paski na ścianie - malowanie

1. Data: 2005-12-12 14:31:22

Temat: paski na ścianie - malowanie
Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Słyszałam, że malowanie na ścianie pasków wymaga określonej techniki.
Możecie doradzić, jak się je maluje?
Dzięki!
Iwona

2. Data: 2005-12-12 21:11:45

Temat: Re: paski na ścianie - malowanie
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka napisał(a):
> Słyszałam, że malowanie na ścianie pasków wymaga określonej techniki.
> Możecie doradzić, jak się je maluje?

Ja nie doradzę, ale zapytam: czy koniecznie chcesz mieć te paski? Byłam
kiedyś w takim pasiastym pokoju i nie było tam miło.
A jak juz musisz, to wybierz niezbyt kontrastowe kolory, bo nerwicy
można się nabawić ;-).

Pozdrawiam
Ewa

3. Data: 2005-12-12 22:58:33

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kiedyś w takim pasiastym pokoju i nie było tam miło.
> A jak juz musisz, to wybierz niezbyt kontrastowe kolory, bo nerwicy można

Chcemy córci pomalować ściany w pasy, całkiem grube, w pastelowe kolory,
pasujące do kolorków na dywanie. Wzoruję się na katalogu IKEA. ;-)
Iwonka

4. Data: 2005-12-13 08:55:21

Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
wiadomości news:dnk1i8$fdd$1@news.onet.pl...
> Słyszałam, że malowanie na ścianie pasków wymaga określonej techniki.
> Możecie doradzić, jak się je maluje?

Nie wiem czy o to Ci chodzi pisząc o technice malowania pasków, ale używa
sie do malowania pasków papierowej taśmy malarskiej. Przyklejasz do ściany i
nie musisz się martwić że pasek wyjdzie krzywo ;-)

pozdrawiam
Dodo

5. Data: 2005-12-13 09:12:42

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dodo" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Nie wiem czy o to Ci chodzi pisząc o technice malowania pasków, ale używa
> sie do malowania pasków papierowej taśmy malarskiej. Przyklejasz do ściany
> i nie musisz się martwić że pasek wyjdzie krzywo ;-)

To wiem. :-) Chodzi o to, czy najpierw jakiś podklad czy coś. Mąż mnie
męczy, żebym mu coś na ten temat znalazła, a nie bardzo wie, o co mu
chodzi...
Iwona

6. Data: 2005-12-14 11:55:26

Od: e...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

moze to cos pomoze:

http://www.dyrup.pl/servlet/Satellite?cid=1115233230
512&pagename=Internet%2FPage%2FGenericPageNL&c=Page
http://www.dyrup.pl/servlet/Satellite?cid=1115233230
506&pagename=Internet%2FPage%2FGenericPageNL&c=Page

pozdrawiam
Ewelina

pilne!!! Uszczelnienie rury odpływowej od wanny
ELMARCO VIGO PLUS żyrandole kinkiety - gdzie kupić?
kupno mieszkania
Wywietrznik (AERCO)
zielona pianka czy ekopłyta?