel tych bezprecedensowych dryfów
(są tylko przepaści , które już się nie komunikują)
jest to, że nic lepszego nie może się wydarzyć.
W jaki sposób dobre rozwiązania,
dobre dla rzeczywistych większości,
mogłyby wykiełkować, utrwalić się
i stać się konkretnymi

Bardziej niż kiedykolwiek większość milczy.
i tym razem jest to coś gorszego niż tragedia !

Tutaj też te same myśli i te same głupie pytania
zadawane przez ukrytych przed telewizorem:
" co chcesz, żebyśmy zRobili ? "
jak kierować swoim życiem
już nigdy nigdy się nie dowiecie
przyzwyczajeni do płaczu nad swoją nędzą
oczekując pomocy i wsparcia bez kiwnięcia palcem
2/3 populacji.
Ci, którzy zawsze mówią: mam prawo...
ale nigdy: muszę wziąć się w garść i coś zrobić
większość milczy i tym razem będzie gorzej niż dramat,
to znów będzie masowe wymieranie

społeczeństwo straciło wszystkie punkty odniesienia,
pozostawiając na swoim miejscu
egocentryzm jako króla i hipokryzję jako królową
Ta sytuacja jest celowo stworzona,
aby zdestabilizować ludzi, uniemożliwić im myślenie, refleksję,
odnalezienie swoich podstaw i tego, ilu jest ,,zarażonych"
gorzej niż śmierć.
Życie bez kształtu
w wymarłym mieście kraju,
który zapomniał swojej nazwy...

https://corbettreport.substack.com/p/this-is-how-glo
bal-government-is

https://reseauinternational.net/cest-ainsi-que-fonct
ionne-le-gouvernement-mondial-et-ce-qui-va-suivre/

https://en.reseauinternational.net/pourquoi-la-repub
lique-interdit-les-creches-de-noel-et-celebre-hanouk
ka/
zakaz szopek bożonarodzeniowych
https://bouddhanar.blogspot.com/2023/12/pourquoi-la-
republique-interdit-les.html

(o: itd :o)

Armia izraelska łapie, rozbiera
zawiązuje oczy cywilom w Gazie
i zabiera ich w nieznane miejsce.

https://mondoweiss.net/2023/12/operation-al-aqsa-flo
od-day-63-israeli-army-rounds-up-strips-and-blindfol
ds-civilian-men-in-gaza-takes-them-to-unknown-locati
on/

https://ssofidelis.substack.com/p/larmee-israelienne
-rassemble-deshabille

https://en.reseauinternational.net/les-israeliens-de
shabillent-les-palestiniens-et-les-emmenent-vers-une
-destination-inconnue/

https://en.reseauinternational.net/gaza-holocauste-t
out-le-monde-doit-voir-ces-images-insoutenables/

https://www.lelibrepenseur.org/gaza-holocauste-tout-
le-monde-doit-voir-ces-images-insoutenables/

20. Data: 2023-12-27 02:01:03

Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

. . . uwertura . . .

(o; Take A Drive With Me ;o)
https://youtu.be/e5NxKRi5Pag

bez otwartej wojny niczego nie da się rozwiązać ?
https://gaiusbaltar.substack.com/p/repost-ww3-for-du
mmies

https://www.bitchute.com/video/6k0ErDJ849ZN/
Tu-160 o zmiennej geometrii najszybszy bombowiec
Biały Łabędź ustanowił 44 rekordy świata

Morcheeba - Enjoy The Ride
https://youtu.be/7uMGH3kHhzM

tak czy inaczej
Rosja wyTłumaczy
NATO (o; nie zrozumiało ? ;o)
że dwudziestoletni mężczyzna jest droższy
niż pociągi czołgów , armat itp amunicji do nich
NATO = Nord Atlantische Terroristen Organisation
___

Rosja nie spieszy się
( z przystosowaniem armii )
do działań wojennych o dużej intensywności
ze względu na techniczne możliwości śledzenia i precyzji
tak aby cała armia mogła je zintegrować

to nie Ukraina jest niebezpieczna dla Rosji
ale szaleństwo neokonserwatystów
( które odbija się na UE itd )

po co przesuwać front bardziej niż konieczne ?
dla Kijowa populacja to ( jeszcze ) żywa tarcza

Celem jest oszczędzenie ludności cywilnej
i nie wpadnięcie w pułapkę podboju terytoriów
które mogą być strefami partyzanckimi

Kijów jest już państwem terrorystycznym
(atakuje cele niemilitarne)
faszystowskim (bez wyborów i opozycji)
zdradzieckim (sprzedanym siłom zewnętrznym)
bankrutem (finansowanym z zewnątrz)

klarowność Rosji
to cecha inteligencji
umiejętność sortowania tego
co jest ważne , a co mniej ważne
postrzeganie rzeczywistości
bez pasożytnictwa
ideologicznego i emocjonalnego

przez drony i satelity
większe ofensywy stały się prawie niemożliwe
jeśli weźmiemy pod uwagę straty ludzi
i sprzętu ( koncentracja wojsk
jest szybko zauważana )

celom strategicznym jest demilitaryzacja

Poza ukierunkowanymi bombardowaniami w miastach
za linią frontu życie toczy się mniej więcej jak dawniej

wyniszczenie oddziałuje na front
ale działa także pośrednio
pogarszając sytuację we wszystkich obszarach
szczególnie w obszarze gospodarczym
Ukraińcy stają się coraz bardziej świadomi
prawdziwej natury reżimu, w którym żyją

-Korupcja: ludzie rozumieją
dla kogo ta wojna jest bardzo korzystna
W rezultacie wysiłek wojenny jest osłabiany od wewnątrz

( Rosjanie nie mają z tym nic wspólnego )
to złe zarządzanie jest całkowicie typowo " ukraińskie "

-Nierówności w traktowaniu:
brak mobilizacji synów bogatych , synów posłów , itp

- Niesprawiedliwości:
np jeśli żołnierz zginie w walce
a jego ciało nie zostanie odnalezione
jego rodzina nie otrzyma renty
są zszokowani, że są ludźmi jednorazowego użytku

itd

ta wojna " statyczna "
pozwala rosnącej masie ludzi otworzyć oczy.
na faszystowski charakter reżimu
na bezużyteczność wysyłania ludzi na śmierć

większość uprawnych ziem itp
już przed 2021 nie była własnością Ukraińców
przy jednoczesnej fizycznej likwidacji jej mieszkańców

https://www.bitchute.com/video/8k9xJ2pvl0Q0
wielu " ukraińskich " ( węgierskich itp ) żołnierzy
wysyła się na front bez dokumentów
aby ich ,,zniknąć na stałe"
https://www.bitchute.com/video/GwE6hqNtMRUm/

tylko suwerenni mogą przeciwstawić się endemicznej korupcji
otaczając się podstawowymi środkami ostrożności
bo zabójstwo jest na porządku dziennym
( u ) was , się żywi pogardą
dla ludności/bydła

przywódcy krajów którzy powierzają majątek swoich obywateli
w bezdenną otchłań USA UK itp parchatych
Unia Europejska to pułapka

aktywa libijskie, aktywa irackie, syryjska ropa
( której ten kraj nie może użyć do swojej odbudowy )

gaz w Palestynie ( z której należy wyeliminować ludność ! )

ci , którzy bardzo kochają $ skończą jak $
na śmietniku ( historii )

przesłanie bożonarodzeniowe z Betlejem w Palestynie
przekazane przez wielebnego Munthera Isaaca

współudział Zachodu w bombardowaniu Gazy
,,Jeśli nie przeraża was to, co dzieje się w Gazie,
jeśli nie jesteście wstrząśnięci do głębi,
oznacza to, że coś jest nie tak
z waszym człowieczeństwem.
A jeśli my, jako chrześcijanie
nie jesteśmy oburzeni ludobójstwem
i usprawiedliwianiem go Biblią,
to coś jest nie tak
z naszym chrześcijańskim świadectwem. >>

Munther Isaac
stanowczo potępił zachodnią hipokryzję
i przywódców tak zwanych ,,wolnych" krajów
za wyrażenie zgody na to ludobójstwo
poprzez zapewnienie politycznej
i teologicznej przykrywki za masakry

,, Do naszych europejskich przyjaciół:
nie chcę już nigdy więcej słyszeć od Was
wykładów na temat praw człowieka
i prawa międzynarodowego "

Mówił także o postrzeganej przemianie
kolonizatora w ofiarę, a skolonizowanego w agresora
potępiając ,,teologię imperium"
która wzywa do opróżnienia Gazy
jaki czystki etniczne w 1948 r.

Gaza stała się kompasem moralnym świata
" po tym ludobójstwie
nie będziemy przyjmować Waszych wymówek "

https://lemediaen442.fr/le-reverend-isaac-sur-le-gen
ocide-a-gaza-aux-europeens-je-ne-veux-plus-jamais-vo
us-entendre-nous-faire-la-lecon-sur-les-droits-de-lh
omme/

parchy -> szczają , na
nagie trupy kobiet , kopią
rozjeżdżają itp pozGwałceniu
20 sekund -> od 10:10 do 10:30
https://odysee.com/@Réseauinternational:5/ri-zap-du-
01.12-quand-tout-sera-détruit:0

https://www.reuters.com/world/middle-east/hamas-cond
emns-israel-over-images-showing-semi-naked-palestini
an-prisoners-2023-12-08/
https://electronicintifada.net/content/israelis-film
ed-abusing-bodies-palestinian-fighters/39731
https://en.reseauinternational.net/humiliations-aver
tissement-ames-sensibles-sabstenir/
https://www.chroniquepalestine.com/

Sanhedryn 55b:
,,można uprawiać seks z dziewczynką
która ma trzy lata i jeden dzień"
Kethoboth 11b:
,,seks z dziewczynką poniżej trzeciego roku życia to nic"

Sanhedryn 54b:
,,Jeśli mężczyzna uprawia sodomię
z chłopcem poniżej dziewiątego roku życia
nie jest winny sodomii"
Sanhedryn 59b:
,,stosunek płciowy z chłopcem
w wieku poniżej ośmiu lat
nie jest rozpustą"

itd... w ich relacjach ze światem " zewnętrznym "
https://religionislam.forumpro.fr/t680-pedophilie-du
-talmud

a u nas (o: Tahiti Planet :o)
rotacja dzieciaków tutejszych