pas cnoty na stopę;)))

11. Data: 2008-04-13 11:12:27

Temat: Re: pas cnoty na stopę;)))
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Djatri <d...@g...com> wrote:

> Faceci myślą, że są śmieszni i błyskotliwi wypowiadając się w
> tonie
> pobłażliwym o tych głupiutkich kobietkach.

To nie był pobłażliwy ton tylko suchy komentarz faktu ;-)
O głupocie nie było mowy wcale.

J.

12. Data: 2008-04-14 08:25:03

Od: "malaga" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blue" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> że współcześnie na nogach kobiety wyglądają zadziwiająco;)

Sugerujesz, że na męskich stopach wyglądałyby lepiej? :>

13. Data: 2008-04-14 10:12:35

Od: "Blue" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "malaga" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Blue" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Sugerujesz, że na męskich stopach wyglądałyby lepiej? :>
Ciut lepiej, bo ostatecznie to jednak były męskie, żołnierskie buty. :)
B.

14. Data: 2008-04-14 18:55:05

Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jarek P. napisał:
(...)
> J. (i wspomnienie drewnianych trepów oraz dziewczyn z poobijanymi do
> krwi kostkami upierających się, że nie ma wygodniejszego obuwia)

:) Chodziłam w drewnianych trepach, nic sobie nie obiłam. Dla
biednej studentki miały same zalety - dobre na każdą pogodę, prawie
niezniszczalne i tanie.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

Buty
Perfumy na lato - pytanie do perfumomaniaczek :o)
co to za buty????
pot
opryszsczka